Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Lap´en må ikke avlyses nei. :riste: Du kan jo høre om hvordan det er med utsettelse mtp kombinasjon med mens.. Men vi håper jo selvfølgelig at du ikke trenger lap´en da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kJIPTE HEKSA KAN BARE HOLDE SEG UNNA!! :frustrert:

Heier på at du ikke trenger Lap`en og blir gravid i denne PP`en! :duskedame: Dèt hadde virkelig gjort seg om dere ble gravid med dere venter. Håper akupunkturen har gjort sitt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle :duskedame:

Skal ringe sykehuset i dag og spørre om lap. Ble skikkelig deppa av :kosteskaft: og til alt overmål har nå minstepus rømt ut et åpent vindu. Hun forsvant i går kveld, og vi har ikke sett henne igjen, enda jeg var ute og puset med jevne mellomrom hele natten... :tristbla: Hun er ikke vant til å være ute, men etter planen skulle jeg ta henne med ut i dag.. så greide hun vel ikke å vente da...

Vært hos akupunktør i dag, og hun er veldig optimistisk. Prøver igjen med WY, så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:catmilk: kom tilbake i går!! Rettere sagt, jeg fant henne... hun var sulten og redd, og hadde ikke det minste lyst til å gå ut igjen med det første!

Nå sitter jeg på jobb med en :kaffekopp: og prøver å forberede timer.. stille og rolig her, mange sykemeldinger ute og går tror jeg! Håper jeg ikke trenger en!!! Burde ha trent i dag, men rekker det ikke rett etter jobb. Kanskje ta meg en joggetur med biskeliten i ettermiddag?! Har ikke jogget på leeeeeenge..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fin pus! :rødme: Nå skal vi ut og trene på å gå gjennom katteluka! Så snart hun fikser det, slipper hun ut til de andre pusene som leker i buskene her om dagen! :) Slitsom dag i dag, krevende men koselig klasse. Masse lyd!! I morgen ettermiddag skal vi på hytta og flytte inn!!! Hurra!! Nå tror jeg at jjeg skl ta meg en runde rundt i de andre dagbøkene her, har vært veldig slapp med det i det siste... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra pusen din kom tilbake :)

Spennende med akupunktur da, jeg tar også det :) Har du tatt det lenge, merker du noe forskjell? Kjenner nemmelig ingen andre som bruker det jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mayami!

Godt å høre at pusen er tilbake igjen :)

Kos deg masse med innflytting i hytta i morgen!! Du får ta deg en liten innflyttningsfest med god samvittighet da ;)

Deilig med helg snart igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra pusen din kom tilbake :)

Spennende med akupunktur da, jeg tar også det :) Har du tatt det lenge, merker du noe forskjell? Kjenner nemmelig ingen andre som bruker det jeg :sjenert:

Har tatt akupunktur i ca en mnd, og merker stor forskjell egentlig. Ingen el-smerter, ingen tunge, klumpete bryst. Og ingen brun spotting i dagene før IKM. Alt dette var visstnok tegn på dårlig sirkulasjon og dårlig "rensing" fra sist mens. Synes det er veldig interessant og fascinerende at det er mulig å få til så mye med så lite! Det var ikke veldig behagelig den timen jeg hadde rett før EL sist, for da satte hun nåler over eggstokkene. Det skulle visstnok kjennes, så det er jo betryggende! Jeg kjenner heller ikke noen andre som bruker akupunktur, men kom over en veldig oppløftende tråd på snartgravid! Kjenner du noen forskjell da? Hvor lenge har du gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mayami!

Godt å høre at pusen er tilbake igjen :)

Kos deg masse med innflytting i hytta i morgen!! Du får ta deg en liten innflyttningsfest med god samvittighet da ;)

Deilig med helg snart igjen :hoppe:

Å, det blir nok en liten fest ja! ;) Har ikke smakt verken øl eller vin siden jul omtrent, så det blir bra! Pusen er forøvrig veldig ivrig etter å gå ut igjen, så så snart hun har forstått seg på katteluka, så skal hun få slippe ut! Blir bra å kunne kaste ut stinke-kassen hennes i hvertfall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan ta deg en liten fest med god samvittighet ja! Den lille trøsten vi har det, når vi ikke ble gravide denne mnd eller!

"stinke-kassen" :hoho: Bra ord! Veldig passende!

Du har i allefall fått meg på tanken på akupunktur! Jeg har bare såvidt prøvd det i forbinnelse med at jeg var til fysio med nakken min. Jeg har lyst å gjøre det jeg kan for at vi skal lykkes med dette hemmelige prosjektet vårt! Litt lang denne dørstokk-mila innimellom da...Driver haler ut tida og håper på at denne PP`en skal det klaffe! Er litt dum som tenker at jeg ikke trenger det fordi jeg blir da gravid neste PP når vi nå har prøvd i over et halvt år uten å lykkes... :sjenert:

Sitter å venter på :heks: og når hun kommer skal jeg ta meg et stort glass :vin:

Ha en flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på :heks: og når hun kommer skal jeg ta meg et stort glass :vin:

Ha en flott helg! :klemmer:

Venter du fortsatt?? Var jo innom på onsdag eller noe, og du ventet da også...! Jaja... men det er ikke noe å vente med akupunktur, for det skader jo ikke! Hun som jeg har er veldig positiv og flink, og et behagelig menneske. Håper det virker i tillegg!

I stad var en kollega innom med sin nyfødte. Tror det må være noe rart med meg jeg, for selv om jeg tenker på barn ca 90%av min våkne tid her i verden, så følte jeg ikke noe behov for å dulle med, ta på, snakke om eller på annen måte involvere meg i dette barnet. Det er ikke bare det at det er litt sårt at noen har fått barn når ikke jeg har fått (veldig modent...), men jeg hadde ingen interesse for det. Kanskje jeg bare skulle slutte å prøve... merkelig... Håper det blir annerledes dersom det blir mitt barn!! Håper også at kollega ikke syntes jeg var uforskammet som ikke satte meg ned og snakket så mye... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*må bestille time til akupunktur* Hadde vært fantastisk å slippe spottingen :jepp:

Ja, det var kjempegreier det! Bortsett fra at jeg ikke tenkte på at det kunne være pga aku, så jeg trodde kanskje at jeg var gravid... men det vet jeg da til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått hos henne siden januar. Begynte vel egentlig fordi kroppen min ikke kom igang igjen etter ma'en. Vet jo ikke om det var henne som fikk igang kroppen igjen eller om kroppen var klar når tanta kom, men trives veldig godt hos henne i allefall :) De siste mnd har jeg gått på pergo, men samtidig vært hos henne, hun mener det gir god effekt uansett, så jeg lever i troen ;) Akupunktøren min er i tillegg jordmor, så kommer nok til å fortsette hos henne den dagen jeg forhåpentligvis blir gravid også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har gått hos henne siden januar. Begynte vel egentlig fordi kroppen min ikke kom igang igjen etter ma'en. Vet jo ikke om det var henne som fikk igang kroppen igjen eller om kroppen var klar når tanta kom, men trives veldig godt hos henne i allefall :) De siste mnd har jeg gått på pergo, men samtidig vært hos henne, hun mener det gir god effekt uansett, så jeg lever i troen ;) Akupunktøren min er i tillegg jordmor, så kommer nok til å fortsette hos henne den dagen jeg forhåpentligvis blir gravid også :)

Akupunktøren min vil ikke fortsette med behandlig dersom jeg blir gravid, fro da ser hun på meg som frisk. Men så har ikke jeg hatt MA eller noe, så det kan jo hende det er litt forskjell der! Trives veldig godt med behandlingen (unnntatt de vonde EL-nålene), og gleder meg til en halvtimes avslapping midt i arbeidsdagen! Man vet jo aldri om det er behandlingen som virker eller om det er naturlig, men det hadde vært litt av et sammentreff om kroppen bare skulle ordne seg akkurat samtidig som behandlingen startet! I så fall håper vi på enda et sånt sammentreff snart! :jepp:

Har kommet meg litt over det med kollega nå heldigvis... men det er jo litt rart... bra jeg har KG for utlufting av frustrasjoner og rare innfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er gull verdt til utlufting av frustrasjoner og rar innfall ja :fnise: Vet til tider ikke hva jeg skulle gjort uten ;)

Vet ikke om det er fordi jeg har hatt ma hun vil at jeg skal fortsette, men kanskje siden jeg har pcos og at hun mener nålene hjelper til å lage et godt miljø i livmora slik at en evt spire kan klamre seg godt fast :) Ikke vet jeg, men jeg trives veldig godt der og det er rett og slett ukas høydepunkt :fnise: Deilig å ligge der å bare slappe av, noen ganger er det også ryggmasasje, det er deilig :)

Ha en super lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, massasje hørtes "helt greit" ut ja! :) Tror nok ikke min gjør det, dessverre!

I dag har vi vært på hytta, men siden sambo ble syk igjen overnatter vi her hjemme i stedet. Har luftet katta i kveld, og nå tror jeg hun har forstått den famøse katteluke-leken! Skal åpne så hun får gå ut hele dagen i morgen, men stenge igjen om natta. Nå er det bare en deilig lørdagskveld igjen før vi kan legge oss! Ble ikke noe alkohol i dag heller, i og med at sambo er på medisin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er stinke-kassen offisielt utendørs!! Hurra!!! Katten har lært å komme seg ut og inn, og gjør det hele tiden! Hun var nesten oppe ved veien i dag, men så kom det heldigvis en bråkete buss dundrende forbi og skremte henne ned i trygge hagen igjen... hvis hun vil gå over den veien, vil jeg helst ikke vite noe om det! Sambo ligger i senga og ser film - syk, stakkars mann... vi skal grille etterpå, årets første! Pølser i lompe! Hmm... han var for syk til å hjelpe meg med klesvasken i stad, men ikke syk nok til å droppe grillingen.... mannfolk... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...