Donpedro Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #1381 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg har vært ute i hagen og vannet blommor, og stakk innom dusjen for en småkald avkjøling etterpå. Superdigg. Hadde glemt morgenkåpen min, men siden vi ikke har særlig innsyn inn i huset spradet jeg naken til der mannen satt for å hente morgenkåpen. Han sa det var fint jeg hadde vannet, før han så rart på meg og fikk et forferdet uttrykk, mens jeg gledesstrålende skrøt av hvor sommerlig og forfriskende det var å vanne uten en tråd. As if. Endret 28. juni 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #1382 Del Skrevet 28. juni 2009 Kan jo legge til at hagen vår har relativt mye innsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. juni 2009 #1383 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror du han lot seg lure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #1384 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror du han lot seg lure? Aner ikke, ansiktsuttrykket hans tilsa at det var kjekt med en rask oppklaring av realiteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #1385 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har vært ute i hagen og vannet blommor, og stakk innom dusjen for en småkald avkjøling etterpå. Superdigg. Hadde glemt morgenkåpen min, men siden vi ikke har særlig innsyn inn i huset spradet jeg naken til der mannen satt for å hente morgenkåpen. Han sa det var fint jeg hadde vannet, før han så rart på meg og fikk et forferdet uttrykk, mens jeg gledesstrålende skrøt av hvor godt han tok seg ut i den nye stringtrusen. Jeg hadde aldri trodd at kjøkkenelskov kunne være så forfriskende i denne sommervarmen! Så bra, DP! Det er virkelig varmt ute, men det er viktig å pleie parforholdet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #1386 Del Skrevet 28. juni 2009 Verry fønni! (Ok, da, jeg lo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #1387 Del Skrevet 28. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 #1388 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg vil også ha sånn T-skjorte forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #1389 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg vil også ha sånn T-skjorte forresten. Hvilken? Går ikke hun rundt splitter naken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 #1390 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hvilken? Går ikke hun rundt splitter naken da? Ikke på forrige side. Da hadde hun plutselig T-skjorte. :klø: Endret 28. juni 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #1391 Del Skrevet 28. juni 2009 Ikke på forrige side. Ånei. Jeg var mest misunnelig på den der vannslangesexen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 #1392 Del Skrevet 28. juni 2009 Ånei. Jeg var mest misunnelig på den der vannslangesexen, jeg. Jeg også. Jeg ante ikke at DP var så frigjort, men der ser man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #1393 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg også. Jeg ante ikke at DP var så frigjort, men der ser man. Ja, hun har jo avslørt seg som mye rart de siste dagene. Romantisk, til og med. Det må være varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #1394 Del Skrevet 29. juni 2009 Vannslangesex? Det har jeg definitivt aldri hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 29. juni 2009 #1395 Del Skrevet 29. juni 2009 Er du sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #1396 Del Skrevet 29. juni 2009 Er du sikker? Ja, relativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 29. juni 2009 #1397 Del Skrevet 29. juni 2009 Herlig start på dagen. Og superbra sitering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 29. juni 2009 #1398 Del Skrevet 29. juni 2009 Herlig dag, med årets første bad! Junior har fått seg rosa dukkevogn. Jeg foreslo å kjøpe på loppis i vår, men mannen insisterte på at vi omga oss med nok ting som det var. Resultatet er at Junior ved flere anledninger hylskriker fordi han ikke kan ta med seg naboers dukkevogn hjem. Vi kapitulerte og dro på butikken, og har nå en stolt liten minipappa som triller rundt på Baby (som dukken hans fantasifullt nok heter). Her om dagen hentet han seg Baby, slik at Baby kunne sitte på fanget hans i sofaen mens han sang sanger fra sangboken han bladde i (en av favorittaktivitetene hans for tiden). Så søt! Et hvert forsøk på å få guttene her i huset til å leke mer omsorgsfulle leker har strandet relativt raskt. Foreldrene mine har både dukker og vogner på hytta og de blir bare brukt til å rase rundt med, samt at dukkene umiddelbart blir kneblet og hengt opp etter håret for at de skal ha "boksepute". Det nye nå er at eldstemann, som egentlig har hatt et nokså varmt forhold til bamsene sine, har hengt samtlige opp på rommet sitt, slik at de kan bokses på. Unntaket er minsten. Han utviser omsorg så det holder, både overfor bamser og oss. Her er det kos og klem og stadige kjærlighetserklæringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #1399 Del Skrevet 29. juni 2009 Det nye nå er at eldstemann, som egentlig har hatt et nokså varmt forhold til bamsene sine, har hengt samtlige opp på rommet sitt, slik at de kan bokses på. . Å huttetu, stakkers bamser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #1400 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er vel mer herlig enn å stupe fra en flott stor båt ut i herlig vann. Spise nydelig mat med hyggelige folk mens man sakte tøffer rundt og sitte i bikini til kl 21.30? (Og hva er vel mer grose enn eldre overvektige menn med tånegler så lange at de skraper i bakken?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå