Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt

Ja, og en fredspipe :fnise:

Neida! :skaal:

Jeg har ikke lest i hele boken din, så bare første side at du har bodd i Bergen men flyttet? Kor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodde i Bergen i tre år, frem til juni i år.. Nå har jeg gjort trønder av meg. :sukk: Savner Bergen, det må jeg si! Men til torsdag setter jeg meg på flyet vestover for å gjøre byen utrygg neste helg! :hoppe: :hoppe:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snør det forsatt... :nigo: Bare sånn at du vet det!! :)

Kan ikke forstå at noen vil seg selv så vondt å flytte fra bergen!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, snø... :fryser: Hadde håpet på en pause fra snøen, men pytt pytt.. Jeg ville heller ikke flytte fra Bergen by (stolt og kry :fnise: ), men det ble sånn pga studier. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo... men da hadde jeg plutselig vært i et avstandsforhold også, og det er nok ikke like moro som fjernstudier med base i Bergen! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er klart! :fnise:

Nei, nå nærmer det seg alvorlig leggetid her! Har planer om å lese litt på senga, men får se hvor lenge jeg orker.. Jeg trenger litt tid mellom hver bok, for å fordøye det jeg har lest, men i dag begynte jeg på ei Nesbø-bok.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go natt til deg og, Mazilla..Og sove godt og drømme søtt og alt det der!!! :kose:

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får så lyst på is når den gourmet-is-testen står øverst på sida og frister meg... :sukk: Har kjempelyst til å prøve denne! :sikle: Heldigvis frister det ikke med en tur på 7eleven i dette snøværet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si at noe er heldig, ja!!! :jepp: Var isen god??

Nå viser de slankereklame på hele siden her!! Et hint om at det ble litt for mye is??? :vetikke::fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løper bort på flyplassen og setter meg på først fly til barteby (guuuu så poetisk!!!! :fnise: )

Og jeg er faktisk enig, is kan det ikke bli for mye av :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du har en super kjæreste som i ens ærend for å kjøpe Ben and Jerry's! Jeg har ikke smakt de før, men de isene ser bare supergode ut! Namnamnam, isoman, kan man kalle meg og sambo, søsteren min plager meg for det hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Sjokoladeis med karamell, marshmellows og stooore sjokoladebiter... Say no more! :nigo:

Ble ganske imponert over at han gikk ut bare fordi jeg sa jeg hadde lyst på is! Han smakte bare såvidt på den, så det var helt og holdent for min skyld! :rødme: Trengte ikke mase engang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...