Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Vi tok også en tur med Nabotåget til Østersund da vi bodde i Trondheim, og det er absolutt ikke noe harrytur, bare stas :jepp:

Kos dere masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla corona, litt sprit og masse glutenfri mat. Har ingen anelse om hvor vi skal gjøre av alt, men det ordner seg nok.. :fnise:

I går spiste vi nyyydelig pepperbiff, og på kvelden var vi en tur på byen. Traff masse koselige svensker! :) I dag sov vi lenge, for vi trengte ikke å sjekke ut før klokka to.. :lur:

Jeg elsker Sverige forresten! :hjerte: Har kunnet spise akkurat samme mat som han godeste hele tida, for masse av maten er der er glutenfri. Jeg har til og med spist kake! Og saus! :hoppe:

Nå må jeg nok snart sove, men det er litt tiltak å finne frem tannbørsten fra kofferten. :sjenert: Nattens eventyr har satt sine spor, så jeg er litt sliten.. I morra skal jeg jo jobbe, så det kan være greit å være litt uthvilt. Spent på jobben! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så deilig da :bolledeig:

Det er jo greit å ha litt liggende da :fnise:

Ja det blir spennende å høre fra deg i morgen om hvordan det har gått :jepp:

Jeg har by the way kjøpt bryllupsnatt-klær.. :sjenert: Det ligger bilder i boka mi :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla corona, litt sprit og masse glutenfri mat. Har ingen anelse om hvor vi skal gjøre av alt, men det ordner seg nok.. :fnise:

I går spiste vi nyyydelig pepperbiff, og på kvelden var vi en tur på byen. Traff masse koselige svensker! :) I dag sov vi lenge, for vi trengte ikke å sjekke ut før klokka to.. :lur:

Jeg elsker Sverige forresten! :hjerte: Har kunnet spise akkurat samme mat som han godeste hele tida, for masse av maten er der er glutenfri. Jeg har til og med spist kake! Og saus! :hoppe:

Nå må jeg nok snart sove, men det er litt tiltak å finne frem tannbørsten fra kofferten. :sjenert: Nattens eventyr har satt sine spor, så jeg er litt sliten.. I morra skal jeg jo jobbe, så det kan være greit å være litt uthvilt. Spent på jobben! :jepp:

ah, for en deilig helg dere har hatt!! :)

Liker oss også kjempegodt i Sverige (sambo sin forlover/fetter bor der)

så herlig at det var masse glutenfri mat! deilig å slippe det der maset!

HA EN HERLIG MANDAG!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt greit, i grunnen. Er stiv og støl både her og der, og ligger som et slakt på sofaen.. Er absolutt ikke vant til å gå opp og ned på huk hele dagen. Håper ikke jeg er altfor lemster i morra! :sjenert:

Det er en helt ok jobb, men jeg er glad det er snakk om toppen to uker. Litt ensformig, kan man si.. Folka jeg jobber med er veldig artige da, så det hjelper jo endel! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag fikk jeg støt i høyre pekefinger, og siden da har den føltes omtrent som i det første øyeblikket etter at man har fått støt..! Synes det er litt skummelt jeg... :redd:

Men nå fant jeg plutselig ut at det fantes ledige fastleger i nærheten, så nå har både jeg og han godeste kvitta oss med den soppen av en lege vi har hatt siden i høst! :hoppe: Hvis ikke fingeren blir bra, får jeg kanskje ta en telefon dit.. Tenker litt på nervene inni der og sånn! :sjenert::sukk:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Håper fingeren din kommer seg snart!

Hva jobber du med?? :) :)

Jobber som datamontør for øyeblikket faktisk! :ler: Har gjort det i ei uke, har ei igjen.. Så får vi se hva vikarbyrået vil ha meg til å gjøre etter det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende er kanskje å dra det litt langt, men vi har det ihvertfall veldig gøy på jobb! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig :Nikke:

Vet du om du får jobbe hele tiden, eller er det bare sånn plutselig at noen trenger en vikar så får du jobbe? Sånn at du kan gå hjemme å trø flere uker også får du plutselig jobb i et oar uker? Jeg er så dårlig å forklare meg, men du skjønner det sikkert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, Dinemor! :fnise: Jeg vet ingenting om hva som skjer etter uka som kommer, men jeg regner ikke med at jeg må gå altfor lenge og slenge før de finner noe nytt til meg.. :sjenert: Jeg er åpen for det meste, så det skal ikke stå på det ihvertfall! :) Håper jo selvfølgelig på å få noe som varer litt lenger enn noen få dager, men tida vil vise om det skjer! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...