Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2009 #2921 Del Skrevet 14. mai 2009 Høres ut som du blir kjempefin cypress!! (Med eller uten Nannyhøyde... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #2922 Del Skrevet 14. mai 2009 Du kommer til å bli kjempefin Krøller dere håret med rettetang? Synes jeg så du skrev det i en annen bok her... Og jeg trenger virkelig tips til mitt eget hår siden jeg skal ordne det selv.. Får aldri krøllene jeg tar med ruller til å sitte Så bra at kjolen ser bra ut Med pupper og alt Ja, med rettetang (eller "styler" som de insisterer på å kalle det nå - "for den gjør som mye mer enn å rette ut..") Krøllene blir veldig fine da, men det er en egen teknikk som sikkert er grei å øve litt på.. Det er masse instruksjonsvideoer på youtube f.eks, så kan du se hvordan "proffene" gjør det. Lykke til!! Høres ut som du blir kjempefin cypress!! (Med eller uten Nannyhøyde... ) Tenker vi sier det blir UTEN Nannyhøyde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. mai 2009 #2923 Del Skrevet 14. mai 2009 Bare 9 dager igjen! Godt at du har det meste på plass og bare kan kose deg og glede deg de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mai 2009 #2924 Del Skrevet 14. mai 2009 Pupper Nannyhår! Snart bare 8 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. mai 2009 #2925 Del Skrevet 14. mai 2009 Her går det unna! 9 dager, og du er fru!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. mai 2009 #2926 Del Skrevet 14. mai 2009 nest siste torsdag neste uke teller vi ned når du er frøken for siste dagen på de ulike dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 14. mai 2009 #2927 Del Skrevet 14. mai 2009 9 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 14. mai 2009 #2928 Del Skrevet 14. mai 2009 Ble litt nysgjerrig på hvordan dere har løst det med å sy inn bh'en i kjolen jeg.. Åssen bh har du kjøpt?? Ble det fint?? Har litt samme "problem" som deg Greit å fylle opp fronpartiet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2929 Del Skrevet 15. mai 2009 Ble litt nysgjerrig på hvordan dere har løst det med å sy inn bh'en i kjolen jeg.. Åssen bh har du kjøpt?? Ble det fint?? Har litt samme "problem" som deg Greit å fylle opp fronpartiet litt Teknikken er at jeg har kjøpt en BH som er alt for stor for meg, pluss sånne "kyllingfiléer" som jeg har sydd inn i BHen. Vi måtte sy to poser i stoff som innleggene er lagt inni for å feste i BHen, kan jo ikke sy rett i filéene, pluss jeg tror de hadde blitt klamme å ha rett mot huden en hel dag. I tillegg har vi nå sørget for at de ikke kan poppe ut.. Til slutt har vi sydd fast selve bhen i kjolen, for at ikke stroppene skal syns. Det er altså bare en helt vanlig H&M-bh, og innlegg kjøpt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. mai 2009 #2930 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei vennen er innom med en fredags for å ønske deg en riktig god helg!! håper du klarer å slappe av litt nå før siste innspurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2931 Del Skrevet 15. mai 2009 8 DAGER IGJEN!! ... og det regner som bare f... i Thailand... Crap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. mai 2009 #2932 Del Skrevet 15. mai 2009 8 DAGER IGJEN!! ... og det regner som bare f... i Thailand... Crap... Men det er bedre at det regner nå enn når dere er der det kan regne fra seg denne uka, å så er det nydelig vær der når dere kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2009 #2933 Del Skrevet 15. mai 2009 Når drar dere til Thailand da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. mai 2009 #2934 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Så kjedelig med drittvær... Men vi satser på at det blir og strålende vær med en gang dere kommer ned dit Endret 15. mai 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2935 Del Skrevet 15. mai 2009 Vi reiser herfra 25. mai, fremme 26. Satser på sol og sommer der da!! Det er i hvert fall varmt da, 28-30 grader, og det er ikke alle dagene de venter så mye regn, så da håper jeg det sprekker opp når det ikke regner, så vi kan få solt oss litt. Heldigvis er Kjære positiv, han foreslo at hvis det er regn kan vi dra på safari, snorkletur med båt (gjør ikke noe under vann at det regner på overflaten), spa & massasje, drikke paraplydrinker i baren og ligge i sengen og kose oss… Syns ikke det høres helt feil ut heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. mai 2009 #2936 Del Skrevet 15. mai 2009 Heldigvis er Kjære positiv, han foreslo at hvis det er regn kan vi dra på safari, snorkletur med båt (gjør ikke noe under vann at det regner på overflaten), spa & massasje, drikke paraplydrinker i baren og ligge i sengen og kose oss… Syns ikke det høres helt feil ut heller... Høres ut som en ekte bryllupsreise det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2937 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå har jeg fått mail fra fotografen! Albumet er på vei i posten, og hvis postmannen får plass i kassa vår får jeg det i morgen!! :hoppe: Iiiiiiik!!! Grue/gleder meg til å se det!! Det må bare være fint, for nå har jeg ikke råd til å kjøpe noen backup-gave. Haha, sitter og ser på Charterfeber på tv. Det er så syyyykt morsomt!! Ler meg i hjel av Lisbeth og Nancy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2938 Del Skrevet 15. mai 2009 Har forresten en bryllupsrelevant ting til: hvor i svarte får man kjøpt helt hvite strømper til strømpeholdere??!!?? Har vært innom i hvert fall 4 steder i dag og spurt, men de har bare sort eller hudfarget. Må jeg i en brudesalong eller?? :klø: Skal prøve på Steen og Strøm i morgen. Har de ikke der gir jeg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mai 2009 #2939 Del Skrevet 15. mai 2009 Må nesten litt av at du kaller det kyllingfileter... Lykke til på Steen&Strøm i morra! Håper de har det du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #2940 Del Skrevet 15. mai 2009 Haha, men det ser ut som det da!! Mamma hadde lagt dem på kjøkkenbenken en dag, og da pappa kom hjem fra jobb hadde han trodd de skulle ha kylling til middag.. Vi har forresten åpnet vår første gave, fra en kusine av mamma som jeg absolutt ikke hadde forventet gave fra. Vi fikk to helt ubrukelige kopper, som jeg ikke skjønner hva jeg skal bruke til. De har liksom en halv hank, bare en kort "pinne" ut fra toppen liksom. Merkelig. Mener absolutt ikke å være utakknemmelig, men hvorfor kan ikke folk bare kjøpe ting fra listene?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg