Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #781 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei vennen så dumt helgen ikke ble som du håpet, men virket som at det ordnet seg litt hørtes ut som en veldig deilig middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #782 Del Skrevet 21. oktober 2008 Middagen var nydelig! Nesten så vi kunne hatt det som bryllupsmiddag! Men da skal vi jo ha noe annet! I dag, derimot, blir det pølse... Kan jo ikke ta helt av i middagsveien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #783 Del Skrevet 21. oktober 2008 nei det er sant!! får holde seg litt når det er vanlig hverdag.. vi lager sjeldent middag vi :dåne: idag rekker vi ikke, for det er rett på filmklubb etter jobb!!! men du verden såå godt det hørtes ut det dere spiste hva skal dere spise på bryllupsdagen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #784 Del Skrevet 21. oktober 2008 Såpass... Da hadde han godeste gått på veggene tror jeg! Hos oss er middagen nesten dagens høydepunkt! Har middag hver dag, uten unntak! Pass på å få i deg noe mat selv om dere ikke rekker middag! Må visst passe litt på deg her! Har ikke bestemt hovedretten enda, vet bare at det blir noe med rødt kjøtt, sannsynligvis helstekt indrefilet av storfe. Forrett og dessert er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #785 Del Skrevet 21. oktober 2008 :sikle: rødt kjøtt er godt kjære ville ha vilt han, så det blir reinsdyr hos oss!! nam nam er nok ikke så flink til å spise nei, veldig flink til å sluntre unna!! ender opp med ett eple eller noe annet istedet!! brødskive på kjære!! så der har du oss blir nesten som fest de gangene vi faktisk lager middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. oktober 2008 #786 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må nesten hilse på deg her inne også da Har ikke fått lest mer enn første og siste side, men kommer sterkere tilbake seinere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #787 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg synes reinsdyr er kjempegodt jeg, men han godeste er ikke så glad i det.. Hadde det ikke vært for han så ville jeg gjerne hatt reinsdyr! Men på den annen side, hadde det ikke vært for han så hadde det ikke blitt noe bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #788 Del Skrevet 21. oktober 2008 Velkommen skal du være, Ansjoni! Her er det masse pjatt kan du tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #789 Del Skrevet 21. oktober 2008 det er ett godt poeng!! uten Mazzimann hadde det ikke vært noe bryllup og du hadde ikke blitt kjent oss !! for Mazzimannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. oktober 2008 #790 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mazzi??? :klø: hvor er du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2008 #791 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mazzi??? :klø: hvor er du?? Det lurer jeg og på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #792 Del Skrevet 23. oktober 2008 Her er jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2008 #793 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hurra- der var du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #794 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ihvertfall for en liten stund.. Skal snart ut i høstvinden igjen en tur.. Holder på å kjøpe bursdagsgave til han godeste. Han har bursdag neste torsdag, men jeg må ordne gave når han er lenge på skolen, og det er han i dag. Vet jo aldri når jeg får sjansen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2008 #795 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bursdagsgaver til kjæresten er alltid så vanskelig! Veit du hva du skal kjøpe? Lykke til med "jakten" iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #796 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tror jeg vet sånn ca hva jeg skal kjøpe, men det kommer litt an på hva slags pris jeg finner det til! Men har noen forskjellige alternativer! Likegreit, for da kan jeg jo gi han til jul det han ikke får nå! Det er forresten ganske deilig å vite ting han ønsker seg (men som han sikkert ikke vet at jeg husker, fordi han bare såvidt har nevnt det i forbifarta), for vanligvis har jeg ikke peiling på hva jeg skal gi han! ...men nå fikk jeg melding at han er på vei hjem, så da får jeg nok utsette gavekjøpinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #797 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trodde jeg hadde fri i morra, men så må jeg på skolen for å få vite om jeg har bestått en oppgave eller ikke.. Er litt nervøs jeg! Synes de bare kunne lagt ut resultatene på nettet ellerno, istedet for å holde meg på pinebenken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2008 #798 Del Skrevet 24. oktober 2008 hvordan gikk det??? du er suuuuuper flink uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #799 Del Skrevet 24. oktober 2008 (sukkerfritt nemlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #800 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg fikk godkjent oppgaven!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå