Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

-Mamma, jeg har lyst på.... ehm...mmm lyst på..... mmmm *lurt smil*

-Hva har du lyst på?

-Jeg har lyst på.... ehm...mmm lyst på..... mmmm

-Du må SI hva du har lyst på, ellers så skjønner jeg ikke hva du sier!

-Hva du har lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bli med, da? :)

:hoppe:

Men jeg får besøk. :grine: Faren min skal snekre og øve på matte.

På den annen side kan man jo se på det som barnevakt? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha blitt utrolig flink til å snakke i det siste?

Ja, vet du, det er han! Til jul blandet han sammen mamma og pappa og sa omtrent ingenting, så ble han 2 og litt etter det eksploderte det!

I går brukte vi 30 min på badet før leggetid fordi han argumenterte ("jeg er ikke ferdig med å tisse, skjønner du, jeg må sitte litt til") for hvorfor han måtte få sitte lenger på do, at jeg rett og slett ga meg. (Helt til jeg ble skikkelig lei og vi endte i slosskamp for å ta på bleie og pysj).

Det var også i går han kom med utagnet "mamma, se, jeg har så lang tiss!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet du, det er han! Til jul blandet han sammen mamma og pappa og sa omtrent ingenting, så ble han 2 og litt etter det eksploderte det!

I går brukte vi 30 min på badet før leggetid fordi han argumenterte ("jeg er ikke ferdig med å tisse, skjønner du, jeg må sitte litt til") for hvorfor han måtte få sitte lenger på do, at jeg rett og slett ga meg. (Helt til jeg ble skikkelig lei og vi endte i slosskamp for å ta på bleie og pysj).

Det var også i går han kom med utagnet "mamma, se, jeg har så lang tiss!" :fnise:

:hoho:

Det blir sikkert ikke siste gang. :filer:

Men altså, jeg har jo lest rapporter litt rundt omkring om de utrolig morsomme tingene han har sagt, og tenkt på hvordan du beskrev manglende språk som del av en greie for ikke så lenge siden. Og nå har han jo de mest fiffige uttalelser! :fnise: Så gøy!

Broren min var visst også sånn. Jeg var sånn tidlig-snakker, han sa ikke et ord før han var to, men da kom alt, i hele setninger. Og gudene skal vite at han har vært talefør siden, sånn by the way. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakket også tidlig og mye, lurer på når det blir tomt fra den kanten? Du har helt rett at dt ikke var siste gang mht den kommentaren. Han var meget fornøyd i dag også, da han viste den til sin far og sa det samme. Så tråkket han oppi en haug med tøy (som jeg skulle ha på meg, det lå kledelig på gulvet i en haug) og tisset skikkelig masse, slik at alt sammen ble tisseinfisert og måtte skrinlegges som dagens klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare kan han snakke - han synger også!

Non stop også, på repeat. Ashera mumlet noe om å putte på en femmer :fnise:

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Problemet er gjerne at det hender det virker som at de har penger de putter på selv. :roll::ler:

ja, ikke sant! Jeg elsker at han synger, jeg synes det er så koselig. Men det er litt festlig når han etter 10. runden på samme sang ser seg like forventningsfult rundt og sier at man må klappe. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ikke sant! Jeg elsker at han synger, jeg synes det er så koselig. Men det er litt festlig når han etter 10. runden på samme sang ser seg like forventningsfult rundt og sier at man må klappe. Igjen.

Men når han synger "blomster små" for tredje gang, og ser seg rundt når han nærmer seg slutten på sangen, ser mammaen sin, sender et skøyeraktigblikk til mammaen sin og synger "vinker til Mamma-lill - for hun er så snill", så er han ganske søt da. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...