Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det en stund siden jeg har vært ser jeg, hihi :)

Så koselig å drive å lage bryllupsinvitasjoner! Bruker du sånne "scrappe" ting, som man får kjøpt på Panduro fks? :) Der er så mye lekkert! :jepp: Gleder meg til jeg kan sitte å pusle me bryllupsforberedelser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har bare kjøpt papir/kartong i 30x30cm (men på Panduro da), og klipper og limer selv.. Ville ha "våre" farger, så da var det greiest sånn! :jepp:

Bryllupsforberedelser er kjempekoselig! :rødme: Du har masse å glede deg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas første trening unnagjort. Spin intervall 2. I morra skal jeg på step igjen, det blir moro! :) Satser på å klare 4 treninger denne uka også, sånn som de to forrige! :jepp: Jeg har faktisk blitt litt rastløs de dagene jeg ikke trener! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har bare kjøpt papir/kartong i 30x30cm (men på Panduro da), og klipper og limer selv.. Ville ha "våre" farger, så da var det greiest sånn! :jepp:

Bryllupsforberedelser er kjempekoselig! :rødme: Du har masse å glede deg til! :)

Ååh! Så spennende da :) Blir sikkert superfint! Jeg er ikke så voldsomt kreativ, så jeg er ganske imponert når folk lager egne invitasjoner, bordkort og takkekort og hele pakka selv! :jepp: Har nok ikke arvet det kreative genet nei :ler: Hvilke farger har dere da? :) Koselig altså :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukas første trening unnagjort. Spin intervall 2. I morra skal jeg på step igjen, det blir moro! :) Satser på å klare 4 treninger denne uka også, sånn som de to forrige! :jepp: Jeg har faktisk blitt litt rastløs de dagene jeg ikke trener! :dåne:

WOW! Say no more! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Så spennende da :) Blir sikkert superfint! Jeg er ikke så voldsomt kreativ, så jeg er ganske imponert når folk lager egne invitasjoner, bordkort og takkekort og hele pakka selv! :jepp: Har nok ikke arvet det kreative genet nei :ler: Hvilke farger har dere da? :) Koselig altså :rødme:

Fargene "våre" er kremhvit, mørkeblå og limegrønn. Jeg har heller ikke det kreative genet, men har funnet litt inspirasjon rundt omkring, så det gikk overraskende greit! :fnise:

WOW! Say no more! :pls:

Signerer Miamen, jeg!!!

Du er jo skikkelig sprek!!!!!!!!! :)

:klappe:

Takk jenter! :) Jeg er ganske overraska selv! Jeg har aldri vært noe sporty tidligere, gymtimene var alltid et mareritt osv.. Hadde en liten periode da jeg var rundt 17 som jeg slutta å spise og bare trente, men jeg har aldri tidligere hatt noe sunt/riktig forhold til det med trening! :) Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe. Veldig bra å ha med meg han godeste, for da drar vi hverandre med de dagene det er litt tungt. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du klarer å komme deg av gårde da! Det er i grunn det som er aberet med meg, det blir et tiltak å komme seg ned på SiB'en :fnise: I allefall om det er et ordentlig drittvær! Som det så ofte er her i Bergen by :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det øyeblikket man har kommet seg avgårde er 90% av jobben gjort! :fnise: Det verste er å pakke sekken og komme seg til bussen! I morra har vi fri begge to, så da skal vi på morraspinning kl 8.30. Må opp halv sju, men såpass får vi tåle for en gangs skyld! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Så flink du er med trening! Og bra du får med deg mannen også :duskedame: Trening om morgenen er hardt, men du verden så deilig det føles etterpå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes i grunnen det er greit å trene om morgenen jeg, for da har jeg ikke noe særlig annet jeg skulle ha gjort.. Dessuten er jeg ikke våken nok til å tenke, så kroppen bare jobber av seg selv, på en måte! :sjenert: På ettermiddagen går det alltid noe på tv e.l., og da er det hakket vanskeligere å løsrive seg! :fnise:

Kanskje på tide å hoppe til køys snart, når jeg tenker meg om.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...