Idnar Skrevet 6. januar 2009 #1161 Del Skrevet 6. januar 2009 Må innrømme at jeg stakk innom bryllupsboken din.. FOR en KJEMPEFIN kjole!!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #1162 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er lov vettu! Kjolen er såå fin, så jeg irriterer meg litt over at det ikke kommer frem på agape sine bilder hvor nydelig den er! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #1163 Del Skrevet 7. januar 2009 Så var dagen kommet, ferien er slutt... Det har gått så altfor fort, men i ettermiddag setter jeg kursen mot barteby igjen! Det er alltid trist å reise, men i dag vet jeg i det minste at han godeste venter på meg hjemme i leiligheten, så det er jo et stort lyspunkt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. januar 2009 #1164 Del Skrevet 7. januar 2009 huff... trist å reise fra familien... men heldigvis så venter jo han godeste på deg da! og er jo deilig å komme til leiligheten sin! med klesskap og sin vante seng! Håper du har hatt ei fin reise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. januar 2009 #1165 Del Skrevet 7. januar 2009 Aldri så galt at det ikke er godt for noe!! Håper reisen gikk godt, og du koser deg med din kjære! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #1166 Del Skrevet 8. januar 2009 9 1/2 time etter at jeg reiste hjemmefra var jeg omsider fremme. Han godeste sov, men jeg klarte å få litt liv i han, for å fortelle at jeg hadde kommet. Nå er jeg alene hjemme i en rimelig kaotisk leilighet. Må vel snart begynne å tenke på å stå opp. Målet er å få meg en jobb så fort som mulig (noe som sikkert er lettere sagt enn gjort i disse tider..), så jeg må få ringt noen vikarbyråer og sånn. Dessuten må jeg vaske klær, pakke ut og fylle på busskortet. I kveld skal jeg trene, det er ihvertfall planen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. januar 2009 #1167 Del Skrevet 8. januar 2009 Godt å høre at du var kommet vel frem til Bartebyen! lang reise... faktisk enda noen timer lengre hjem der jeg kommer fra... tanken på at man etter like mange timer kunne solt seg i Thailand (omtrent...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #1168 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal til Bergen i februar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. januar 2009 #1169 Del Skrevet 8. januar 2009 åå! var det der dere bodde før dere flyttet til Bartebyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #1170 Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp.. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. januar 2009 #1171 Del Skrevet 8. januar 2009 Så kooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. januar 2009 #1172 Del Skrevet 8. januar 2009 Vanskelige kjøreforhold i bartebyen i dag ser jeg på nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #1173 Del Skrevet 8. januar 2009 Helt håpløst ja! Blank is overalt, og noen steder er det en halvmeter vann oppå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. januar 2009 #1174 Del Skrevet 8. januar 2009 Trivelige trøndelag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. januar 2009 #1175 Del Skrevet 8. januar 2009 Så det var likens i Bergen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #1176 Del Skrevet 9. januar 2009 Uff, jeg har ikke helt lagt jula bak meg enda.. Kvelden i dag tilbringes på sofaen med ostepop og smash.. Skal trene i morra! Skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. januar 2009 #1177 Del Skrevet 9. januar 2009 Mmm, ostepop tror jeg må se om jeg finner noe namnam i skapet... er syk, så nå får jeg jaggu meg lov! Ser du på jakten på kjærligheten på TV2? feller mange tårer her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #1178 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, det står på her.. Blir litt rørt jeg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 #1179 Del Skrevet 9. januar 2009 Ostepops og smash er noe av det beste jeg vet. kos deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #1180 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Gjett hvorfor jeg fikk lyst på ostepop da, MarianneE! Det skyldes nok i stor grad at jeg leste om det i boka di det! Endret 9. januar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå