Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Aner ikke, aldri vært plaget (som vi vet) før etter nyttår. Har store mandler, og skal til spesialist for ørene om ikke lenge. Han fikk påvist infeksjon for en måned siden og fikk antibiotika, hadde feber i nesten en uke. 10 dager etter klagde han over ørene igjen, og ja, de var røde sa legen og ga henvisning i tilfelle det ikke ga seg. Og nå har det pågått noen dager igjen, og i dag kom feberen.

Han hadde også 1-2 runder i vinter, begynner å gå i surr så jeg husker ikke helt.

Kan det ha sammenheng med store mandler altså?

:Nikke: Det kan det. Spesialisten kan sikkert gi gode råd! :)

(Jeg svarer i tilnærmet telegramstil fordi jeg egentlig skriver oppgave.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var selv ørebarn, og hadde både trange passasjer og store mandler. Derimot slo jeg meg så vrang da de ville operere da jeg var ca 10 år gammel at det aldri ble gjennomført. Det var vel den ekleste legen jeg noensinne har møtt. :kjefte: Tenk å slippe sånne løs på barn og skremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, er traumatisert for livet av en BARNElege i 11-årsalderen jeg også. ikke nok med at han opererte på en måte han ikke skulle slik at jeg ble alvorlig syk (samme lege som klippet opp det halvgrodde infiserte 10 cm lange operasjonssåret mitt uten bedøvelse fordi jeg ikke turte å ta sprøyte), men han var udugelig med barn i tillegg, slik at jeg nektet å la han få gjort etterundersøkelser.

Juior liker jo ikke leger, så dette skal bli artig, nok en gang.... Mulig det ikke er meg som skal ha han med, men leit er det jo uansett.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Allen er en jeg bare har lest om i aviser, men aldri hørt noe av.

Men nå har jeg fått helt dilla på The Fear, og har en barnslig glede hver gang hun sier fuck. Og for en nydelig britisk aksent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stakk innom her en tur jeg! :)

Hvis du liker å høre Lily Allen si 'fuck', kan du jo høre på denne: :ler:

IpZm1TstpjQ

Den sparker for øvrig i gang min dagbok!

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme introen som til Trond Viggos "Tenke sjæl". :fnise:

Ang. ører og mandler og denslags, eldste vår har hatt en vinter som har vært helt forferdelig, med til sammen fire ukers fravær fra skolen. Han tok mandlene for fem uker siden, og har det allerede mye bedre. Han sover bedre, har mer krefter på trening og ser mye friskere ut. Vi fikk fantastisk god behandling på sykehuset, og hele greia har gått over all forventning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme introen som til Trond Viggos "Tenke sjæl". :fnise:

Fascinerende!

Det er den søteste fuckyou'en jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Jeg fikk opp "Verden i bilder". Hva var det du tenkte på?

Han lille gutten som sitter langs veien for å selge en fisk, når han burde klatret i trær og syklet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lille gutten som sitter langs veien for å selge en fisk, når han burde klatret i trær og syklet rundt.

Det fikk jeg dessverre ikke opp, men det høres hjerteskjærende ut. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior har vært hos ØNH-legen, og det viser seg at han har ørekatarr. Det har visst 4 stadier, og når han har feber er den på stadie 4, og antibiotika er helt korrekt behandling. Vi har mao handlet helt riktig, og det er litt fint å vite. At han har vondt er mao helt reelt. Heldigvis er det ene øret relativt bra, så det er ikke fare for hørsel slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Allen er en jeg bare har lest om i aviser, men aldri hørt noe av.

Men nå har jeg fått helt dilla på The Fear, og har en barnslig glede hver gang hun sier fuck. Og for en nydelig britisk aksent.

:rødme:

Du burde høre LDN, den oser det sommer av!

Værsågod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øret? Merker ikke noe til det, men det ligger visst latent. Skal tilbake over sommeren for sjekk, hvis ikke noe dukker opp i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bihuletips jeg leste et eller annet sted! Jeg rakk ikke å kommentere der og da, men har notert meg det og skal fremføre diverse forslag på neste legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig dag, med årets første bad!

Junior har fått seg rosa dukkevogn. Jeg foreslo å kjøpe på loppis i vår, men mannen insisterte på at vi omga oss med nok ting som det var. Resultatet er at Junior ved flere anledninger hylskriker fordi han ikke kan ta med seg naboers dukkevogn hjem. Vi kapitulerte og dro på butikken, og har nå en stolt liten minipappa som triller rundt på Baby (som dukken hans fantasifullt nok heter).

Her om dagen hentet han seg Baby, slik at Baby kunne sitte på fanget hans i sofaen mens han sang sanger fra sangboken han bladde i (en av favorittaktivitetene hans for tiden). :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...