Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes litt tungvindt ut ja.. :sukk: Skal du bake kake?? :) Jeg vil ha kake :lur: Jeg tror jeg må finne noen lure oppskrufter uten sukker å prøve ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt sånn kakao mimsen reklamerte så fint for, ny hodepute (så ikke han trenger å stjele min fordi han synes den er best..), en dvd-sesong vi ønsker oss og en leselampe til å ha ved senga så vi slipper å stå opp for å slå av lyset om kvelden! :jepp:

Vi har fri på torsdag begge to, så jeg vet ikke helt enda om jeg skal bake kake.. Har ikke så mye erfaring med å bake glutenfritt enda... :sjenert:

Men vi skal ut og spise da! :) Gleder meg! Vi skal på en italiensk restaurant som faktisk har glutenfri pasta, så det blir spennende å se om den er "spiselig"! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg... Er på en data på skolen, gjør siste finpuss på en oppgave, er i grunnen ferdig med det, lite liv på kg, vil egentlig hjem, skal på seminar om en liten time, lurer på hva jeg skal fylle den timen med... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for underholdninga, dina! Den gjorde at jeg klarte meg gjennom resten av skoledagen! :fnise: Oppgaven jeg jobba med da jeg var innom tidligere ble forresten godkjent! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og jeg kom hjem til ferdig middag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite tips bare, når jeg baker glutenfri kaker bruker jeg bare vanlige oppskrifter men bruker bare å bytte ut hvetemel med glutenfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser: Nå pakker jeg meg inn i "alt" jeg har av klær for å gå på trening, selv om jeg faktisk har fri i dag! :dåne: Det blir faktisk nesten like lenge å tilbringe på bussen som på treninga..!

Jeg er ganske imponert over meg selv, om jeg kan få lov å si det selv! :ler:

Nesten 4 minus her i dag... :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler så absolutt med deg i denne kulda :fryser: er ikke minus grader her, men jeg fryser generelt konstant :fryser:

så flink du er som drar å trener :hoppe: flinke Mazzi :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det "bare" -2,5! :dåne: Har vært på trening, kommet hjem til han godeste, gitt han bursdagsgaver, lagd frokost til han, og nå føler jeg det er langt utpå ettermiddagen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er bursdagen over, og vi er tilbake i virkeligheten.. Ikke noen sløv fridag i dag nei! :riste:

I dag er planen å lese litt hjemme + skrive litt på en oppgave. I tillegg tenker jeg å få vaska litt klær og kanskje støvsuge litt siden det er helg. Må dessuten ta en liten oppvask. Ble litt ting å vaske opp selv om vi spiste ute igår.. :sukk:

Dagen oppsummert:

:opplyser: (de har fjerna lesesmileyen...), :husarbeid: og :kaffekopp:

..og litt :kghjerte:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, fruEkorn! :)

Kommer ingen vei nå, så jeg vurderer å dra på trening istedet. Kan jo ikke bare råtne bort på sofaen heller.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, fruEkorn! :)

Kommer ingen vei nå, så jeg vurderer å dra på trening istedet. Kan jo ikke bare råtne bort på sofaen heller.. :sukk:

Sikkert lurt å gjøre noe annet en liten stund :jepp: for ofte så kjører man seg liksom fast og kommer ingen vei, men etter en times tid så går alt mye lettere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant som det er sagt! :jepp:

"Problemet" er bare at treningssenteret ligger nesten en halvtime med buss unna, så det går nok fort mer enn en time før jeg er i gang med oppgaven igjen.. Så er jo spørsmålet om jeg gidder å sitte nesten en time til sammen på buss bare for å bli litt svett..? Hmm.. Kan jo ta helg med litt bedre samvittighet hvis jeg trener nå.. Dilemma, dilemma! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...