Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

:ler: litt av sjefen din.

Esj, skal ut å fly i dag og støttestrømpene ligger hjemme, begge parene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, det går sikkert bra uten også! Hvor kjøpte du dine? Finner bare sånne lysebrune som de bruker på gamlehjemmene...! Ikke at jeg er fryktelig forfengelig av meg, men om jeg f.eks. reiser i skjørt, er det greit å ikke se ut som om jeg har stjålet sokkene til bestemor! :fnise:

I dag vant jeg i vinlotteriet på jobben - for første gang - og benyttet anledningen til å fortelle om grunnen til min plutselige avholdspolitikk. Og ga flasken til en kollega som fortjente den! Koselig, og greit at alle vet at jeg skal ut i permisjon før jul!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt svarte og mørkeblå på apoteket.. Kjære skal hente mine ;) Hvis ikke så har de på flyplassen "vår"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 16 uker og at "katta er ute av sekken" :gravid:

I forrige svangerskap bestilte jeg noen støttestrømper på nettet (husker ikke eksakt nettsted), og der kan man fine både fine og sære varianter - alt etter som man vil ha. Men apotek eller bandagist burde ha i svart/marineblå i tillegg til de lekre hudfargede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om det er sånn at gravide er anbefalt å bruke støttestrømper når de flyr, eller om dere bare liker å bruke dem på flytur generelt? Må se om ikke jeg trenger strømper selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst anbefalt, pga økt fare for blodpropp.. Har aldri brukt støttestrømper før, og de var ikke spesielt behagelige da jeg prøvde dem på i går! ;)

----

Kjørte lille sent i barnehagen i dag, og han ville bli med hjem igjen (selv om jeg skulle på jobb). Blir godt med laaaang ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttestrømper brukte jeg på hver eneste flytur en lang periode, lange som korte turer, før vi var kommet så langt som til å prøve å gå unger. Da var jeg også flink til å bruke på jobb de dagene jeg visste at jeg burde bruke de. Jeg er disponert for åreknuter og det kan være med på å forebygge. Jeg har vært slapp med bruken etter forrige svangerskap *må skjerpe meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tar du ferie? :hoppe: Tror på at det blir digg! Du har sikkert skrevet før, men jeg har glemt det; skal dere noe spennende i ferien?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ferie på fredag jeg! ;) Reiser til syden i morgen i en uke, ellers blir det bare hjemme/hytta/slektsbesøk. Prøve å få med oss noe av det som skjer i byen her også, sommeren er da byen kommer til live! :)

Nå pakking..... Kommer til å legge igjen minst 60 esensielle ting, men vi får prøve å klare oss uten. Var på hytta i natt uten smokk til lille. Det gikk det også på et vis, men tror vi skal drøye natt-avvenning til om en stund...! Trøtt!! Han hylte seg svett, fikk hosteanfall og spydde ut senga, for så å sovne uten pysj og dermed tisse ut senga i tillegg...(alt dette er i min seng, for sin egen nekter han å ligge i på hytta) Men det var uten smokk da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hjemme igjen fra en uke i sol og varme - til mer sol og varme! Byen har vist seg fra sin beste side i dag for sine hjemvendte og bortskjemte borgere. Takleggerne er ferdige (så nå kan det bare regne), og vi har vært i hagen i hele dag. Landet i åtte-tiden i dag morges, så litt slapp dag i dag! Lille sov tre timer midt på dagen, og det gjorde jammen jeg også. Deilig å være hjemme igjen til egen seng!!

Lite konkrete planer for resten av sommeren, bare besøk til slekt og venner tar en del tid. Så må vi få mer orden på hytta og sette opp et lekehus som foreldrene mine har kjøpt (flatpakket) til ungene. På torsdag blir det babybesøk hos venninne med nyfødt, og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig! :) Her i gården bobles det med ujevne mellomrom i magen, og det virker som om knøttet er mest i sving på ettermiddag/kveld. Kanskje er det bare fordi det er da jeg har tid til å kjenne etter...? Uansett, OUL om 9 dager. Har av og til en fryktelig følelse av at jeg får dårlige nyheter der (lest for mange skrekkhistorier på nett??) men det går sikkert bra til slutt... Skulle lnske jeg kunne være naiv og bare glede meg slik som sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en så fin og avslappende dag etter ei uke på tur. Det gjør godt å roe ned litt etter ferietur med barn ;)

Uff, ikke enkelt å bare slappe av og tenke at alt er bra nei. Men, det bobler i magen din og ingenting som tilsier at ting ikke er som de skal. Uansett bra med ul igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med sol og sommer :tommelopp:

Det er rart med det men det er kveldene som er mest aktive her også, så jeg fikk meg et sjokk da knøttet turnet før lunsj på jobb i dag :ler:

Alt er nok bra, men kjenner igjen de tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert i orden inni der, men spenningen er jo der selvsagt. Blir sikkert ikke noe bedre til tross for UL heller, kjenner jeg meg selv rett! Noe skal man alltid bekymre seg for...

Unger på sydentur var ikke noen sak i det hele tatt! Bortsett fra at det for det meste var mannen som slappet av under parasollen og jeg som måtte løpe avgårde etter lille på frydefull ferd mot iskiosken... Igjen og igjen... Ryggen og bekkenet likte overhode ikke verken flytur, løping eller harde senger, så nå er jeg glad jeg skal ha lang lærerferie...avspasering... Og håper (men tror ikke) det blir bedre til skolestart slik at jeg kan unngå sykmelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart halvveis, Spiremor! :)

I går kveld etter jeg hadde lagt meg var det fullt show i magen! Jeg dyttet på magen og fikk svar med det samme! :rodmer: I dag har det også vært kontakt inn dit, så nå føler jeg meg litt tryggere på UL.. Men det er veldig lett at magen blir helt hard - er det ikke litt tidlig for kynnere?? Husker ikke hvordan det var sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å høre at dere har kost dere på ferie! :strix: Så spennene med OUL! Skal dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ vite kjønn!! Er så sykt nysgjerrig at noe annet er uaktuelt! Da må jeg i tilfellet ha en privat 3D-ul senere for å finne ut! ;) Kom på at det kanskje er på tide med tipping... Noen? Kan starte jeg (selv om jeg ALLTID tar feil!):

Mayami: Jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt re at du får rett i det, Pusilus! Blir ikke en smule overrasket, for å si det sånn. ;)

Mayami: Jente

Pusilus: Gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...