Mazilla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #1181 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå er det på tide å krype under dyna med boka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #1182 Del Skrevet 10. januar 2009 Fikk forresten denne til jul, og den er kjempepraktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. januar 2009 #1183 Del Skrevet 10. januar 2009 nice! en sånn kunne jeg trengt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #1184 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Veldig behagelig å ikke bli så varm! Spesielt når han godeste har lånt min pc (som er bedre enn hans! ) for å spille, da er den glovarm når jeg får den tilbake! Praktisk med tanke på fremtidige småtroll også, jeg vil jo ikke at han skal miste evnen til å lage sånne pga en laptop! Endret 10. januar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. januar 2009 #1185 Del Skrevet 11. januar 2009 hehe da jeg leste det du skrev om småtroll måtte jeg kikke bort på min kjære her... og der ligger pc`n rett oppå området vi helst vil beskytte... hehe kanskje jeg kjøper en sånn til han i bursdagsgave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #1186 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå er jeg lei av å vente på sensuren på den siste eksamenen min! Enda er det ei uke igjen til fristen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. januar 2009 #1187 Del Skrevet 12. januar 2009 Ikke lenge igjen!! bare å lene seg tilbake og vente på de gode karakterene gikk jo kjempebra på forrige eksamen, så du har bevist at du er flink! tvi-tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #1188 Del Skrevet 12. januar 2009 Takk for det! Håper jeg har hellet med meg på denne også! Lurer på om jeg skal innvie treningsstrikken jeg fikk til jul på ordentlig nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2009 #1189 Del Skrevet 13. januar 2009 Fått prøvd strikken? Jeg har og sånn treningsstrikk, de ligger *kremt* under senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1190 Del Skrevet 13. januar 2009 Ikke heeeelt enda, bortsett fra dingling uten effekt.. Men i morra, da skal jeg slå til med ei økt!! Kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2009 #1191 Del Skrevet 13. januar 2009 Viktig å ta det gradvis vet du... Farlig å overdrive trening med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. januar 2009 #1192 Del Skrevet 13. januar 2009 treningsstrikk ja... hmm.. den henger i vaskekottet tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #1193 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei jenter, vet dere hva? Dette går ikke lenger! Opp og stå! Frem med strikken! Kom igjen, gjør noen øvelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2009 #1194 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei jenter, vet dere hva? Dette går ikke lenger! Opp og stå! Frem med strikken! Kom igjen, gjør noen øvelser! I kveld. Jeg lover.... Har du gjort øvelser, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 #1195 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg børsta støv av strikken i går! hehe Prøvde å ta noen øvelser, men tror jeg finne ut hvordan man skal gjøre det her... Fikk du svingt strikken, Mazilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #1196 Del Skrevet 14. januar 2009 Jepp, gjorde noen øvelser i dag morges! Skal prøve å gjøre det til en del av morgenrutinen, men det er kanskje litt vel ambisiøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. januar 2009 #1197 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei Mazzisnupp nå er det altfor lenge siden jeg har vært her inne, det er ikke bra så bra at du har fått prøvd strikken.. ehm, hva slags treningsstrikk er det? går det bra med treninga ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1198 Del Skrevet 15. januar 2009 Neimen Miso, er du her også! Det var lenge siden! Har denne strikken. Ganske slitsomt faktisk! Ellers går det fint med treninga i grunnen. Har kommet i gang igjen etter en litt for slapp juleferie.. Men nå har jeg fått med meg han godeste, så nå gyver vi løs på et sprekt halvår frem mot bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. januar 2009 #1199 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) ..vet aldri hvor jeg titter frem Oi, så flinke dere er så moro å gjøre det sammen, da kan man dra med hverandre på dager som er litt tyngre! flinkinger prøver å få med meg kjære, men han er ikke interessert kanskje han forandrer mening når kona hans blir sterkere enn han Endret 15. januar 2009 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1200 Del Skrevet 15. januar 2009 Tror det var det som gjorde utslaget for han godeste! I går la han på litt mer enn han egentlig orka, bare for å være sterkest.. Foreløpig er det jeg som drar han, men kanskje (forhåpentligvis) han blir motivert nok til å pushe meg avsted etterhvert! Ellers blir det tungt å klare å gjennomføre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå