Idnar Skrevet 3. februar 2009 #1321 Del Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk, snille du!! Problemet mitt er nå at jeg har tenkt så mye på mat (etter å ha skrevet og lest her) at jeg er kjempesulten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 3. februar 2009 #1322 Del Skrevet 3. februar 2009 Forresten, hvordan går det med den syke? Har du det bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1323 Del Skrevet 3. februar 2009 Typisk! Men, det er vel i grunnen omtrent lunsjtid, er det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 3. februar 2009 #1324 Del Skrevet 3. februar 2009 Jooo!! Om ti minutter er det lunch!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1325 Del Skrevet 3. februar 2009 Forresten, hvordan går det med den syke? Har du det bra?? Halsen er omtrent som i går, heldigvis ikke verre. Vondt å svelge, men det overlever jeg. Har dessuten klart meg uten nesespray hittil i dag ( ), så har troa på at dette går rette veien! Tror det skal gå greit å trene i kveld. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 3. februar 2009 #1326 Del Skrevet 3. februar 2009 Høres bra ut!! <- At det går rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1327 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, det hadde vært deilig å slippe å bli mer forkjøla enn jeg har vært nå. Klarte å kvele en forkjølelse i høst ved hjelp av trening (velger ihvertfall å tro at det var det som gjorde utslaget), så jeg satser på at det funker igjen! Nå skal jeg på kafé med han godeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 3. februar 2009 #1328 Del Skrevet 3. februar 2009 Du må kose deg masse!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1329 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vil til Sverige å spise kake da :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1330 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi kan dra til Sverige sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. februar 2009 #1331 Del Skrevet 3. februar 2009 KGs cøliaker tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1332 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare at dinedama må få lov å være med på lasset med diabetesen sin også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1333 Del Skrevet 3. februar 2009 Yeeeey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1334 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå skal det bli godt med middag. I dag står hjemmelagde potetbåter med kyllingfilet, ovnsbakte tomater og salat på menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1335 Del Skrevet 3. februar 2009 I min ovn står det pasta med ostesaus, kylling og grønnsaker til gratinering Det skal bli deilig I dag lager jeg hva jeg vil, for Ælen er å snekrer hos en kompis Så nå blir det namme-mat og en episode Dirty. Sexy, Money, så skal jeg dra bort dit der Ælen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1336 Del Skrevet 3. februar 2009 Nam nam.. Deilig å kose seg litt når man er alene også! God tur til Ælen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1337 Del Skrevet 3. februar 2009 Det ble visst to episoder... Veldig bra serie det der Nå skal jeg hoppe i Hva er planen for din dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1338 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har nesten tatt livet av meg, og det attpåtil frivillig.. :dåne: Vært på spin intervall 2, og det var ikke bare-bare når jeg er småforkjøla! Men det føles veldig godt nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1339 Del Skrevet 3. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1340 Del Skrevet 4. februar 2009 Off I go til min aller første treningstime i sal noensinne! Håper jeg kommer hjem med liv og helse i behold... Hvis ikke har det vært koselig å bli "kjent" med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå