Kara W Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvor skal denne konkurransen finne sted og hvordan kommer du over sånne ting??? Konkurransen er i Løkkehaven nå på lørdag. Det begynner kl 15, hvis du vil komme og se på. Ellers er det ikke for sent å melde seg på Jeg finner dem ved å tilfeldigvis gå inn i symaskinbutikken mens de lager flyeren til konkurransen. Men det er gøy å være med på sånt, så skulle ønske jeg visste hvor å finne flere. Og gratulerer med vel overstått eksamen!!! Tusen takk! Det har ikke helt gått opp for meg enda, så jeg driver fortsatt å går igjennom ting jeg ikke kan i hodet mitt. Skal klare å slappe av snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2009 #542 Del Skrevet 4. juni 2009 Konkurransen er i Løkkehaven nå på lørdag. Det begynner kl 15, hvis du vil komme og se på. Ellers er det ikke for sent å melde seg på Jeg finner dem ved å tilfeldigvis gå inn i symaskinbutikken mens de lager flyeren til konkurransen. Men det er gøy å være med på sånt, så skulle ønske jeg visste hvor å finne flere. Tusen takk! Det har ikke helt gått opp for meg enda, så jeg driver fortsatt å går igjennom ting jeg ikke kan i hodet mitt. Skal klare å slappe av snart. Jeg kan dessverre ikke på lørdag ellers hadde jeg gjerne tatt en tur. Du får si i fra når du finner en slik en gang senere da skal jeg se om jeg kan få til å bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 7. juni 2009 Da var konkurransen overstått. Jeg vant ingen ting, men det hadde jeg egentlig forberedt meg på. Når jeg så det endelige resultatet mitt skjønte jeg at det ble pent, men ikke noe spesielt. Veninnen min vant 2. premie for vesken sin, og det syntes jeg var vel fortjent. Den var utrolig stilig, og akkurat slikt dommerene så etter. Er litt glad for at jeg ikkie vant 2. premie selv, for der var det ingen ting jeg hadde bruk for Idag skal vi rydde huset! Jeg har ikke gjort noe husarbeid mens jeg har lest til eksamen og holdt på med konkurransen. Jeg har ryddet alle gulvene, så skal mannen støvsuge. Akkurat nå gikk manenn ut med søppel, og tingene som skal ned i boden. Skal løpe og hjelpe til med det. Etterpå skal det ryddes på alle flater. jeg rydder nemmelig gulvene ved å legge ting opp på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 8. juni 2009 I går var vi i 1-års dag til en i barselgruppen. Hun hadde virkelig tatt den helt ut. Lånt barnehagen og invitert alle hun kjente. Det var sikkert over 40 personer der, store og små. Selv den lille pysete plutten vår koste seg, selv om han helst lekte der det ikke var noen andre barn, og vi måtte begge være i nærheten. Han spiste godt av kjøttragu, og vårruller var kjempe godt, men kake skulle man ikke ha noe av! Vi fikk ryddet i bokhyllene våre. Vi driver og skifter ut de stygge Ivar-hyllene våre med pene Liatorp-hyller, en seksjon av gangen. I går fikk vi gått igjennom all fagliteraturen vår, og kvittet oss med en del ting vi virkelig ikke trenger lenger. Fant blandt annet ut av ikke trenger 4 mattebøker, når ingen av oss skal bli matematikere. Men jeg klarte å komme med den ultrnerdete komntaren "Denne ser jo kjempespennende ut, denne beholder jeg!" Ingen normale personer synes mattebøker ser spennende ut. Jeg fant også en bok med 101 styling-tips, om alt fra sminke til interiør. Den har jeg nå lagt på badet, så kan jeg få med meg et eller to stylingtips hver dag. Så til høsten forventer jeg at både jeg og huset ser fantastisk ut Dagens tips er å rive ut bilder fra blader som man liker, og sammenligne med det man har i skapet, og lage en liste over hvilke plagg man mangler for å se like fantastisk ut som damene på bildet. Har en stor bunke bilder som jeg har revet ut, men er det nok ikke bare nye klær som skal til for å se slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 13. juni 2009 Og pluttselig var det helt igjen. Jeg skjønner ikke at en uke kan gå så fort! Jeg har fått gort masse på jobben og er skikkelig fornøyd med hvordan det går der. Føler fortsatt at jeg henger etter og at jeg ikke får gjort alt slike jeg burde, men nå ser jeg at jeg kan komme dit. Er veldig bekymret for å ta ferie, om jeg da kommer til å komme langt etter igjen. Jeg må sette meg ned og se på når vi skal ta ferie, og ikke minst når dagmamma tar ferie! Både jeg og mannen har vært syke. Mannen har vært hjemme fra jobb i to dager, jeg har bare hatt veldig vondt i halsen. Igår fikk jeg sikkelig vondt i øret. Var på besøk hos noen venner, og så måtte vi bare dra, for jeg orket ikke mer. Da vi kom hjem gikk jeg rett og la meg, selv om klokken bare var 19, for jeg klarte ikke noe annet. Heldigvis har det gitt seg idag. Lurer på hva det var? Nå har jeg begynt på en liste over ting jeg skal sy meg. Trenger seriøst nye jobbklær. Har tegnet tre skjørt som jeg skal lage. Begynner med det, for det er mye letter enn topper, og så vet jeg hva jeg liker. Må lete litt mer etter inspirasjon for å finne ut hva jeg ønsker meg. Jeg og en veninne møtes hver tirsdag for å drive med håndarbeid, så jeg har til og med satt av tid til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #546 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå har jeg og mannen hostet om kapp i en natt til. Nå er jeg møkk lei av å være syk Ingen av oss pleier å bli så syke. Jeg pleier å være småsyk hele vinteren, men det er sjeldent det tar så veldig tak, eller sitter i så lenge Jeg har skrevet en liste over alt som skal gjøres med brudekjolen. Hvis jeg får unna 12 punkter før tirsdag skal jeg belønne meg selv ved å sy et skjørt til meg selv. Må være veldig effektiv idag hvis jeg skal klare det, og det vet jeg ikke om jeg orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. juni 2009 #547 Del Skrevet 14. juni 2009 God nedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 15. juni 2009 Sliten nå Mannen var veldig sykk inatt, men han skulle fortsatt på jobb i morges. Måtte nesten dra ham etter ørene til legen. Heldigvis gav legen ham hostesaft, en sykemelding og beskjed om å ta det helt med ro. Så nå har han vært hjemme i sengen. Jeg har måttet ta meg av både ham og plutten, i tillegg til en ganske slitsom dag på jobb. Også måtte jeg true med å sette meg på mannen og helle medesinen ned i halsen på ham, slik jeg gjør med plutten, for å få ham til å ta den. Mannfolk, altså! Plutten er heldigvis frisk igjen, og jeg føler meg mye bedre. Sitter nå i en utrolig rotete stue og prøver å finne energi til å rydde den opp. Tror jeg skal lete etter den i bunnen av en tekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 17. juni 2009 På jobben har jeg et slags personalansvar, og i den forbindelse får jeg vite en del ting om de andre ansatte. Idag fikk jeg vite noe om en kollega som gjør at jeg ser h*n i et helt annet lyst. Jeg har tideligere sett på denne personen som en hyggelig, flink og kompetent ansatt. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til h*n. Jeg vet jeg burde late som ingenting, men jeg er veldig dårlig til å lyve. Jeg har før fått spørsmål som "Har X sagt noe om meg?", og jeg vet ikke om jeg klarer å lyve eller forholde meg nøytral hvis h*n spør om denne saken. Ettersom det er et veldig lite firma, og vi alle sitter i samme landskap, så er det vanskelig å holde noe som helst hemmelig (møterommet er dessuten ganske lytt), og jeg er ikke flink til å skille mellom sensetiv informasjon, og informasjon som alle får vite. Dette er vanskelig Hjalp litt å skrive det ned, faktisk. Tror jeg må øve meg på å si "Det kan jeg ikke fortelle deg, du får spørre X" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg skal få frisørtime av mamme i bursdagsgave Så nå må jeg finne ut hva jeg har lyst til å gjøre med det. Vet egentlig bare hva jeg ikke vil at frisøren skal gjøre med det. Broren min og samboeren kommer på besøk, så planen er en picnick med hele familien. Jeg bestemte meg for å ikke invitere svigermor. Ikke fordi det ikke hadde vært koselig å ha henne der, men fordi jeg kommer til å bli skuffet når hun takker nei igjen. Hun sa hun skulle komme innom på mandag og hilse på, så da får vi heller ta det da. Jeg har lyst til å gjøre noe nyttig ikveld, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva. Skal jeg sy et skjørt? Strikke ferdig luen min? Rydde noe? Sette sammen noen kule antrekk? Vaske? Jeg kommer til nok til å bare rote bort kvelden på internett som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #551 Del Skrevet 18. juni 2009 synes det er litt tomt her inne om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2009 #552 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har vært hos en venninne i kveld, så jeg har til en forskjell vært borte. Har vi forresten en avtale på tirsdag??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. juni 2009 #553 Del Skrevet 18. juni 2009 Unnskyld vennen Jeg leser her inne hver gang, men har lite å si i alle sine bøker for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 19. juni 2009 Har vi forresten en avtale på tirsdag??? :klø: Ja! Visste det var en melding til jeg skulle sende igår. Jeg slutter på jobb ca kl 16, så tenkte vi kunne møtes på toget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juni 2009 #555 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja! Visste det var en melding til jeg skulle sende igår. Jeg slutter på jobb ca kl 16, så tenkte vi kunne møtes på toget. Jeg er i Sandvika fra 13-tiden så møtes på togstasjonen eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #556 Del Skrevet 19. juni 2009 Idag har ikke vært en god dag. Vet ikke hvorfor, men jeg har vært irritabel og gretten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 20. juni 2009 Dagens plan: * Shoppe * Gå på biblioteket * Sy brudekjole * rydde * tilbringe kvalitetstid med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 20. juni 2009 Da er vi kommer inn fra shoppingtur, og er gode og slitne alle tre. Dagens fangst: * 2 glidelåser * 2 poser te * 2 biblioteksbøker * 1 lokk til kaffekannen * 1 par hagehandsker * 5 DVDer * 1 CD * 1 bukse * 1 body * 4 pakker strømpebukser * 1 sett umbraconøkler * 3 gryter * 5 whiskey glass * 1 pakke tyggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 22. juni 2009 Idag skal plutten på 1-årskontroll. Gleder meg til å se hvor mye han har vokst. Akkurat nå har jeg hjemmekontor, men er ikke helt sikker på hva jeg skal finne på. Det meste av det jeg trenger ligger på jobben. Så da oppdaterer jeg om helgen min. Jeg har hatt en helt fantastisk helg! Lørdag var det som sagt shopping med mannen, og film på kvelden. Søndag morgen ble jeg vekket med kake og te på sengen. Så sto vi opp og se en film og spiste mer kake. En lang dusj, og så litt sying, før vi dro på picnic. Mamma hadde stelt i stand med masse god mat, og været var helt perfekt! Det eneste negative var at der vi satte oss var det masse glassskår og sneiper så vi kunne ikke gå barbeint, og plutten måtte holde seg på teppet. Men plutten var storfornøyd med det. Han har lært å spise av gaffel. Han satt midt mellom alle sammen, og gav gaffelen sin til forskjellige folk, for å få smake av tallerkene deres. Kylling var best, men man kunne også spise litt potetsalat. Og når mormor gav brus og kake var det pluttselig godt. På kvelden kom broren min og samboeren hans på besøk, og det er alltid kjempe koselig! Han fortalte om Babysmash, så nå skal plutten få dataspill! Men først skal laptopen inn til reperasjon, så jeg innstalerer det ikke før den kommer tilbake. Nei, nå får jeg vel jobbe litt til. Kom på noe merjeg kan gjøre hjemmenifra, og så er det bare en halvtime til vi skal dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har forresten et problem med at KG kræsjer hver gang jeg går inn i dagboken til Grafica. Noen andre som har det problemet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå