Mazilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1401 Del Skrevet 10. februar 2009 Du kjører hitover også tar vi en fest?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2009 #1402 Del Skrevet 10. februar 2009 Jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. februar 2009 #1403 Del Skrevet 10. februar 2009 Her var det en stund siden jeg har vært ser jeg, hihi Så koselig å drive å lage bryllupsinvitasjoner! Bruker du sånne "scrappe" ting, som man får kjøpt på Panduro fks? Der er så mye lekkert! Gleder meg til jeg kan sitte å pusle me bryllupsforberedelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1404 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, jeg har bare kjøpt papir/kartong i 30x30cm (men på Panduro da), og klipper og limer selv.. Ville ha "våre" farger, så da var det greiest sånn! Bryllupsforberedelser er kjempekoselig! :rødme: Du har masse å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1405 Del Skrevet 10. februar 2009 Ukas første trening unnagjort. Spin intervall 2. I morra skal jeg på step igjen, det blir moro! Satser på å klare 4 treninger denne uka også, sånn som de to forrige! Jeg har faktisk blitt litt rastløs de dagene jeg ikke trener! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. februar 2009 #1406 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, jeg har bare kjøpt papir/kartong i 30x30cm (men på Panduro da), og klipper og limer selv.. Ville ha "våre" farger, så da var det greiest sånn! Bryllupsforberedelser er kjempekoselig! :rødme: Du har masse å glede deg til! Ååh! Så spennende da Blir sikkert superfint! Jeg er ikke så voldsomt kreativ, så jeg er ganske imponert når folk lager egne invitasjoner, bordkort og takkekort og hele pakka selv! Har nok ikke arvet det kreative genet nei Hvilke farger har dere da? Koselig altså :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. februar 2009 #1407 Del Skrevet 10. februar 2009 Ukas første trening unnagjort. Spin intervall 2. I morra skal jeg på step igjen, det blir moro! Satser på å klare 4 treninger denne uka også, sånn som de to forrige! Jeg har faktisk blitt litt rastløs de dagene jeg ikke trener! :dåne: WOW! Say no more! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 #1408 Del Skrevet 10. februar 2009 Signerer Miamen, jeg!!! Du er jo skikkelig sprek!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2009 #1409 Del Skrevet 10. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1410 Del Skrevet 11. februar 2009 Ååh! Så spennende da Blir sikkert superfint! Jeg er ikke så voldsomt kreativ, så jeg er ganske imponert når folk lager egne invitasjoner, bordkort og takkekort og hele pakka selv! Har nok ikke arvet det kreative genet nei Hvilke farger har dere da? Koselig altså :rødme: Fargene "våre" er kremhvit, mørkeblå og limegrønn. Jeg har heller ikke det kreative genet, men har funnet litt inspirasjon rundt omkring, så det gikk overraskende greit! WOW! Say no more! Signerer Miamen, jeg!!! Du er jo skikkelig sprek!!!!!!!!! Takk jenter! Jeg er ganske overraska selv! Jeg har aldri vært noe sporty tidligere, gymtimene var alltid et mareritt osv.. Hadde en liten periode da jeg var rundt 17 som jeg slutta å spise og bare trente, men jeg har aldri tidligere hatt noe sunt/riktig forhold til det med trening! Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe. Veldig bra å ha med meg han godeste, for da drar vi hverandre med de dagene det er litt tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 11. februar 2009 #1411 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjekt at du klarer å komme deg av gårde da! Det er i grunn det som er aberet med meg, det blir et tiltak å komme seg ned på SiB'en I allefall om det er et ordentlig drittvær! Som det så ofte er her i Bergen by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1412 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, det øyeblikket man har kommet seg avgårde er 90% av jobben gjort! Det verste er å pakke sekken og komme seg til bussen! I morra har vi fri begge to, så da skal vi på morraspinning kl 8.30. Må opp halv sju, men såpass får vi tåle for en gangs skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #1413 Del Skrevet 11. februar 2009 Så flink du er med trening! Og bra du får med deg mannen også Trening om morgenen er hardt, men du verden så deilig det føles etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1414 Del Skrevet 11. februar 2009 Synes i grunnen det er greit å trene om morgenen jeg, for da har jeg ikke noe særlig annet jeg skulle ha gjort.. Dessuten er jeg ikke våken nok til å tenke, så kroppen bare jobber av seg selv, på en måte! På ettermiddagen går det alltid noe på tv e.l., og da er det hakket vanskeligere å løsrive seg! Kanskje på tide å hoppe til køys snart, når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. februar 2009 #1415 Del Skrevet 12. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1416 Del Skrevet 12. februar 2009 Stalker du meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. februar 2009 #1417 Del Skrevet 12. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1418 Del Skrevet 12. februar 2009 Krig her også nå? Nå gir jeg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. februar 2009 #1419 Del Skrevet 12. februar 2009 NEDDAAA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1420 Del Skrevet 12. februar 2009 Puh, det var godt! Vi får ta en freds- ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå