Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Tusen takk, snille du!! :kose:

Problemet mitt er nå at jeg har tenkt så mye på mat (etter å ha skrevet og lest her) at jeg er kjempesulten!!! :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, hvordan går det med den syke? Har du det bra?? :kose:

Halsen er omtrent som i går, heldigvis ikke verre. Vondt å svelge, men det overlever jeg. Har dessuten klart meg uten nesespray hittil i dag ( :hoppe: ), så har troa på at dette går rette veien! :Nikke: Tror det skal gå greit å trene i kveld. Heldigvis! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde vært deilig å slippe å bli mer forkjøla enn jeg har vært nå. Klarte å kvele en forkjølelse i høst ved hjelp av trening (velger ihvertfall å tro at det var det som gjorde utslaget), så jeg satser på at det funker igjen! :)

Nå skal jeg på kafé med han godeste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal det bli godt med middag. I dag står hjemmelagde potetbåter med kyllingfilet, ovnsbakte tomater og salat på menyen.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min ovn står det pasta med ostesaus, kylling og grønnsaker til gratinering :sikle: Det skal bli deilig :hoppe:

I dag lager jeg hva jeg vil, for Ælen er å snekrer hos en kompis :fnise:

Så nå blir det namme-mat og en episode Dirty. Sexy, Money, så skal jeg dra bort dit der Ælen er :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten tatt livet av meg, og det attpåtil frivillig.. :dåne: Vært på spin intervall 2, og det var ikke bare-bare når jeg er småforkjøla! Men det føles veldig godt nå da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off I go til min aller første treningstime i sal noensinne! :redd:

Håper jeg kommer hjem med liv og helse i behold... :sjenert: Hvis ikke har det vært koselig å bli "kjent" med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...