Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Du atte, si meg en ting.. Hvorfor har aldri jeg vært innom denne boken før?? :klø: Det er jo så mye mer ved deg enn bryllup!!! ;)

(har ikke lest gjennom alle 73 sidene altså... :sjenert: men jeg er med fra nå!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn, cypress! :vinke: Begge bøkene er vel egentlig mest fjas, men jeg prøver å holde meg til bryllupsboka når det er noe bryllupsrelatert ute og går! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert like greit, ser det er et litt annet "klientell" i denne boken enn den andre. Kan jo skjønne at folk som ikke er midt i bryllupsplanlegging ikke akkurat syns det er topp-interesant.. (selv om det jo er et fåtall av innleggene som faktisk handler om bryllup ja. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt bryllup er vel det mest interessante i hele verden, er det ikke? :lur::fnise:

Nå stikker jeg til Bergen, spørs om jeg er innom her igjen før søndag. God helg, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeej! Nå kommer du til Bergen! Bare som en oppdatering, så er her faktisk talt opplett akkurat nå! Selv om det har nok regna litt før i dag :/ Men! Snøen er NESTEN borte! HALLELUJA! :tommelsmil: :tommelsmil:

KOS deg i helgen da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå er jeg hjemme igjen. Har vært en veldig fin helg, etter en litt ruskete start. Flyet var forsinka, så jeg måtte vente i over 4 timer på Værnes! :overrasket:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det var noen oppdateringer her, ja..

Fortell da!! Kooooste du deg i Bergen?? Syns ikke du var her særlig lenge..

Ser jo at du hadde en fin helg, men det er ikke nok. Gjorde dere noe gøy? :) :) :)

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg kjempemasse, men tida gikk veldig fort! :sukk: Var ute og spiste på torsdag, etterfulgt av et par glass vin og skravling. Fredag var jeg først og trente på formiddagen, så surra jeg rundt i byen og koste meg. Så møtte jeg venninner til lunsj etterfulgt av shopping. På kvelden hadde vi vorspiel og så ble det en liten tur på byen. Lørdag var vi på akvariet, så ute og spiste + på kino på kvelden. Bra nok referat, frøken Idnar? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du hadde en super helg! Til tross for det fæle været vi hadde :fnise: Jeg har ikke vært på akavariet her ennå! Er det fint der? Har bare vært på det i Ålesund før, der er det jo kjempefint da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt moro hvis man får med seg mating og sånn! Vi så på mating i tropisk avdeling + selene, og det var litt kult. :) Det er helt greit der, men det kunne trenge en ansiktsløftning etterhvert, ihvertfall utendørs! Litt slitent, for å si det sånn! :sjenert: Men joda, verd et besøk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg kjempemasse, men tida gikk veldig fort! :sukk: Var ute og spiste på torsdag, etterfulgt av et par glass vin og skravling. Fredag var jeg først og trente på formiddagen, så surra jeg rundt i byen og koste meg. Så møtte jeg venninner til lunsj etterfulgt av shopping. På kvelden hadde vi vorspiel og så ble det en liten tur på byen. Lørdag var vi på akvariet, så ute og spiste + på kino på kvelden. Bra nok referat, frøken Idnar? :fnise:

Hørtes bra ut!

Nå har jeg notert det i boka mi.

den heter "Hva Mizilla driver med utenom KG"

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så greit at det omsider kom et litt fyldig kapittel i den boka da, MarianneE! Ellers går det stort sett i spising, trening og soving, så det blir en kjedelig bok i lengda! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du forresten fått prøvd å lage lomper?

jeg fant ut at jeg er for lat... hehe

så jeg bestilte fra engene hjemmebakeri, maaaassse lomper i frysen nå og de er GODE!!! slutt på å lage potetmos nå når sambo skal ha wienerpølse i brød :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...