Mazilla Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1661 Del Skrevet 30. mars 2009 Snødde litt i dag morges, men det er heldigvis borte nå! Synes våren skal komme nå jeg! Har lest litt og vært på kafé idag, det er i grunnen alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1662 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Endret 30. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mars 2009 #1663 Del Skrevet 30. mars 2009 dakar Mazilla. Håper du ikke blir varende forkjølt lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mars 2009 #1664 Del Skrevet 30. mars 2009 Neeeei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1665 Del Skrevet 31. mars 2009 Uff nei, jeg har ikke tid til å være forkjøla! Men det er jo tross alt bedre å være syk nå enn i påska da! Dessuten er han godeste veldig snill med meg når jeg er syk. I går lagde han te og kjøpte smash til meg, siden det var den eneste formen for "middag" som frista Kanskje jeg bare skal fortsette å være "syk" et par dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 #1666 Del Skrevet 31. mars 2009 "Heldig" du er som er syk når du har en så snill kjæreste!! Jeg har en sjuking hjemme selv jeg, så hos oss er det jeg som må stille opp... Håper ikke jeg blir smittet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1667 Del Skrevet 31. mars 2009 Skjønner jeg godt! Jeg håper ikke jeg smitter han godeste jeg, for det er jo ikke måte på hvor syk han blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 #1668 Del Skrevet 31. mars 2009 Hehe, nei det kjenner jeg til!! Hadde det ikke vært for at jeg selv kjente at min kjære hadde feber i går ville jeg syns han var pysete som ble hjemme fra jobb bare fordi han hoster litt.. Men med feber er det greit å holde sengen syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1669 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, det er jeg enig i. Ellers er det jo fort gjort både å smitte andre og at det tar lenger tid før man blir bra selv! Jeg hadde litt feber i går, men tror den er borte i dag. Kanskje jeg kan gå på trening likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 #1670 Del Skrevet 31. mars 2009 Du assa, treningsnarkoman.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1671 Del Skrevet 31. mars 2009 Har visst begynt å ligne litt på det ja! :dåne: Det er håp for alle, med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 31. mars 2009 #1672 Del Skrevet 31. mars 2009 God bedring! Ikke noe moro å være sjuk.. Æsjæsjæsj! Gå bort forkjølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1673 Del Skrevet 31. mars 2009 Takk Miam! Håper jeg blir frisk fortere enn fortest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 31. mars 2009 #1674 Del Skrevet 31. mars 2009 Go bedring, Mazilla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #1675 Del Skrevet 1. april 2009 God bedring!! aka kyllingsuppe sendes din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1676 Del Skrevet 1. april 2009 Takk Ansjoni Er mye bedre i dag, regner med at litt nesespray nå gjør susen så jeg føler meg helt pigg. Planen er ihvertfall å lese litt pensum nå og trene styrke senere, for nå er jeg lei av å ligge på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. april 2009 #1677 Del Skrevet 1. april 2009 idag kom det jaggu lomper og tortillaer i en pakke i posten til meg! Hurra!!! Men... fikk du med regning? Det gjorde ikke jeg nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1678 Del Skrevet 1. april 2009 idag kom det jaggu lomper og tortillaer i en pakke i posten til meg! Hurra!!! Men... fikk du med regning? Det gjorde ikke jeg nemlig. Regninga kom i posten et par dager senere.. Den må jeg forresten huske å betale! Takk for "påminnelsen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. april 2009 #1679 Del Skrevet 1. april 2009 OK, greit å vite, liksom! Har smurt en tortilla med smør, sukker og kanel. mmm..... var veldig gode, så nå vil jeg ha taco snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1680 Del Skrevet 2. april 2009 Nå er alt pakket og klart til å reise hjem på påskeferie i morra tidlig! Har omsider fått satt meg ned etter en lang arbeidsdag etterfulgt av masse ting som måtte ordnes. Er mildt sagt sliten, og det hjelper ikke akkurat på å vite at vi må opp 04.45 i morra.. Fikk ordna påskeegg til mamma, bestemor og farmor i dag da. Innholdet er bl.a. påske-te, litt pynt, litt sjokolade, flaxlodd og håndkrem. Gleder meg til å overraske dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå