DDuck Skrevet 13. november 2008 #941 Del Skrevet 13. november 2008 Bye bye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2008 #942 Del Skrevet 13. november 2008 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2008 Forfatter #943 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg fikk jobba i ca fem minutter. Så ringte han godeste. Nå skal jeg møte han på kafé. Jeg er et svakt, svakt menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2008 #944 Del Skrevet 13. november 2008 fysjom.. Ikke noe sex på deg i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2008 Forfatter #945 Del Skrevet 13. november 2008 Jammen.. jammen..! Nå har vi lagd nydelig wok med kylling og masse friske grønnsaker! Må bare vente til han godeste blir ferdig med å spise, og så rydde av, og så er jeg klar for en arbeidsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2008 #946 Del Skrevet 13. november 2008 Skal si du har vært effektiv, ja! Hvis det hjelper har ikke jeg lest no sjøl... Lurte på en ting: Har du oppskrift på glutenfrie pitabrød? Har så lyst på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2008 #947 Del Skrevet 13. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #948 Del Skrevet 14. november 2008 Ny dag, nye muligheter! Nå er planen å gjøre ferdig og levere oppgaven i løpet av en times tid, sånn at jeg kan være på biblioteket når de åpner kl 9. Må få begynt eksamenslesinga for fullt! Pitabrødoppskrift skal bli, i boka di MariannE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2008 #949 Del Skrevet 14. november 2008 Takk! Snille Mazillen.... Lykke til med lesing&oppgaveskriving idag. Selv jeg skal lese&skrive notater mens jentungen sover, og ikke se TV. Flinke oss. god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #950 Del Skrevet 14. november 2008 Forhåpentligvis flinke oss ja! Gjenstår å se, men i dag har jeg troen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2008 #951 Del Skrevet 14. november 2008 Har troen jeg og! Hakket før jeg besvimer av motivasjon pg initiativ og leselyst, og... og.... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #952 Del Skrevet 14. november 2008 Tror jeg har gjort noe veldig feil på den ene oppgaven.. Liker ikke å levere fra meg noe jeg tror er feil, men må nesten bare gjøre det.. Har ingen anelse om hvordan jeg kan gjøre det annerledes nemlig.. Får håpe helheten er bra nok til at jeg får bestått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #953 Del Skrevet 14. november 2008 Uansett, nå er den levert! Nå bærer det avsted til biblioteket. Snakkes senere, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #954 Del Skrevet 14. november 2008 I dag har jeg vært flinke-Mazzi! Var på biblioteket og leste fra 9 til 14! Nå er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2008 #955 Del Skrevet 14. november 2008 Flinkingen Deilig med heeeelg Her i huset blir det biffstrimler med masse godis til og skal vi danse finale i kveld <-- Jeg kan også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #956 Del Skrevet 14. november 2008 Pfft, du kommer ikke langt med den ica-dansinga di dina! Høres kjempegodt ut med biffstrimler med tilbehør! Vi har allerede spist taco i dag vi, for vi var så sultne.. Lurer på hva vi skal ta oss til i kveld, må jo ha noe å gnage på mens vi ser på tv..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2008 #957 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg kommer dødslangt med økologisk dansing skal jeg si deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2008 #958 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=GTN4effZMTQ... så blir du ordentlig akseptert i trønderland Endret 14. november 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #959 Del Skrevet 14. november 2008 Plutselig fikk jeg et bilde i hodet mitt av Tore Andre Flo som danser økologisk-dansen i finalen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 Forfatter #960 Del Skrevet 14. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=GTN4effZMTQ... så blir du ordentlig akseptert i trønderland Ooh, Lyckliga Gatan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå