Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, der var det mange fine!!!! :jepp: Trenger åpenbart ikke bruke tusenvis av kroner på dette nei!!!

Veldig snilt av deg å gidde å hjelpe meg med dette!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud så mange nydelige tiaraer! Gleder meg virkelig til jeg kommer så langt! :jepp:

Jeg har ikke funnet ut hvor jeg skal ha bryllupet enda en gang, og det er faktisk UNDER 2 år til jeg gifter meg nå! Men jeg har vel strengt tatt god tid enda?

Heldige dere som skal gifte dere om under ett år begge to! :strix:

Har du hatt en fin dag, Cypress? :klem:

Endret av Regndråpe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud så mange nydelige tiaraer! Gleder meg virkelig til jeg kommer så langt! :jepp:

Jeg har ikke funnet ut hvor jeg skal ha bryllupet enda en gang, og det er faktisk UNDER 2 år til jeg gifter meg nå! Men jeg har vel strengt tatt god tid enda?

Heldige dere som skal gifte dere om under ett år begge to! :strix:

Har du hatt en fin dag, Cypress? :klem:

Ja ikke sant det var mange fine!!!??! Dinedama var superflink og snill som hjelp meg med å finne dem... Jeg er litt sånn ebay-tilbakestående... Men jobber med saken!! :hoppe:

Du har fortsatt god til ja Regndråpe!! Jeg begynte ikke med noe som helst før under ett år før. Og det gikk helt fint!! (Dvs. det jeg gjorde før det var å MASE på min kjære om at vi måtte sette en dato!! Det viste seg å ikke være så lett!! Men gikk til slutt da... ;) )

Jeg har hatt en bra dag, passe mye å gjøre på jobb, og morsomme kolleger. Men nå vil jeg hjem til sofaen snart kjenner jeg.... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten glemt å fortelle hva Kjære har fiksa!!! En veteran-Rolls Roys (!!!!) til å kjøre oss på bryllupsdagen!! GRATIS!!! (dvs bytting av vennetjenester)

:hoppe: :hoppe: Flinke mannen!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er den!!!

:yvonne: :rødme: :hjerter::hjerter::danser::danser::sikle:

Nå blir det :bryllup: !!!!!!!

Gratulerer så masse med nydelig kjole :biggrin: Du var kjempefin i den... :jepp:

Og gratulerer så mye med sko og slør samt brudebil :):hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med nydelig kjole :biggrin: Du var kjempefin i den... :jepp:

Og gratulerer så mye med sko og slør samt brudebil :):hoppe:

Slenger meg på denne. Utrolig fin kjole! :strix:

Og Italia-tur høres herlig ut! Kom nettopp hjem fra ferie, men hadde ikke akkurat gjort noe å tatt en tur dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne. Utrolig fin kjole! :strix:

Og Italia-tur høres herlig ut! Kom nettopp hjem fra ferie, men hadde ikke akkurat gjort noe å tatt en tur dit.

Takk!!

Ja, gleder oss til ferie!! Sitter og prøver å finne hotel i Firenze nå faktisk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Små reker kan gå med tiara når de vil!

:klemmer:

Thank gådd! Ellers hadde det vel vært rart siden jeg har mætsja hele antrekket mitt i morgen med tiaraen min!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvorfor ikke? :vetikke: Er man prinsesse så er man prinsesse :Nikke:

Hmmm.... ja det er jo sant egentlig... OK, da syns jeg vi skal gå med tiara hver dag hele gjengen!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? :vetikke: Er man prinsesse så er man prinsesse :Nikke:

Hmmm.... ja det er jo sant egentlig... OK, da syns jeg vi skal gå med tiara hver dag hele gjengen!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...