Donpedro Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1321 Del Skrevet 29. april 2009 Ser forresten at barnehagen vår er med i prosjekt om å lære opp i å se etter tegn på omsorgssvikt, utover de selvfølgelige. Leste noen eksempler, og alt er ikke like selvsagt, men så bra at at de derfor har fokus på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1322 Del Skrevet 1. mai 2009 Noe meget sjelden har skjedd i dag: jeg har fått et av mine praktiske innfall, og da er det bare å hive seg rundt. Så nå har jeg støvsugt og vasket to etasjer, hengt opp tøy fra to maskiner og gått over bilen med sånn lakkoppfiksingssett. Lite for mange andre, mye for meg. Kan seriøst ikke huske sist jeg vasket gulvet. *sjuske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. mai 2009 #1323 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har jo en faglig jobb jeg må utføre, så du kan jo tenke deg til konsekvensene for husarbeid. Aldri før hadde støvsuging og rydding vært så forlokkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. mai 2009 #1324 Del Skrevet 1. mai 2009 Uff, det trengs endel jobb her også, men jeg lurer seriøst bare på å sette meg ut istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1325 Del Skrevet 1. mai 2009 Lakkoppfiksingen gikk forresten skikkelig dritt, for jeg skjønte ikke noe av top coaten. Stivnet til store bobler utenpå lakken, og slik skal det jo ikke være. Så jeg tok det av igjen, og da fulgte en del av base coaten med også. Grrrrr. Hvorfor ikke lage bruksanvisninger som benytter ORD fremfor IKONER/TEGNINGER???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 1. mai 2009 #1326 Del Skrevet 1. mai 2009 Huff, DP, så ekstremt irriterende og frustrerende! Det høres en smule idiotisk ut med "Ikea-bruksanvisning", men de sparer sikkert litt penger på å ha tegninger i stedet for en rekke språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1327 Del Skrevet 11. mai 2009 Vi trodde Junior skulle i barnehagen i morgen, men i ettermiddag har han begynt å ta seg til øret, si au og hadde 38,7 i feber. Så da må jeg droppe kurs igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. mai 2009 #1328 Del Skrevet 11. mai 2009 Uff da. Ørebetennelse, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1329 Del Skrevet 11. mai 2009 Uff da. Ørebetennelse, tror du? Tipper det. Ikke vikitg kurs jeg skulle på, så da jobber jeg heller halv dag - så får vi vært på jobb begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1330 Del Skrevet 11. mai 2009 Knallvarm og rød liten gutt sitter nå og sover med hodet på pappas skulder, her vi sitter i stummende mørke med fotball på tv. Hiksting og auing hver 3. minutt de siste timene, tror han skal få seg en pille til før vi legger oss. Stakkars, dag 4 med feber. Blir nok hjemme noen dager til, ja. Egentlig har vialt brukt 8,5 syktbarndager, men mannen har tatt ut sitt som avspasering så langt , så er bare ført opp 4,5 totalt. Dette kan holde hardt resten av året, hvis det fortsetter slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mai 2009 #1331 Del Skrevet 11. mai 2009 Stakkars liten! Øreverk er dødsvondt. Hva sjer når man har brukt opp syke barn-dagene egentlig? Må man ta fri uten lønn? :klø: Velferdspermisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. mai 2009 #1332 Del Skrevet 11. mai 2009 Stakkars Junior. Ørevondt er veldig vondt. Trøsten er at det blir mindre sykdom etterhvert som immunforsvaret bygger seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #1333 Del Skrevet 12. mai 2009 Stakkars liten! Øreverk er dødsvondt. Hva sjer når man har brukt opp syke barn-dagene egentlig? Må man ta fri uten lønn? :klø: Velferdspermisjon? Aner ikke. Ferie eller velferdsperm uten lønn? Jeg har også tatt ut en dag eller to med avspasering i forbindelse med sykdom, kom jeg på. Sjefen min sier jeg ikke skal bruke avspasering på slikt (og heller bruke a. til noe artigere), men jeg er litt redd for å bruke opp de sykt barn dagene pånull komma svisj. Dag 5 med feber i dag. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1334 Del Skrevet 16. mai 2009 Følgende er utført: -vasket to biler -beskjært (beskåret?) roser -vasket opp -vasket en del vinduer -vasket bad -dekket bord til i morgen -brettet servietter (!!!) -satt frem serveringsutstyr til i morgen -ryddet kjøkkenbord (noe som kan ta sin tid) -ryddet vekk tutekopper og flasker fra skapet I går: -handlet resterende -støvsugd -ryddet tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. mai 2009 #1335 Del Skrevet 16. mai 2009 Oioi. Cybersmitte fra noen? Jeg er imponert. Jeg har ikke gjort en skit i dag annet enn å gå i ymse butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1336 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) ...og nå har jeg sannelig også -strøket klær og flagg til i morgen -dandert fat -renset strykejern for slikt som setter flekker på hvite klær Jeg er jo som kjent usedvanlig lat mht husarbeid, så når jeg får Ånden må man henge med i svingene. Nå: -Grand prix Endret 16. mai 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1337 Del Skrevet 16. mai 2009 Nå: -Grand prix Hvor er felesmilyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1338 Del Skrevet 18. mai 2009 Gårsdagen: -flaggheis -frokost -lunsj -besøk Alt i alt en finfin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 18. mai 2009 #1339 Del Skrevet 18. mai 2009 Det hørtes i grunnen avslappende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1340 Del Skrevet 18. mai 2009 Det hørtes i grunnen avslappende ut. Det gikk faktisk i ett (siden de 3 første aktivitetene foregikk på 3 ulike steder), men var veldig hyggelig. Deilig å kunne gjøre som vi vil, er vel ikke mange årene igjen før løpet er kjørt for det på 17. mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå