DDuck Skrevet 10. september 2008 #421 Del Skrevet 10. september 2008 Yeeeeey!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 10. september 2008 Slik ser forresten bilen vi skal kjøre med ut: Rolls Roys Kuuul, ikke sant!!???! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2008 #423 Del Skrevet 10. september 2008 Slik ser forresten bilen vi skal kjøre med ut: Rolls Roys Kuuul, ikke sant!!???! Tøff! Kan se dere for meg! (Hvor er kul bil-smiley når jeg trenger den???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 Forfatter #424 Del Skrevet 10. september 2008 Her!! Ikke så kul kanskje men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 10. september 2008 #425 Del Skrevet 10. september 2008 Stilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2008 #426 Del Skrevet 10. september 2008 Hehe. + + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 10. september 2008 Hehe. + + Jippiiii!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #428 Del Skrevet 10. september 2008 Oi, det var staselig bil!! :dåne: (Den på bildet altså, ikke smileyene... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2008 #429 Del Skrevet 10. september 2008 Staselig smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. september 2008 #430 Del Skrevet 11. september 2008 Det var en stilig bil!! Wow!! Og med din kjole!! Alle kommer til å :dåne: :rødme: på deg cypress-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. september 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 11. september 2008 Takk Rekevennen!! Jeg gleder meg til å være prinsesse for en dag!!!! Helst en litt hot brudebabe!!! + + = :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. september 2008 #432 Del Skrevet 12. september 2008 Takk Rekevennen!! Jeg gleder meg til å være prinsesse for en dag!!!! Helst en litt hot brudebabe!!! + + = :dåne: Stilig kjøretøy!! Du begynner å få masse viktige ting i boks her... Stakk egentlig innom for å ønske deg en riktig god helg(!!) også får jeg meg litt latter på veien av super smileybruk Det er bra! HA EN SUPER HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2008 #433 Del Skrevet 12. september 2008 God helg! Håper den blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. september 2008 #434 Del Skrevet 12. september 2008 Hva hadde vel livet vært uten smileys. God helg, cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. september 2008 Forfatter #435 Del Skrevet 13. september 2008 Haha, vet dere hva! Jeg har skrytt av feil bil!!!! Det er en annen Rolls vi skal kjøre i og den er faktisk enda kulere enn den jeg først trodde det var! Se her: Rolls Roys som jeg skal kjøre i på bryllupsdagen! Men smileyen passer fortsatt heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. september 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 13. september 2008 Stilig kjøretøy!! Du begynner å få masse viktige ting i boks her... Stakk egentlig innom for å ønske deg en riktig god helg(!!) også får jeg meg litt latter på veien av super smileybruk Det er bra! HA EN SUPER HELG God helg! Håper den blir fin! Hva hadde vel livet vært uten smileys. God helg, cypress! God helg til dere alle også!!! I morgen tidlig reiser jeg og darling på ferie til Italia, så da blir jeg ikke å finne her på nesten to uker. Håper dere kan passe litt på boka mi så lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. september 2008 #437 Del Skrevet 13. september 2008 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. september 2008 #438 Del Skrevet 13. september 2008 God helg til dere alle også!!! I morgen tidlig reiser jeg og darling på ferie til Italia, så da blir jeg ikke å finne her på nesten to uker. Håper dere kan passe litt på boka mi så lenge!!! Skal passe på vi. (Klarer du deg to uker uten KG da?? ) Ha en fantastisk fin tur! Kose dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. september 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 13. september 2008 Skal passe på vi. (Klarer du deg to uker uten KG da?? ) Ha en fantastisk fin tur! Kose dere masse. Å, det blir tøft.... Hvis jeg kommer over en data med internet, så vet vi vel alle hvor jeg logger på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. september 2008 #440 Del Skrevet 13. september 2008 ÅÅ, så fantastisk!! Kos dere masse på tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg