Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1361 Del Skrevet 9. februar 2009 To bæreposer med pølser?? :dåne: Fikk du brukt noen i går da? Nok å ta av ihvertfall! I dag stod jeg opp før han godeste stakk på skolen. Litt over sju hoppa jeg opp av senga! Har rukket å spise frokost, sette på to vaskemaskiner og støvsuge. Akkurat støvsuginga kunne jeg fint klart meg uten, men han godeste gikk rundt i leiligheten med skoa på før han stakk... Dagens plan: Vaske litt mer tøy Lese (?) Lage invitasjoner Handle Pante flasker fra fredag Lage middag, i dag blir det wok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 #1362 Del Skrevet 9. februar 2009 Atte du har hva for no? Støvsugd allerede??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1363 Del Skrevet 9. februar 2009 Ene og alene for å slippe å dra sanden mer utover, sånn at støvsugingsjobben ville bli enda større senere... Støvsugde ingen andre steder enn der jeg så det var sand, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 #1364 Del Skrevet 9. februar 2009 ha ha ha Drit bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 #1365 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal si du er huslig som vasker klær og støvsuger tidelig på morningen!!! Typisk mannfolk som må trakke rundtom med sko på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1366 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har funnet ut at jeg er ganske effektiv før jeg har våkna helt.. Da skal det mer til før jeg utsetter ting, fordi jeg er for trøtt til å finne på unnskyldninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1367 Del Skrevet 9. februar 2009 Djiiiz du er flink så tidlig på morran Ja to bæreposer.. Fikk brukt nesten en pakke i går Lagde spaghetti og pølser.. Men så er det bare sånne tjukkpølser! :dåne: Ikke noe grillpølser slik at vi kan spise pølse med brød... bare teite middagspølser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1368 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kan styre meg for pølser, og spesielt middagspølser.. Det er greit nok i lapskaus, hvis man trenger veldig kjapp middag en dag. Ellers har jeg noen ganger lagd snitt i de, og putta små ostebiter oppi og bakt i ovnen. Det blir helt ok! Hvorfor får dere så vannvittig mye pølser egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1369 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Veit ikke.. Svigermor kjøper det og pakker oppi de matposene hun pleier å komme med.. Som regel ligger det 5 pakker middagspølser og 3-4 kjøttdeiger oppi der.. men kjøttdeigen kan brukes til så mye mer enn pølsene, og den blir man ikke så lei av heller Lurer på om hun inner de på salg jeg? :klø: For vi må fryse de nesten med engang, hvis ikke går de ut på dato.. Endret 9. februar 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1370 Del Skrevet 9. februar 2009 Kanskje hun tror dere er superglade i pølser! Ja ja, dere har jo i det minste et lager hvis det plutselig blir tomt i lommeboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 #1371 Del Skrevet 9. februar 2009 Du kan jo lage pølsestapp!! Hjemmelaget potetstapp med masse pølse oppi! Det og lapskaus er det eneste sånn pølse funker til, syns jeg Men det er derimot ganske godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1372 Del Skrevet 9. februar 2009 Joda vi har jo det Meeen... jeg er tilogmed lei av pølser i lapskaus jeg mye bedre med kylling i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1373 Del Skrevet 9. februar 2009 Potetstappe Liker ikke det noe særlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1374 Del Skrevet 9. februar 2009 Og ingen av dere bruker kald pølse som pålegg heller? Vet noen som gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 #1375 Del Skrevet 9. februar 2009 NEI!!! Kald pølse smaker jo fett!! Også får man sånn fettlag i munnen av det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1376 Del Skrevet 9. februar 2009 Leste først NEI som at du var uenig med meg, Idnar, og så at det smaker "fett" i positiv forstand... Skurra litt at du syntes det var godt med et fettlag i munnen, men så skjønte jeg at du ikke mente det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 #1377 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, så feil kan man ta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1378 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei usj Men jeg skal innrømme at jeg har spist kalde grillpølser med ketsjup på.. Men jeg velger å tro at det ikke er helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1379 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Dagens plan: Vaske litt mer tøy Lese (?) Lage invitasjoner Handle Pante flasker fra fredag Lage middag, i dag blir det wok Levere bok på biblioteket Ta oppvasken fra i går Endret 9. februar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 #1380 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får jaggu meg gjort unna ting!! Du er kjempeflink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå