DDuck Skrevet 8. september 2008 #401 Del Skrevet 8. september 2008 Tiaraer: Nr.1 Nr.2 Nr.3 Nr.4 Nr.5 Nr.6 Nr.7 Nr.8 Nr.9 Nr.10 Du kan jo begynne med å se på disse her Det er maaaaasse inne på ebay og de fleste sender utenlands også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 8. september 2008 Jøss, der var det mange fine!!!! Trenger åpenbart ikke bruke tusenvis av kroner på dette nei!!! Veldig snilt av deg å gidde å hjelpe meg med dette!!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #403 Del Skrevet 8. september 2008 Jepp det er ganske billig Alt i orden du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 8. september 2008 #404 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Åh herregud så mange nydelige tiaraer! Gleder meg virkelig til jeg kommer så langt! Jeg har ikke funnet ut hvor jeg skal ha bryllupet enda en gang, og det er faktisk UNDER 2 år til jeg gifter meg nå! Men jeg har vel strengt tatt god tid enda? Heldige dere som skal gifte dere om under ett år begge to! Har du hatt en fin dag, Cypress? Endret 8. september 2008 av Regndråpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2008 Forfatter #405 Del Skrevet 8. september 2008 Åh herregud så mange nydelige tiaraer! Gleder meg virkelig til jeg kommer så langt! Jeg har ikke funnet ut hvor jeg skal ha bryllupet enda en gang, og det er faktisk UNDER 2 år til jeg gifter meg nå! Men jeg har vel strengt tatt god tid enda? Heldige dere som skal gifte dere om under ett år begge to! Har du hatt en fin dag, Cypress? Ja ikke sant det var mange fine!!!??! Dinedama var superflink og snill som hjelp meg med å finne dem... Jeg er litt sånn ebay-tilbakestående... Men jobber med saken!! Du har fortsatt god til ja Regndråpe!! Jeg begynte ikke med noe som helst før under ett år før. Og det gikk helt fint!! (Dvs. det jeg gjorde før det var å MASE på min kjære om at vi måtte sette en dato!! Det viste seg å ikke være så lett!! Men gikk til slutt da... ) Jeg har hatt en bra dag, passe mye å gjøre på jobb, og morsomme kolleger. Men nå vil jeg hjem til sofaen snart kjenner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2008 Forfatter #406 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har forresten glemt å fortelle hva Kjære har fiksa!!! En veteran-Rolls Roys (!!!!) til å kjøre oss på bryllupsdagen!! GRATIS!!! (dvs bytting av vennetjenester) :hoppe: Flinke mannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #407 Del Skrevet 8. september 2008 Oi, det høres jo helt fantastisk ut!! Flinke mannen! Dere blir knallstilige! Også gratis da..! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #408 Del Skrevet 8. september 2008 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #409 Del Skrevet 9. september 2008 Ooo! Må man gifte seg for å gå med tiara tro.. :klø: :klø: Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #410 Del Skrevet 9. september 2008 Små reker kan gå med tiara når de vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2008 #411 Del Skrevet 9. september 2008 Her er den!!! :rødme: Nå blir det !!!!!!! Gratulerer så masse med nydelig kjole Du var kjempefin i den... Og gratulerer så mye med sko og slør samt brudebil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2008 #412 Del Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så masse med nydelig kjole Du var kjempefin i den... Og gratulerer så mye med sko og slør samt brudebil Slenger meg på denne. Utrolig fin kjole! Og Italia-tur høres herlig ut! Kom nettopp hjem fra ferie, men hadde ikke akkurat gjort noe å tatt en tur dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2008 Forfatter #413 Del Skrevet 9. september 2008 Slenger meg på denne. Utrolig fin kjole! Og Italia-tur høres herlig ut! Kom nettopp hjem fra ferie, men hadde ikke akkurat gjort noe å tatt en tur dit. Takk!! Ja, gleder oss til ferie!! Sitter og prøver å finne hotel i Firenze nå faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #414 Del Skrevet 9. september 2008 Åh... Firenze! :rødme: Heldiggrisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #415 Del Skrevet 9. september 2008 Små reker kan gå med tiara når de vil! Thank gådd! Ellers hadde det vel vært rart siden jeg har mætsja hele antrekket mitt i morgen med tiaraen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #416 Del Skrevet 9. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 Forfatter #417 Del Skrevet 10. september 2008 Haha... Reka assa... tiara til hverdags liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #418 Del Skrevet 10. september 2008 Hvorfor ikke? Er man prinsesse så er man prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 Forfatter #419 Del Skrevet 10. september 2008 Hvorfor ikke? Er man prinsesse så er man prinsesse Hmmm.... ja det er jo sant egentlig... OK, da syns jeg vi skal gå med tiara hver dag hele gjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 Forfatter #420 Del Skrevet 10. september 2008 Hvorfor ikke? Er man prinsesse så er man prinsesse Hmmm.... ja det er jo sant egentlig... OK, da syns jeg vi skal gå med tiara hver dag hele gjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg