Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

To bæreposer med pølser?? :dåne: Fikk du brukt noen i går da? Nok å ta av ihvertfall! :fnise:

I dag stod jeg opp før han godeste stakk på skolen. Litt over sju hoppa jeg opp av senga! :sjokk: Har rukket å spise frokost, sette på to vaskemaskiner og støvsuge. Akkurat støvsuginga kunne jeg fint klart meg uten, men han godeste gikk rundt i leiligheten med skoa på før han stakk... :klaske:

Dagens plan:

Vaske litt mer tøy

Lese (?)

Lage invitasjoner

Handle

Pante flasker fra fredag

Lage middag, i dag blir det wok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Ene og alene for å slippe å dra sanden mer utover, sånn at støvsugingsjobben ville bli enda større senere... Støvsugde ingen andre steder enn der jeg så det var sand, for å si det sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er huslig som vasker klær og støvsuger tidelig på morningen!!! :jepp: Typisk mannfolk som må trakke rundtom med sko på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg er ganske effektiv før jeg har våkna helt.. :fnise: Da skal det mer til før jeg utsetter ting, fordi jeg er for trøtt til å finne på unnskyldninger! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djiiiz du er flink så tidlig på morran :jepp:

Ja to bæreposer.. :rolleyes: Fikk brukt nesten en pakke i går :fnise: Lagde spaghetti og pølser.. Men så er det bare sånne tjukkpølser! :dåne: Ikke noe grillpølser slik at vi kan spise pølse med brød... bare teite middagspølser... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan styre meg for pølser, og spesielt middagspølser.. :sjenert: Det er greit nok i lapskaus, hvis man trenger veldig kjapp middag en dag. Ellers har jeg noen ganger lagd snitt i de, og putta små ostebiter oppi og bakt i ovnen. Det blir helt ok! :)

Hvorfor får dere så vannvittig mye pølser egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke.. :roll: Svigermor kjøper det og pakker oppi de matposene hun pleier å komme med.. :vetikke: Som regel ligger det 5 pakker middagspølser og 3-4 kjøttdeiger oppi der.. men kjøttdeigen kan brukes til så mye mer enn pølsene, og den blir man ikke så lei av heller :rolleyes:

Lurer på om hun inner de på salg jeg? :klø: For vi må fryse de nesten med engang, hvis ikke går de ut på dato.. :tunge1:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun tror dere er superglade i pølser! :ler: Ja ja, dere har jo i det minste et lager hvis det plutselig blir tomt i lommeboka... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo lage pølsestapp!! Hjemmelaget potetstapp med masse pølse oppi! Det og lapskaus er det eneste sånn pølse funker til, syns jeg :sjenert: Men det er derimot ganske godt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste først NEI som at du var uenig med meg, Idnar, og så at det smaker "fett" i positiv forstand... Skurra litt at du syntes det var godt med et fettlag i munnen, men så skjønte jeg at du ikke mente det... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei usj :spy:

Men jeg skal innrømme at jeg har spist kalde grillpølser med ketsjup på.. :sjenert: Men jeg velger å tro at det ikke er helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens plan:

Vaske litt mer tøy

Lese (?)

Lage invitasjoner

Handle

Pante flasker fra fredag

Lage middag, i dag blir det wok

Levere bok på biblioteket

Ta oppvasken fra i går

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...