Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #821 Del Skrevet 28. oktober 2008 hva får han i bursdagspresang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2008 #822 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det hørtes litt tungvindt ut ja.. Skal du bake kake?? Jeg vil ha kake Jeg tror jeg må finne noen lure oppskrufter uten sukker å prøve ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #823 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har kjøpt sånn kakao mimsen reklamerte så fint for, ny hodepute (så ikke han trenger å stjele min fordi han synes den er best..), en dvd-sesong vi ønsker oss og en leselampe til å ha ved senga så vi slipper å stå opp for å slå av lyset om kvelden! Vi har fri på torsdag begge to, så jeg vet ikke helt enda om jeg skal bake kake.. Har ikke så mye erfaring med å bake glutenfritt enda... Men vi skal ut og spise da! Gleder meg! Vi skal på en italiensk restaurant som faktisk har glutenfri pasta, så det blir spennende å se om den er "spiselig"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #824 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjeder meg... Er på en data på skolen, gjør siste finpuss på en oppgave, er i grunnen ferdig med det, lite liv på kg, vil egentlig hjem, skal på seminar om en liten time, lurer på hva jeg skal fylle den timen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. oktober 2008 #825 Del Skrevet 29. oktober 2008 :danser: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #826 Del Skrevet 29. oktober 2008 Takk for underholdninga, dina! Den gjorde at jeg klarte meg gjennom resten av skoledagen! Oppgaven jeg jobba med da jeg var innom tidligere ble forresten godkjent! :hoppe: Og jeg kom hjem til ferdig middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2008 #827 Del Skrevet 29. oktober 2008 Et lite tips bare, når jeg baker glutenfri kaker bruker jeg bare vanlige oppskrifter men bruker bare å bytte ut hvetemel med glutenfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. oktober 2008 #828 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hurra for godkjent oppgave Må jo danse litt for Mazzimora avogtil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #829 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå pakker jeg meg inn i "alt" jeg har av klær for å gå på trening, selv om jeg faktisk har fri i dag! :dåne: Det blir faktisk nesten like lenge å tilbringe på bussen som på treninga..! Jeg er ganske imponert over meg selv, om jeg kan få lov å si det selv! Nesten 4 minus her i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #830 Del Skrevet 30. oktober 2008 føler så absolutt med deg i denne kulda er ikke minus grader her, men jeg fryser generelt konstant så flink du er som drar å trener flinke Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #831 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ojj Såpass kaldt ja.. Her oppe i "kalde" nord er det ikke så kaldt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #832 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er det "bare" -2,5! :dåne: Har vært på trening, kommet hjem til han godeste, gitt han bursdagsgaver, lagd frokost til han, og nå føler jeg det er langt utpå ettermiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #833 Del Skrevet 30. oktober 2008 til han godeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. oktober 2008 #834 Del Skrevet 30. oktober 2008 ja, til Mazzimannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #835 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Nå er bursdagen over, og vi er tilbake i virkeligheten.. Ikke noen sløv fridag i dag nei! I dag er planen å lese litt hjemme + skrive litt på en oppgave. I tillegg tenker jeg å få vaska litt klær og kanskje støvsuge litt siden det er helg. Må dessuten ta en liten oppvask. Ble litt ting å vaske opp selv om vi spiste ute igår.. Dagen oppsummert: (de har fjerna lesesmileyen...), og ..og litt Endret 31. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #836 Del Skrevet 31. oktober 2008 Oppgaven er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 31. oktober 2008 #837 Del Skrevet 31. oktober 2008 ...sender masse gode tanker til Mazzi så oppgaven skal gå greit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #838 Del Skrevet 31. oktober 2008 Takk for det, fruEkorn! Kommer ingen vei nå, så jeg vurderer å dra på trening istedet. Kan jo ikke bare råtne bort på sofaen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 31. oktober 2008 #839 Del Skrevet 31. oktober 2008 Takk for det, fruEkorn! Kommer ingen vei nå, så jeg vurderer å dra på trening istedet. Kan jo ikke bare råtne bort på sofaen heller.. Sikkert lurt å gjøre noe annet en liten stund for ofte så kjører man seg liksom fast og kommer ingen vei, men etter en times tid så går alt mye lettere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #840 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så sant som det er sagt! "Problemet" er bare at treningssenteret ligger nesten en halvtime med buss unna, så det går nok fort mer enn en time før jeg er i gang med oppgaven igjen.. Så er jo spørsmålet om jeg gidder å sitte nesten en time til sammen på buss bare for å bli litt svett..? Hmm.. Kan jo ta helg med litt bedre samvittighet hvis jeg trener nå.. Dilemma, dilemma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå