Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det kan være veldig tungt!! derfor er det kjempebra at dere gjør det sammen, også er det koselig å gjøre noe sammen som dere deler :) felles interesse er jo veldig bra!!

hehe, han skal være sterkest ja, er ikke det typisk menn :fnise: kanskje han kan overføre litt treningslyst til min kjære..

for å dra meg har jeg også PT!! Siden kjære ikke gidder!!

har time med henne imorgen.. kl 09:00!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du er kjempeflink jeg, som fortsetter å trene (til og med med PT!) etter bryllupet! Har inntrykk av at det er ganske mange som dropper det når de er godt gift.. Så all ære til deg som klarer å holde koken! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange som dropper det etter at de er gift!! mange som mister den motivasjonen de hadde for å trene. Jeg merker godt det selv, etter at vi kom hjem fra bryllupsreise så var det skikkelig tungt å starte igjen. Hadde ingen motivasjon og ingen lyst! før bryllupet hoppet jeg ut av senge kl 07:00 for å trene, etterpå var det ett ork!! :sukk:

men når jeg fikk tvunget meg ut av senga og kom igang, så bedret det seg litt. men med PT måtte jeg, så det hjalp utrolig!!! Nå er motivasjonene sommeren og bikinisesongen :lur:

Også syns jeg det er moro igjen!! ihvertfall de timene jeg har med PT!! Hun er så koselig, så det er mye latter og humor noe som gjør treningen morsom!! :jepp:

også har jeg tenkt som så, at hvis jeg skulle bli gravid så er det bra å vøre i fysisk god form og trene under svangerskapet! så jeg har kommet inn i rutine med 3 ganger i uka igjen! det er tyngre nå enn før bryllupet, men vil ikke være en av de som slutter å ta vare på meg selv bare fordi jeg har giftet meg!!

vil være en veltrent kone :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Dina! Kjempeimponerende! :jepp:

Min motivasjon er egentlig ikke bryllupet, for det eneste som synes når jeg er pakka inn i kilovis med brudekjole er jo armene og skuldrene/ryggen.. Hovedmotivasjonen er derfor 1) At jeg må sole meg masse til sommeren, og da er det ok å ikke føle seg altfor ukomfortabel i bikini og 2) Bryllupsreisen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, bikini og bryllupsreise er alltid god motivasjon :jepp:

hovedmotivasjonen min for bryllupet var å føle meg vel!! å selvsagt komme i bedre form!!

men uansett grunn, så er det bra å trene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil såklart føle meg vel og komme i bedre form jeg også! Jeg hørtes visst plutselig veldig overfladisk ut da bikinien var hovedmotivasjon, men det er fordi jeg trenger noen konkrete bilder i hodet mitt for å klare å bevare motivasjonen.. :fnise: Hvis jeg bare har sånne diffuse ting som bedre form å strekke meg mot, så detter jeg alltid av.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke motivasjon jeg.. :sukk:

Eneste er at jeg skal bli brunere... men det er jo egentlig fort gjort :Nikke:

Jeg er bare fornøyd med at jeg har tatt av meg så mye pga sykdommen, så jeg ser jo mye bedre ut nå enn jeg har gjort på en god stund :jepp: Og da mister jeg liksom motivasjonen litt siden jeg er litt fornøyd.. :sjenert:

Selv om jeg ser langt i fra ut som dere to... jeg har nemlig valker :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...