DDuck Skrevet 4. februar 2009 #1341 Del Skrevet 4. februar 2009 Nåh :rødme: Du kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1342 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg overlevde!! Step basis-timen ble avlyst fordi instruktøren var syk, så det ble Puls Step istedet! Vurderte å feige ut og ta bussen hjem igjen, men hoppa i det. Er glad jeg har gått masse på spinning, for kondisen var ikke noe problem. Verre med beina, og ikke minst armene.. Ga opp armene og konsentrerte meg om beina, tror det var lurt! Men men, nå vet jeg at jeg klarer det, så nå kan jeg gå på det igjen! Med tidenes søteste/mest homo instruktør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2009 #1343 Del Skrevet 4. februar 2009 Flinkingen Å skikkelige homo-homoer er kooooselige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1344 Del Skrevet 4. februar 2009 Han åpna faktisk timen med å si "Hei, jeg heter ****, og jeg er gutt." Var ute og handla frukt og halspastiller nå, og fant ut at jeg skulle gå innom en sportsbutikk. Gjorde et kupp, fikk meg ei ny treningsbukse til den nette sum av 125 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. februar 2009 #1345 Del Skrevet 4. februar 2009 ahh, nytt treningstøy! kanskje det hadde vært motiverende var jo kjempebillig!!! moro å være på step! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1346 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, step var faktisk ganske gøy! Det lille jeg fikk med meg av hva folka rundt meg drev med viste at de ikke var noen eksperter på å koordinere armer og ben de heller, og det var ganske godt å se! Dessuten virka det som alle var mest opptatte av seg selv og sine trinn. Glad jeg fikk en grei opplevelse, og ikke en fullstendig avskrekkende..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1347 Del Skrevet 5. februar 2009 Lemster i leggene i dag jeg! Nå skal jeg faktisk ta meg en tur på biblioteket og være flink student! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. februar 2009 #1348 Del Skrevet 5. februar 2009 flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1349 Del Skrevet 5. februar 2009 Fikk lest i nesten tre timer, og det er ikke verst til å være meg! Jeg kjøpte forresten ei bukse på salg i dag, kosta bare 105 kroner og satt som et skudd! Nå begynner jeg å bli god og trøtt, så nå spørs det om ikke vi legger oss og ser et par episoder av Weeds fra senga.. Han godeste pleier ikke være vanskelig å be når jeg foreslår å se på en av seriene vi holder på med. Eller hvis jeg foreslår andre ting man kan gjøre i senga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 6. februar 2009 #1350 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare innom å ønsker deg en fiin helg, Mazilla! Kos deg i kveld, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1351 Del Skrevet 6. februar 2009 Her har "kvelden" vart i et par timer allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. februar 2009 #1352 Del Skrevet 6. februar 2009 Her har "kvelden" vart i et par timer allerede... aah, skulle gjerne vært med på en skål! MEN jeg må opp klokka 06.00 imorgen.. jobbe jobbe! men i morgen kveld skal jeg skåle KOS DERE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #1353 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper du koser deg i dag, Mokkon83! I dag har vi bare slappa av og kost oss. Har vært på kino og sett Yes Man, og nå er middagen omsider i ovnen. Pleier vanligvis ikke å spise middag klokka ti om kvelden, men noen ganger blir det bare sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2009 #1354 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er deilig med seint middag i blandt Var Yes Man bra? Vi har vurdert om vi skal se den vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #1355 Del Skrevet 8. februar 2009 Den var helt ok! Sånn passe fornøyelig som komedier gjerne er.. Vi fikk ødelagt litt av opplevelsen av noen gutter i 10-årsalderen som herja rundt da.. Han godeste spurte til og med om de kunne være stille uten at det hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2009 #1356 Del Skrevet 8. februar 2009 Ååh... så kjipt.. hater unger på kino men me n... vi får laste den ned å se den Har ikke noe anstendig kino her i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #1357 Del Skrevet 8. februar 2009 Høres ut som en god plan! Når man laster ned trenger jo ikke filmene være bra, på en måte.. Verre å kaste pengene ut av vinduet ved å se en dårlig film på kino! Men pengene i går var ikke helt bortkasta altså! Helt ok film, som sagt! Jeg har spist sjokoladeis til "frokost" nå.. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2009 #1358 Del Skrevet 8. februar 2009 Oooo til frokost faktisk Jeg er litt i krangel med meg selv om hva jeg skal lage til middag jeg :klø: Alternativer: *Gatekjøkkenmat (kylling og salat til meg, svær burger med masse usun på til Ælen) *Grændis *Take away pizza *Take away kinamat Altså... jeg skal lage middag som jeg slipper å lage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #1359 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er deilig i blant, spesielt etter en så travel helg som dere har hatt! Har du bestemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2009 #1360 Del Skrevet 8. februar 2009 Neeei... Jeg var i fryseren og rotet litt også, men der lå det bare alle de pølse pakkene svigermor har kommet med som ikke er blitt spist fordi at vi har spist oss lei på pølser siden hun har det med HELE tiden Jeg har to bæreposer med pølser i fryseren :dåne: Og nå har vi vært i dusjen og egentlig blitt enige om at klær er for pyser i dag Så vi skal sulle rundt i morgenkåpene våre resten av dagen og se film og kose oss jeg kunne jo lagd pølsegrateng :klø: Det er jo godt Så får jeg brukt litt pølser også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå