Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Noe må jeg jo ta meg til mens jeg surrer rundt og er arbeidsledig.. :sukk: Tror snart jeg skal begi meg ut i vinterværet, sitter bare og samler mot og styrke først! :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tenk at du da får gjort tre av tingene du har på listen i en og samme omgang!!! :jepp:

Her er det masse snø for tiden også! Bare sånn at du er advart (hvis det holder seg et par uker, da.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant! Da kan jeg jo nesten stryke ut alt! :Nikke:

Snøen i Bergen er forhåpentligvis borte lenge før jeg setter kursen vestover! Jeg har ihvertfall aldri vært ute for at snøen blir liggende der over tid! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så merkelig vinter i år.. Dere snør inne titt og ofte, mens her vi virkelig pleier å snø inne har det bare snødd 10cm siden romjulen :riste:

Jeg savner vinterværet jeg.. :sukk:

:snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres deilig ut jeg da! :fnise: Her var alle tegn etter brøytebilen borte etter snaue to timer.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere år siden snøen har lagt seg og blitt liggende her i Bergen, ja.. Men akkurat nå kan det se ut til at den skal være her litt... Har jo snart vært snø her i en hel uke!!! :sjokkert: Det skjer ikke ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass! :hakeslepp: Jeg brukte vel vintersko to dager i løpet av de tre årene jeg bodde der, tror jeg.. :fnise:

Nei, nå er det virkelig på tide å komme meg avsted! Må bare sjekke kontoen først, så jeg vet om det blir noe av middagsplanene våre.. :sjenert: Hater å stå i butikken og ikke ha peiling på hvor mye penger jeg har/om det går eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt en sånn svigermor som Dinedama, for da hadde du hatt fryseren full av pølse, så hadde du ikke trengt å gå på butikken å handle middag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde gjort seg! :ler:

Hjemme igjen etter en rundtur i snøværet.. Det snør i alle retninger på en gang. Inkludert nedenfra.. :snø: Glemte selvfølgelig bibliotekboka jeg skulle levere, så jeg må ut igjen senere. Hvis jeg gidder. Hvis ikke jeg gidder, må jeg ut i morra også.. Brr.. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens plan:

Vaske litt mer tøy

Lese (?)

Lage invitasjoner

Handle

Pante flasker fra fredag

Lage middag, i dag blir det wok.

Levere bok på biblioteket

Ta oppvasken fra i går

Handle inn resten til invitasjonene

Nå står oppvask og middagslaging for tur.. Han godeste er snart hjemme, så jeg får vel bare sette i gang. Er jeg riktig heldig rekker han å komme hjem før jeg er ferdig for å hjelpe meg med oppvasken! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort alt unntatt lese og levere bok i går. Får ha det som prosjekt i dag da... I tillegg til å lage litt flere invitasjoner! :Nikke: Dessuten skal vi trene i kveld. Det er vel i grunnen alt jeg har planer om å gjøre i dag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lager bryllupsinvitasjoner jeg. Koselig å sitte og dille med! :jepp:

Nystekte vafler til frokost er forresten helt ok! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla skrev:
Lager bryllupsinvitasjoner jeg. Koselig å sitte og dille med! :jepp:

Nystekte vafler til frokost er forresten helt ok! :flau:

:skratte:

ja, det var starten sin på morran det tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer! Vafler med sukker på inneholder alt kroppen trenger av næringsstoffer til å holde ut en lang dag! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...