^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2009 #2961 Del Skrevet 18. mai 2009 Tenk, nå er det kun 5 dager til du er gift! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2009 #2962 Del Skrevet 18. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #2963 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er egentlig også rolig, selv om det er en stund igjen. Regner med å kjenne det dagen i forveien, eller utenfor kirka. Men de jeg har snakket med sier, at når døren åpner seg og man skal gå ned midtgangen, da får man et slags kick Høres ut som en kjempefin dag Å ja, det kan jeg tenke meg at skjer... Pappa får bare tåle at jeg klemmer armen hans HARDT! Jeg hadde ikke noe særlig med nerver den siste uka. Hadde ikke tid til det. hehe. Men hadde en del nerver på selve bryllupsdagen, da. Tenk at du skal gifte deg denne uka.. Ok, da er det sikkert normalt å ikke stresse nå. Lurer på om det blir noe særlig søvn på fredag.. Det ser ut til at du har en tettpakket uke foran deg, men sånn er det vel den uken man gifter seg Tenk at det bare er 5 dager igjen *krysser fremdeles fingrene* for fint vær på bryllupsreise Takk for kryssing!! Ser ut som lørdag ikke blir så ille i hvert fall nå!! 19 grader og delvis skyet, det hadde vært perfekt!! Og på bryllupsdagen!! Cypress, det ser ut til at jeg er den eneste som er i byen og tilgjengelig på vielsestiden av oss som tenkte oss innom... Tør ikke komme alene!! Og så må jeg og og for 5 dager igjen!!!! Jeg skjønner det altså.. Jeg hadde ikke turt alene selv heller.. Men det var en koselig tanke da, at dere hadde lyst til å komme i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #2964 Del Skrevet 18. mai 2009 Må slette en haug med smileyer for å få svart dere her.. Takk for dansen til alle!! 5 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!!!!!! Det går så fort!!! Snart er det deg og!! Hurra for bare 5 dager igjen til du med din utvalgte! Helt utrolig hvordan tiden bare har flydd avgårde. Kjenner litt på nervene hver dag jeg, så jeg beundrer deg som har nervene i kontroll. Ser ut som du har en hektisk uke frem til den store dagen! Lykke til med tale-skriving i kveld. Ja, det er faktisk litt skremmende hvor fort det går!! Snakket med en venninne her om dagen som giftet seg for snart 3 år siden. Hun sa at det blir ikke noe annerledes etterpå, det går like fort da og.. Talen stresser jeg litt med.. Aner ikke hva jeg skal si.. Får komme tilbake med konkrete spørsmål her etter hvert tror jeg... :klø: 5... 5!! 5!!!!!! 5 DAGER!! Ikke for å gjøre deg mer stresset, men måtte bare skrike det ut Haha, neida, blir ikke mer stresset! Så fin ny ticker du har fått deg forresten! Og grattis som offisielle prøvere, håper det klaffer fort! Tenk, nå er det kun 5 dager til du er gift! I know!! Sjukt! Takk for den, her kommer en tilbake: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. mai 2009 #2965 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei søteste Cypress i verden DETTE ER DIN SISTE MANDAG SOM FRØKEN!!!!!! :bolledeig: Håper du får en strålende mandag og at du klarer å nyyte resten av uka med alle de stressende forberedelsene som følger med ha en strålende mandag videre jeg Alexander Rybakk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 19. mai 2009 #2966 Del Skrevet 19. mai 2009 4 dager igjen!!! Skjønner ikke at du klarer å være så rolig, jeg! Jeg stresser som bare det, og mitt bryllup er det enda en stund til Har forresten begynt på talen min, og det er ikke noe lett jobb altså :klø: Vi får utveksle litt ideer Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2967 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei søteste Cypress i verden DETTE ER DIN SISTE MANDAG SOM FRØKEN!!!!!! :bolledeig: Håper du får en strålende mandag og at du klarer å nyyte resten av uka med alle de stressende forberedelsene som følger med ha en strålende mandag videre jeg Alexander Rybakk også Tror jeg skal klare å nyte en del i hvert fall!!! I kveld skal vi øve på vals! 4 dager igjen!!! Skjønner ikke at du klarer å være så rolig, jeg! Jeg stresser som bare det, og mitt bryllup er det enda en stund til Har forresten begynt på talen min, og det er ikke noe lett jobb altså :klø: Vi får utveksle litt ideer Masse lykke til videre Ble ikke ferdig med talen i går akkurat, fikk bare tatt den biten som er til foreldrene mine og forlover. Mannen gjenstår, og det er jo den vanskeligste biten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. mai 2009 #2968 Del Skrevet 19. mai 2009 SISTE TIRSDAGEN SOM FRØKEN!!! Lykke til med vals øving, det går så bra!! nå er det ikke lenge igjen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. mai 2009 #2969 Del Skrevet 19. mai 2009 4 dager igjen Har du kommet noe lenger på talen? Og hvordan går det med valsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2009 #2970 Del Skrevet 19. mai 2009 Hva med å bare skrive ukritisk i vei uten å tenke at det skal bli en tale, bare skrive alt som faller deg inn om mannen, og så strukturere og finne ut hva du vil bruke etterpå..? Er helt sikker på at det blir en fin tale uansett hva du sier i den, for du står der jo tross alt som nydelig brud og nybakt kone, og da kan det ikke bli annet enn nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2009 #2971 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg stemmer for Mazzis forslag! Skriv i vei, og se hva du til slutt synes du kan bruke i en tale! Dessuten trenger det vel ikke å være så mye? Jeg har fått høre at det viktigste er at den er kort! Og så må jeg si at jeg er litt misunnelig på dere som skal øve på vals... Jeg kan bare glemme å få min kjære med på sånt, her er det ikke snakk om organisert dans nei... Men, jeg får vel være fornøyd med alt det andre hun er og gjør... Tenk, nå er det bare fire dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mai 2009 #2972 Del Skrevet 19. mai 2009 Vi kjøpte den fra Sverre Sætre. Den vil bli noe ala bilde nr 3 her, litt nede på siden, med spiralstativet. Sverre Sætre Forskjellen er at sjokoladeplatene våre på siden blir helt hvite, og de pynter med de samme rosene som jeg har i buketten min, puss noe bær og sånt. Tror den blir nyydelig!! Inni er det en nøttebunn, og deretter en slags fromasj mener jeg å huske. Og så sprayer de et tynt lag med hvit sjokolade på toppen, for at den skal bli hvit. Men man kan faktisk ha nesten hva man vil inni, og så kan de lage den hvit utenpå allikevel. Anbefaler et møte med dem, da fikk vi smake på litt forskjellig (gratis) og høre hva som er mulig! Hørtes utrolig deilig ut! men det sto ikke noe kontaktinfo på den siden?! :dåne: Siste uka ja.. Puh.. Her kommer en ukeplan: Mandag: jobbe 9-17. Skrive tale Tirsdag: jobbe 8-16. Vokse bein kl 16.30 Onsdag: Jobbe 9-16. Spraytan kl 16.30 Torsdag: Pakke til ferie (ligger fortsatt an til masse regn, så det blir paraply og regnjakke i kofferten.. ). Skrive bordkort etc... Fredag: Levere øl, vin og bordpynt til selskapslokalet. Hente blomster hos blomsterforhandler som skal leveres til kakebakeren. Manikyr kl 15. Deretter bærer det til mamma og pappa der kvelden skal tilbringes. Forlover blir med. Prøve å få en god natts søvn. Lørdag: Frisør-venninne kommer kl 8, da starter jobben med å se ut som en million dollar. Rolls Roysen kommer og henter oss kl 12.30. Vielse kl 13. Og vips så er jeg ikke frøken lenger... :dåne: wiiii! ble litt sånn smånervøs og gira bare når jeg leste ukeplanen din jeg altså! Tenk at det er bare noen få dager til nå! Jeg føyer meg i rekken bak både Mizzo og twisted - bare skriv det som faller deg inn og se hva du kan bruke senere! Lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2973 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Miso: Moro at du teller ned! Nå er det søren meg kort tid igjen... MaiL: Talen er langt fra ferdig, men skal jobbe mer med den i kveld. Valsen sitter heller ikke, men siden kvelden er ung planlegger vi å få til litt øving på den i dag og. Vi har funnet ut hvilken sang vi skal valse til da! Vi tenkte opprinnelig på en Thomas Dybdahl-dang, men etter vi lærte vals oppdaget vi at den slett ikke går i valsetakt.. Så da tok vi Norah Jones, Come away with me. Den er veldig fin! Mazzi: Bra forslag! Den biten jeg skrev til foreldrene mine gikk lett som en lek, så jeg håper det samme skjer med den til mannen. Litt usikker på hvor "morsom" jeg skal være bare... :klø: Twisted: Er den én ting talen min skal være, så er det i alle fall kort!! Jeg ville jo egentlig ikke holde i det hele tatt! Det blir nok en litt utbrodert versjon av "takk for at du er deg, du er grei, jeg er gald i deg" Vals er stas! Men hadde dere klart å bli enige om hvem som skulle føre? Tipper du er glad for å høre at vi droppet Thomas Dybdahl.. Mener å huske at du ikke akkurat var en stor fan.. Tutta: Nei, den linken var vel bare for å vise kaka. Butikken finner du her: Sverre Sætre Hjemmesiden er meget tynn, anbefaler at du bare ringer dem og avtaler prøvetime! Endret 19. mai 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. mai 2009 #2974 Del Skrevet 19. mai 2009 Selvfølgelig teller jeg ned nå er det ikke lenge igjen, og de dagene som er igjen kommer til å rase avgårde før du vet ordet av det er du gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2975 Del Skrevet 19. mai 2009 Selvfølgelig teller jeg ned nå er det ikke lenge igjen, og de dagene som er igjen kommer til å rase avgårde før du vet ordet av det er du gift Det begynner å gå opp for meg nå! Men heldigvis tenker jeg at det er heeelt greit!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. mai 2009 #2976 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er jo en bra ting bare nyyyt det jeg gleder meg til å se bilder som den fantastiske fotografen vår tar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2977 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg og!! Jeg mailet akkurat med henne faktisk. Hvor tidlig startet dere forberedelsene den dagen du giftet deg? I og med at vi har vielsen kl 13, ville frisøren komme og starte allerede kl 8. Det syns jeg var grådig tidlig, men jeg sover sikkert ikke noe særlig allikevel... Fotografen spurte om det var greit om hun kommer 9. Det sa jeg det var! Stakkars, vi gjør jo sikkert ingenting den første timen uansett.. hehe... Nå er jeg forresten dypt nedi vinflaska, og er klar for taleskriving! Huhei, dette blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2009 #2978 Del Skrevet 19. mai 2009 for en bra tale! Bare husk å lese gjennom den, så det ikke blir bare fyllevrøvl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. mai 2009 #2979 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, nå er jeg spent på den talen du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2009 #2980 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg