Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:sikle: Har jeg lov å gi gave til meg selv? :ler:

Vi skal forresten bestillle jordbær med hvit sjokolade fra sjokoladefabrikken til bryllupet! :sikle:

Takk for tipsa forresten! :)

NAM!! har dere fått stk pris? er så nysgjerrig! :)

tenkte ha det med opp på suiten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NAM!! har dere fått stk pris? er så nysgjerrig! :)

tenkte ha det med opp på suiten :wink:

Ikke helt, men regner med at vi får litt kvantumsrabatt når vi kjøper ca 100 stk. :fnise:

Jeg tror du skal være omtrent framme nå.. :klø: Så:

:nissekonekyss::tree:Velkommen hjem!! :tree::nissekonekyss:

Var hjemme en time senere faktisk. Nå har jeg allerede vært hjemme en liten evighet, føles det som. Nå har jeg og mamma akkurat kost oss med hjemmelagd marsipan.. :)

Og forresten... Jeg fikk B på eksamen!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt over julegaver/hva som gjenstår:

Han godeste: Kjøpt ca halvparten

Mamma: Min gamle bærbare pc + trenger litt mer (en "ordentlig" gave hun ikke vet om)

Pappa/dama: Gavekort på kinobilletter. Statoilkopp til pappa alene

Broren min: Manualer + trenger evt en liten ting til

Bestemor/bestefar: Denne boka, hvor alle pengene går til Redd Barna

Farmor: Refleksvest, trenger noe mer

Kusine 1: Tangramspill fra Ark

Kusine 2/forlover: Spise middag sammen/mangler en liten ting til å putte under treet..

Fetter 1 (tullegave): Bokstavkjeksmatboks med biler på (han er yrkessjåfør)

Fetter 2: :vetikke:

Venninne 1: Spise middag sammen :)

Venninne 2/mannen: En flaske vin (+ evt noe til ungene)

Familien til han godeste:

Foreldrene: Hjernetrimsak man putter vinflaske i + vinflaske

Broren/dama: 4 cognacglass og et brettspill (Sequence)

Søstra/mannen: Nøkkelskap. Skal ha noe mer til søstra.

Tvillingniesene: Thorbjørn Egner-cder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Nå er jeg helt ferdig med gaven til pappa! Og ser at jeg glemte å føre opp på lista at jeg faktisk er helt ferdig med han godeste også! :jepp: Men så har jeg glemt noen også.. Jeg pleier å ha en liten ting til den ene tanta mi, og det hadde jeg ikke tenkt på før nå! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er første del av dagens program gjennomført. Besøk av besteforeldre og grøtspising. Jeg fikk mandelen! :hoppe: Nå står middagen i ovnen! :sikle:

Håper alle har en riktig fin julaften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status:

-sliten

-fornøyd med gaver og alt annet

-mett

-glad

-koser meg

-drikker litt rødvin

-skal snart til en kamerat

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koser meg jeg! Nå har jeg hoppa i kjolen igjen, nå står middag med familien til han godeste for tur. Blir livlig, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagen var koselig den, men som vanlig hadde mora til han godeste surra det til.. Hjelper ikke meg om småkaker og annet egentlig er glutenfritt, sålenge alt slenges på samme fat! :sukk: "Jammen det er vel ikke så farlig? Det stykket der ser jeg ingen smuler på!" osv osv... :roll: Og sausen vi hadde til kjøttet var "glutenfri" for min skyld. Det hun ikke hadde tenkt på var at buljongen hun brukte ikke var glutenfri, til tross for at vi har sagt klart i fra flere ganger om at buljong er en sånn typisk ting mange ikke tenker over at det er gluten i. Fant ikke ut av det før senere, så nå sitter jeg her og føler meg rimelig :gravid: og ikke spesielt god. Jeg kan jo ikke spørre om absolutt alle detaljer hele tida, jeg må jo kunne stole på at det stemmer når hun sier noe er glutenfritt! :murvegg: Men som hun sier: "Jeg gidder ikke lese på alle pakninger, så du får gi meg ei liste over hva du kan spise!".. :roll:

Arg... Måtte bare få ut litt frustrasjon! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fremdeles i ett. I dag var vi avsted og besøkte en kamerat som har fått barn. En drøy times kjøring hver vei, så det tok sin tid selv om vi ikke var der så lenge.. Blir bittelitt babysyk av å besøke venner med barn, men samtidig er det deilig å være fri og frank en stund til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fort gjort å bli babysyk når man treffer på alle de søte små!! :fnise:

Ville bare ønske deg GODT NYTTÅR!!!! :kose: Håper dere får super feiring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...