Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må jo nesten bare gjøre det på nytt... Husker ikke helt hva jeg gjorde sist, så jeg håper ikke frustrasjonen over å gjøre det en gang til gjør at jeg gjør det dårligere nå... :sur:

Mazzi trenger en klem... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Jeg er jammen god til å hinte! ..eller kanskje nettopp det jeg ikke er, for det var vel ikke akkurat et hint! :ler:

Tusen takk, dinings! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en sløv og rolig kveld. :) Nå bærer det straks i seng, må lade batteriene skikkelig før trening i morra tidlig etterfulgt av en forhåpentligvis effektiv lesedag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! :)

Masse :klemmer: tilbake til snille misomor!! :kose:

Nå har jeg vært på trening, spiser litt før jeg skal prøve å komme i gang med oppgaven. Satser på å bli ferdig i løpet av formiddagen, sånn at jeg kan levere og få den ut av verden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg var på aerobic for første gang, og det var jo litt interessant..! Timen gikk nemlig ut på å danse sånn som han på Ica-reklamen for den økologiske matserien! :skratte:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: :skratte:

Jeg danset sammen med ica reklamen i går jeg... Ælen bare så skikkelig rart på meg, ristet på hodet og lo godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surremazzi!! :sur: Har enda ikke kommet i gang med oppgavejobbing, har bare surra i to timer siden jeg kom hjem fra trening! :dåne: Vanskelig å bryte ut av det mønsteret og tvinge frem bøkene og konsentrasjonen! :sukk:

Lurer på om det hjelper å gjøre noe annet først, for eksempel sette på en vaskemaskin eller gå på butikken for å kjøpe chili til middagen..? Kanskje det blir lettere å komme i gang da? :vetikke:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten 1 time til har gått. Jeg har åpna bøkene og lagt de på bordet, men det er foreløpig alt. Går på butikken, og så SKAL jeg begynne når jeg er tilbake! :bond:

Mazzi: :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kledd av meg Late-Mazzi og tatt på meg Flinke-Mazzi! :jepp: Oppgaven er åpna og jeg har lagd meg en kopp kakao for å hjelpe meg gjennom. No more KG! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...