Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #761 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjedelig på skolen... Lurer på om jeg skal stikke hjemover snart jeg! Null utbytte av å være her, mens hjemme kan jeg kanskje få jobba litt med en semesteroppgave! :klø: Hva skal jeg gjøre? Tror jeg stikker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #762 Del Skrevet 14. oktober 2008 dro du hjem?? håper du får gjort noe hjemme da imorgen har jeg fri, det gleeeeder jeg meg til!! innom med en glad i deg snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #763 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jepp, dro hjem. Foreløpig har jeg hjulpet han godeste med en oppgave han sliter litt med + spist litt, men nå er jeg snaaaart klar for å jobbe litt med min egen oppgave! Gla i du og, misomor! Endret 14. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #764 Del Skrevet 14. oktober 2008 lykke til med oppgave da vennen skal komme meg gjennom noen timer til på jobb før jeg drar!! glad i deg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #765 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er så glad at jeg bare må skrive det her også! Bryllupsreisen er i boks! Det blir fantastisk!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #766 Del Skrevet 17. oktober 2008 :strix: :strix: :strix: for bryllupsreise :strix: :strix: :strix: hvor går den romantiske ferden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #767 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det ble Kroatia! :rødme: 4.-14.august! Dvs at vi må droppe bryllupet til venninna mi som skal gifte seg den 8., men sånn måtte det bare bli! Så kan ho ha det så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #768 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg ser for meg tråden som kunne kommet opp på bryllup eller samlivs forumet "Venninnen min dropper bryllupet mitt for egen bryllupsreise, enda hun viste når jeg skulle gifte meg lenge før de bestilte reisen..! Er det bare jeg som syns hun er heeeelt urimelig?? :dåne: " Jeg syns ikke det da, men det kan jo plutselig bli en problemstilling i en bridezilla hjerne Så jeg bare ser det for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #769 Del Skrevet 17. oktober 2008 syns dere skal reise å ikke tenke på noe annet enn dere selv jeg gleder meg til å se masse bilder fra turen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #770 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sånn går det når de gifter seg rett etter oss, og det var jo faktisk vi som satte datoen først! Så det så! Null dårlig samvittighet, men det er jo litt synd at jeg ikke får se ho i brudekjole! Kan absolutt ikke se det for meg nemlig! Men men, jeg får nok se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #771 Del Skrevet 17. oktober 2008 kan ikke se det for deg?? :klø: at hun har på brudekjole?? :klø: sant som du sier, sånn går det når de velger dato rett etter dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #772 Del Skrevet 17. oktober 2008 Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #773 Del Skrevet 17. oktober 2008 Enig jeg også altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #774 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dere er snille dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #775 Del Skrevet 18. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. oktober 2008 #776 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva sjer'a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #777 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er egentlig ganske sur faktisk! Skulle egentlig på vorspiel i dag, men pga dårlige venner og diverse dritt så blir vi sittende hjemme istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #778 Del Skrevet 19. oktober 2008 hmm.. så kjedelig da... Men da slipper du i det minste å være dårlig i dag Og bruke masse penger på ting man blir dårlig av Hva fant dere på i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #779 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vi ble bare hjemme og så på tv og sånt. Forsåvidt helt greit det, men ble litt frustrert i går over måten ting ble gjort på! Men men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #780 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå er det snart middagstid her. Helstekt svin ytrefilet surra i spekeskinke, fløtegratinerte poteter, asparges og rødvinssaus.. Må jo bare bli fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå