Disco Biscuit Skrevet 13. mai 2009 #2902 Skrevet 13. mai 2009 DET ER 10 DAGER IGJEN!! Tden flyr avgårde Din kommende ektemann blir sikkert strålende fornøyd med 8 par med nytt undertøy
cypress Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2903 Skrevet 13. mai 2009 Tiden flyyyr ja!!!! I går lagde vi bordoppsett, det gikk overraskende greit selv om vi er 95 pers! Sizofloren kom i går, så da er det i boks! Og jeg venter spent på å få albumet til morgengaven i posten.. I går kom også kirkeprogrammene fra Optimalprint, de var kjempefine! Litt mer glanset på forsiden enn invitasjonene, så de ser veldig forseggjorte ut! :tommeopp: Så i går bestilte vi menyer som skal ligge på hver kuvert i tillegg. Også de fra Optimalprint. I dag fikk jeg også på plass en avtale med en kar som skal spille taffel under mottakelsen vår. Litt sent ute der, hadde håpt at jeg skulle kunne ordne noe billig via bekjentskaper, men det gikk ikke. Men han jeg endte opp med har gitt ut flere CDer og sånn, så han er visst ordentlig proff. Så han fortjener kanskje de 3000 kr han skal ha for 3 timers spilling... I kveld skal jeg til mamma for å prøve kjolen igjen. Hun har sydd fast en BH i den, med "litt" innlegg, slik at jeg fyller ut kjolen. Tror det skal bli bra! Ellers er planene fremover: Lørdag: frisør for å fikse fargen. Kjøpe strømperbukse med anti-skli, så jeg ikke sklir rundt i skoene. Kjøpe evt annet som måtte mangle av sminke og stash. Tirsdag neste uke: Vokse ben Onsdag: Spray-tan Torsdag: pakke til hønnimunen Fredag: Manikyr Hver kveld: Øve på brudevalsen Har jeg glemt noe da?? :klø:
Gjest Sarasahara Skrevet 13. mai 2009 #2904 Skrevet 13. mai 2009 Hva skulle du gi i morgengave igjen...? sliter r**a av meg med å finne på noe! Men når det gjelder talen, (så at du skrev om den i dagboka til bryllupsTwisted ) så skal ikke jeg ta på meg det ansvaret, men har en fin link til deg festplanlegging.no , der har de noen bra tips.. tenkte jeg skulle snoke litt der når jeg skal sette meg ned med talen selv Høres ut som du har alt under kontroll! Kanskje du kan komme og hjelpe meg med å planlegge mitt når ditt er ferdig? God onsdag!
cypress Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2905 Skrevet 13. mai 2009 Jeg skal gi et album med aktbilder.. Jaja, jeg kan ta ditt bryllup når jeg er ferdig jeg! Ikke noe stress i det hele tatt!! Takk for link! Den skal jeg sjekke ut!!
Disco Biscuit Skrevet 13. mai 2009 #2907 Skrevet 13. mai 2009 Jeg tror ikke du har glemt noe... Slappe litt av mellom slagene kanskje? for han som kan spille taffel musikk forresten!
DDuck Skrevet 13. mai 2009 #2908 Skrevet 13. mai 2009 Hva er egnetlig taffelmusikk? :klø: Eneste taffelgreia jeg vet om er osten..
cypress Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2909 Skrevet 13. mai 2009 Jeg tror ikke du har glemt noe... Slappe litt av mellom slagene kanskje? for han som kan spille taffel musikk forresten! Skal slappe av i frisørstolen på lørdag, og på manikyr på fredag! Føler meg faktisk ikke så stressa, så foreløpig går det bra!! Hva er egnetlig taffelmusikk? :klø: Eneste taffelgreia jeg vet om er osten.. hehe, taffelost ja.. Nei det er noe annet... Taffelmusikk er el sånn musikk som bare er i bakgrunnen, for å lage litt stemninig, uten at folk nødvendigvis LYTTER på den.. Fant for eksempel denne forklaringen på nett: Taffelmusikk er stemningsskapende bakgrunnsmusikk av en noe rolig og dempet karakter. Det er stemningen som er i fokus og musikkens oppgave er å stimulere til hyggelig samvær og konversasjon. Det sitatet fant jeg på siden til han vi skal ha, så da blir det vel i hvert fall noe slikt vi får..
Gjest Neferet Skrevet 13. mai 2009 #2911 Skrevet 13. mai 2009 Ser ut som du har planene klare fram mot Dagen!! Så bra at ting faller på plass etterhvert! Håper du blir fornøyd med albumet når det dukker opp!!
Mazilla Skrevet 13. mai 2009 #2912 Skrevet 13. mai 2009 Får sommerfugler i magen av å lese her for tida! Lurer på hvordan jeg skal bli når det er mitt eget bryllup som står for dør..! :dåne:
Lilywhite Skrevet 13. mai 2009 #2914 Skrevet 13. mai 2009 Wow, nå er det virkelig ikke lenge igjen! Ser ut som det meste er i orden etterhvert da Jeg skjønner at du er spent på bildene Håper jeg får til noe tilsvarende som deg
cypress Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #2915 Skrevet 14. mai 2009 Ser ut som du har planene klare fram mot Dagen!! Så bra at ting faller på plass etterhvert! Håper du blir fornøyd med albumet når det dukker opp!! Ja, jeg har det meste på plass nå tror jeg! Får sommerfugler i magen av å lese her for tida! Lurer på hvordan jeg skal bli når det er mitt eget bryllup som står for dør..! :dåne: Du kommer forhåpentligvis bare til å kose deg med de siste forberedelsene! Så tidlig som vi KG-jentene stort sett har startet, skal det egentlig godt gjøres å ha veldig mye igjen de siste dagene... 10 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!!!!! Og i dag er det bare 9!!!!! Wow, nå er det virkelig ikke lenge igjen! Ser ut som det meste er i orden etterhvert da Jeg skjønner at du er spent på bildene Håper jeg får til noe tilsvarende som deg Har du bestemt deg for å gjøre det samme? Jeg tipper at mennene våre uansett syns de er flotte, så sånn sett er det en bankers gave..
cypress Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #2916 Skrevet 14. mai 2009 I går var jeg som nevnt og testet kjolen etter at vi har sydd inn en BH med stuffing. Nå begynner det å se bra ut, og gir en illusjon av at jeg har pupper. I tillegg kom venninnne min som skal ordne hår og sminke dit, og så tok vi en test-runde til. Det ble litt annerledes enn sist, men jeg er mye mer fornøyd nå. Vi tuperer først alt håret på krona ganske mye, før alt krølles. Så drar vi håret på krona bakover, og fester det med lus bak. Det skal være litt høyde på det, ikke helt Nanny Fine, men litt ala henne.. Jeg tok dessverre ingen bilder, så da får dere heller se på Fran: The Nanny Det blir IKKE så høyt da... Og så er jo jeg blond da, så litt annerledes blir det vel.. Har i hvert fall besluttet å droppe tiaraen. Heldigvis kjøpte jeg den på ebay, og ikke 1000-kroners-tiaraen brudesalongen ville prakke på meg.. :dåne: Følte meg skikkelig fin da vi var ferdige i går altså. Det var gøy!! GLEDER MEG!!!!!!
DDuck Skrevet 14. mai 2009 #2917 Skrevet 14. mai 2009 Du blir nok nydelig :rødme: Jeg syns du skal satse på Nanny-høyde
Disco Biscuit Skrevet 14. mai 2009 #2920 Skrevet 14. mai 2009 Du kommer til å bli kjempefin Krøller dere håret med rettetang? Synes jeg så du skrev det i en annen bok her... Og jeg trenger virkelig tips til mitt eget hår siden jeg skal ordne det selv.. Får aldri krøllene jeg tar med ruller til å sitte Så bra at kjolen ser bra ut Med pupper og alt
Fremhevede innlegg