Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke noe jobb etter neste uke jeg heller, men skal til vikarbyrå til uka, så vi får tru de finner noe til oss :jepp:

Satser på at vi begge får noe å gjøre! :Nikke:

Hei hei, Mazilla! :)

Har dere hatt ei fin helg?

:klem:

:vinke: Har hatt ei veldig fin helg! Var ute med han godeste og to av de jeg jobber med på fredag, og ellers har vi slappa av og nettopp vært på trening. Fin helg! :jepp: Du da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må jo egentlig være kjempemorsomt og veldig praktisk å jobbe slik for et vikarbyrå :jepp: Da får du jo prøvd ut en hel masse forskjellige yrker og kansje du får en anelse om hva du liker og hva du absolutt ikke vil jobbe med :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre!

vi hadde bursdagsfest for sambo her på lørdag :) faren min kom på besøk fra kalde nord, og brodern m/fam kom også lørdag formiddag(de reiste igjen på ettermiddagen, hadde med seg lille jenta som er 16 mnd)

herlig helg! litt sliten ettersom jeg sto opp kl 6 og jobbet til 15.. menmen må tjene penger til regninga fra UP...

HERLIG MED EI NY UKE! :) livet er jo bare herlig :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, glemte visst helt å svare her! :fnise: Går greit med cøliakien så lenge jeg holder meg til dietten, og det gjør jeg jo! :) Vi hadde det knallmoro i Sverige! Både koselig, romantisk og artig ++! :hoppe:

I dag har jeg vært på jobb i 13 timer.. :Gjesp: Nå skal jeg stupe til køys, for i morra begynner jeg kl 7.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Har nesten ikke sovet i natt, og våkna potte tett og med øyekatarr.. Tror dere jeg har lyst til å bevege meg utendørs i dag eller? :sjenert: Øynene mine er hovne, knallrøde og væskende, så jeg ser ikke ut... Dessuten så svir det å ha de åpne.. :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyekatarr er i grunn et helvete!

Masse god bedring!

PS

Gå på apoteket og kjøpt NaCl (sterilt saltvann) og drypp på en bomullsdott og vask øyet med.

Det hjelper litt, ellers er det bare øyedråper hos lege som er alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Har nesten ikke sovet i natt, og våkna potte tett og med øyekatarr.. Tror dere jeg har lyst til å bevege meg utendørs i dag eller? :sjenert: Øynene mine er hovne, knallrøde og væskende, så jeg ser ikke ut... Dessuten så svir det å ha de åpne.. :sukk:

dakar lille Mazillaen... :(

GOD BEDRING!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke holde meg hjemme idag, for det var siste innspurt på jobb, og bare kaos hele dagen. Istedet for å holde senga har jeg vært 9 1/2 time på jobb etterfulgt av spinning i dag! :dåne: Fikk migrene også på jobb, men det gikk heldigvis over av seg selv.. Også klarte jeg å slå ankelen rimelig hardt, så nå er den blå og hoven.

Herregud som jeg klager! :ler: Nå er det helg, og jeg har det i grunnen fint! :fnise: Tror jeg skal legge meg snart gitt! Er helt kake! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Idnar! Litt av en tid å være våken på forresten! Hva gjorde du oppe hele natta? :sjenert:

Nå har jeg forspist meg på godteri.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Et sjeldent fjes titter innom for å si hei!!

Imponert over hva du får ut av dagene dine altså, :dåne: , jeg blir uggen i kroppen bare av å høre lengden på arbeidsdager og treningsopplegget ditt, men nå er jo jeg kanskje litt mer pjusk som høygravid enn du som er i aktivitet i "sunn" kropp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Idnar! Litt av en tid å være våken på forresten! Hva gjorde du oppe hele natta? :sjenert:

Om helgene så sitter vi gjerne oppe til kl 4-5 og koooser oss med film og snakker masse sammen og finner ut av ting. Spesiellt de helgene når samboeren min har jobbet om natten. :) :)

Men så sover vi gjerne til 12-1 tiden dagen derpå ;)

Hvordan går det med øyet?? Håper det har kommet seg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett film og kost oss nå vi.. :ler: Legger oss stort sett i rimelig tid (type før midnatt! :dåne: ) i helgene, men vi kan godt sove til 12-13 uansett! :sjenert:

Øyene var ganske sammenlimte i dag morges også, men øyelokka er ikke like hovne lenger. Nå er jeg egentlig mest rød. Ser fortsatt ut som jeg nettopp har strigrenet! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er øynene bedre, men nå har jeg fått vondt i halsen i stedet.. :sukk: Kan jeg ikke heller bli ordentlig syk, og la det gå fort over, enn å gå og småhangle leeeenge?? :bond:

Men men, til tross for at jeg jobba 10 timer overtid forrige uke, og var småforkjøla, klarte jeg å finne tid og overskudd til 4 treninger! Håper jeg klarer like mange denne uka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...