Idnar Skrevet 12. mars 2009 #1601 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Får håpe valige instruktøren kommer igjen snart! Var forresten en jÆ%&# sang! Endret 12. mars 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. mars 2009 #1602 Del Skrevet 12. mars 2009 MarianneE: Nå har jeg bakt horn, og de ble kjempegode!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1603 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, den sangen er bare utrolig fæl! Så bra at horna ble vellykka, Idnar! Lurer på om jeg klarer å lage de uten eltemaskin... Har bare egen rå muskelkraft jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. mars 2009 #1604 Del Skrevet 12. mars 2009 Men du er jo så sprek, så det tror jeg nok du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1605 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, jeg får ta det som ei treningsøkt! Nå spiser jeg havregrøt, men så fort jeg er ferdig stikker jeg ut for å lese litt. Leser best om morgenen, utrolig nok. Er egentlig b-menneske (tror jeg), men på ettermiddagene og kveldene har jeg så mye annet å ta meg til, så da får jeg aldri roen på meg til å lese. Derfor må jeg benytte anledningen idet hjernen våkner, noe som forhåpentligvis skjer snart.. I kveld blir det tapas i Mazziheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 #1606 Del Skrevet 13. mars 2009 Nam.... tapas.... Når har du eksamen da Mazzi? Grusomt med musikk man ikke får noe inspirasjon av på spinning, særlig på siste sangen når man helst skal ta seg helt ut! Jeg skal på spinning selv i ettermiddag, håper på litt mer kvaltet enn de greiene du ble utsatt for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mars 2009 #1607 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, den sangen er bare utrolig fæl! Så bra at horna ble vellykka, Idnar! Lurer på om jeg klarer å lage de uten eltemaskin... Har bare egen rå muskelkraft jeg! grusomme sangen! Jeg har ikke noe eltemaskin, og bruker bare de råsexy musklene mine. Eller no sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1608 Del Skrevet 13. mars 2009 Nam.... tapas.... Når har du eksamen da Mazzi? Grusomt med musikk man ikke får noe inspirasjon av på spinning, særlig på siste sangen når man helst skal ta seg helt ut! Jeg skal på spinning selv i ettermiddag, håper på litt mer kvaltet enn de greiene du ble utsatt for... Har ikke eksamen før i mai, men har ett fag jeg ikke har kjøpt pensum til enda engang, og jeg har bare vært på tre forelesninger til sammen i begge fagene, så jeg ligger ikke akkurat veeeldig godt an for øyeblikket... grusomme sangen! Jeg har ikke noe eltemaskin, og bruker bare de råsexy musklene mine. Eller no sånt.... Godt å høre, da er det forhåpentligvis håp for meg også! Er hjemme en liten tur nå, for jeg hadde plutselig kjøpt så mye at jeg måtte sette fra meg noe. Har kjøpt noen pakker entrecote på helgetilbud på Kiwi, en flaske rødvin til tapasen i kveld, to topper/gensere, undertøy x 3 og en bh.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1609 Del Skrevet 14. mars 2009 Plan for dagen: -Spise havregrøt -Gå innom Ultra -Kafétur med han godeste -Vaske klær -Ta en tur innom P4s Vinterlyd? -Ta oppvasken etter gårsdagens tapasgilde -Lese -Skrive notater til pensum -Enten biff eller tapas til kvelden Ikke altfor uoverkommelig dette her! Spørs litt med klesvask og lesing, men ellers skal jeg nok klare å gjennomføre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 14. mars 2009 #1610 Del Skrevet 14. mars 2009 Hørtes ut som en god plan for dagen det Kafé er jo koselig daa :rødme: Jeg skal spise lunch på Friday's, og muligens en tur ut i kveld Ha en super dag! Lykke til med lesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1611 Del Skrevet 14. mars 2009 Plan for dagen: -Spise havregrøt -Gå innom Ultra -Kafétur med han godeste -Vaske klær -Ta en tur innom P4s Vinterlyd? -Ta oppvasken etter gårsdagens tapasgilde -Lese -Skrive notater til pensum -Enten biff eller tapas til kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1612 Del Skrevet 14. mars 2009 Sitter og ser litt på Det store korslaget mens jeg spiser litt is og surrer på nettet. Team Samsaya var i utgangspunktet ikke mitt favorittkor, men han 13-åringen som sang "opera"-solo ga meg frysninger og gåsepels og mere til! For en stemme!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 #1613 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det en grunn til at du spiser så mye havregrøt, eller er du bare himla glad i det? (som om jeg har noe med det, liksom....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1614 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er rett og slett for å prøve å få i meg litt fiber og få en sunn start på dagen. Hvis jeg bare skal spise glutenfritt brød/knekkebrød føler jeg ikke at jeg får i meg noenting, det er jo bare luft.. Havregrøt til frokost holder meg mett lenger utover dagen. Dessuten så er det ganske billig, og veldig greit å lage om morgenen Tar bare 40 gram havregryn, 160 ml vann og litt salt og hiver det i mikroen i litt under tre minutter. (Wow, høres ut som jeg får betalt av produsenten eller noe sånt! :dåne: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1615 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg må kjøpe ny mobil... Noen som har en å anbefale, som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #1616 Del Skrevet 16. mars 2009 Du kan få kjøpe min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1617 Del Skrevet 16. mars 2009 Yes please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. mars 2009 #1618 Del Skrevet 16. mars 2009 Synes det har vært mye reklamer om billige mobiler rundt om på nettet nå.. Kanskje expert.no har noe interessant? Har igrunn ikke kjempepeiling på mobiler, så jeg vet ikke helt hva jeg kan tipse om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1619 Del Skrevet 16. mars 2009 Det ble denne. Håper den kommer fort, for nå har jeg vært uten mobil i to uker, så nå er jeg mildt sagt lei av å være utilgjengelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #1620 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har jo forgjengeren til den jeg Bra du fulgte rådet mitt Er veldig gode telefoner da, men jeg har vært litt plaget med at minnekortet ikke får kontakt også har mellomromstasten min sluttet å funke.. Også tok høytalleren mer eller mindre kveld etter at den ble dynket i hvitvin for en månde siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå