cypress Skrevet 18. februar 2009 #1461 Del Skrevet 18. februar 2009 Du atte, si meg en ting.. Hvorfor har aldri jeg vært innom denne boken før?? :klø: Det er jo så mye mer ved deg enn bryllup!!! (har ikke lest gjennom alle 73 sidene altså... men jeg er med fra nå!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #1462 Del Skrevet 18. februar 2009 Velkommen inn, cypress! Begge bøkene er vel egentlig mest fjas, men jeg prøver å holde meg til bryllupsboka når det er noe bryllupsrelatert ute og går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. februar 2009 #1463 Del Skrevet 18. februar 2009 Sikkert like greit, ser det er et litt annet "klientell" i denne boken enn den andre. Kan jo skjønne at folk som ikke er midt i bryllupsplanlegging ikke akkurat syns det er topp-interesant.. (selv om det jo er et fåtall av innleggene som faktisk handler om bryllup ja. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #1464 Del Skrevet 19. februar 2009 Mitt bryllup er vel det mest interessante i hele verden, er det ikke? Nå stikker jeg til Bergen, spørs om jeg er innom her igjen før søndag. God helg, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. februar 2009 #1465 Del Skrevet 19. februar 2009 Kooooooos deg kjempemasse Mazilla!!!! Håper du får en helt fantastisk super helg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. februar 2009 #1466 Del Skrevet 19. februar 2009 Kos deg MazziBazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. februar 2009 #1467 Del Skrevet 19. februar 2009 God tur kjære Mazilla, kos deg mazzi Håper du får en fantastisk helg, gleder meg allerede til du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 19. februar 2009 #1468 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeeej! Nå kommer du til Bergen! Bare som en oppdatering, så er her faktisk talt opplett akkurat nå! Selv om det har nok regna litt før i dag :/ Men! Snøen er NESTEN borte! HALLELUJA! :tommelsmil: KOS deg i helgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. februar 2009 #1469 Del Skrevet 19. februar 2009 GOD TUR TIL BERGEN, MAZILLA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #1470 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå er jeg hjemme igjen. Har vært en veldig fin helg, etter en litt ruskete start. Flyet var forsinka, så jeg måtte vente i over 4 timer på Værnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. februar 2009 #1471 Del Skrevet 22. februar 2009 deilig å reise bort litt! her har det også vært ei herlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 #1472 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Lenge siden det var noen oppdateringer her, ja.. Fortell da!! Kooooste du deg i Bergen?? Syns ikke du var her særlig lenge.. Ser jo at du hadde en fin helg, men det er ikke nok. Gjorde dere noe gøy? :) Endret 24. februar 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1473 Del Skrevet 24. februar 2009 Koste meg kjempemasse, men tida gikk veldig fort! Var ute og spiste på torsdag, etterfulgt av et par glass vin og skravling. Fredag var jeg først og trente på formiddagen, så surra jeg rundt i byen og koste meg. Så møtte jeg venninner til lunsj etterfulgt av shopping. På kvelden hadde vi vorspiel og så ble det en liten tur på byen. Lørdag var vi på akvariet, så ute og spiste + på kino på kvelden. Bra nok referat, frøken Idnar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 #1474 Del Skrevet 24. februar 2009 Jepp Nå er jeg fornøyd!! Du har jo gjort mer gøyt i helgen enn jeg har gjort hittil i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1475 Del Skrevet 25. februar 2009 Du får finne på noe moro da, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 25. februar 2009 #1476 Del Skrevet 25. februar 2009 Høres ut som du hadde en super helg! Til tross for det fæle været vi hadde Jeg har ikke vært på akavariet her ennå! Er det fint der? Har bare vært på det i Ålesund før, der er det jo kjempefint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1477 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er litt moro hvis man får med seg mating og sånn! Vi så på mating i tropisk avdeling + selene, og det var litt kult. Det er helt greit der, men det kunne trenge en ansiktsløftning etterhvert, ihvertfall utendørs! Litt slitent, for å si det sånn! Men joda, verd et besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2009 #1478 Del Skrevet 25. februar 2009 Koste meg kjempemasse, men tida gikk veldig fort! Var ute og spiste på torsdag, etterfulgt av et par glass vin og skravling. Fredag var jeg først og trente på formiddagen, så surra jeg rundt i byen og koste meg. Så møtte jeg venninner til lunsj etterfulgt av shopping. På kvelden hadde vi vorspiel og så ble det en liten tur på byen. Lørdag var vi på akvariet, så ute og spiste + på kino på kvelden. Bra nok referat, frøken Idnar? Hørtes bra ut! Nå har jeg notert det i boka mi. den heter "Hva Mizilla driver med utenom KG" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1479 Del Skrevet 26. februar 2009 Så greit at det omsider kom et litt fyldig kapittel i den boka da, MarianneE! Ellers går det stort sett i spising, trening og soving, så det blir en kjedelig bok i lengda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. februar 2009 #1480 Del Skrevet 26. februar 2009 har du forresten fått prøvd å lage lomper? jeg fant ut at jeg er for lat... hehe så jeg bestilte fra engene hjemmebakeri, maaaassse lomper i frysen nå og de er GODE!!! slutt på å lage potetmos nå når sambo skal ha wienerpølse i brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå