Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Uff, jeg kommer til å legge på meg masse i jula.. :sjenert: Både mamma, mormor og tanter baker glutenfrie småkaker i massevis, selv om jeg har sagt at de ikke trenger det. :sukk: Nå føler jeg at jeg må spise av de, siden de har lagd de bare for min skyld. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i småkaker, klarer meg lenge med litt julekonfekt! Og det er jo stort sett alltid glutenfritt... Ja ja, får intensivere :trene: på nyåret!

Snill mamma og mormor du har!! :)

blir ikke noen julekaker på denne cøliakeren her denne jula.. :ler:

du får ta ei kake her og der bare mens de ser på da..

og bare si fra at alle må spise av den! virker som om noen tenker at det glutenfrie er kun for oss med cøliaki, kanskje de tror at de blir smittet eller noe.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ikke sant! :ler: Det er jo ikke akkurat noe problem for dem nei...

Nå koser jeg meg med julebrus hjemmefra + glutenfrie (kjøpe)pepperkaker! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg til biblioteket. Finner forhåpentligvis mot og vilje til å bli der til de stenger. :sukk: Gleder meg til neste lørdag, da er jeg hjemme hos mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Det er ikke så gøy å bruke lørdagskvelden på å regne oppgaver... Men må man, så må man.. Klarte ikke mer enn 3 timer på biblioteket i formiddag, men fikk en vekker i ettermiddag hvor jeg innså hvor lite jeg egentlig kunne. Så da var saken grei, bøkene kunne ikke legges vekk, lørdagskveld eller ei! :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig da.. men eksamen må man dessverre igjennom!

godt du fant ut av det FØR eksamen at tingene ikke sitter helt... hell i uhell?

Nå er det natta for meg! :sove:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

! virker som om noen tenker at det glutenfrie er kun for oss med cøliaki, kanskje de tror at de blir smittet eller noe.. :ler:

Det der har jeg og lagt merke til!

Akkurat som om maten er skummel eller no....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neeeesten jeg begynner å få bittelitt taket på endel i faget jeg skal ha eksamen i på onsdag nå! :dåne: Noen dagers intenst arbeid har visst gitt resultater! Tror likevel det er godt jeg har dagen i morra til å gå gjennom ting en gang til, men det ser ikke like mørkt ut lenger! Ihvertfall større sjanse for at jeg får noe jeg kan nå! :Nikke:

Skal bli så sinnsykt godt å bli ferdig! Da kan julestemninga bare komme! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neeeesten jeg begynner å få bittelitt taket på endel i faget jeg skal ha eksamen i på onsdag nå! :dåne: Noen dagers intenst arbeid har visst gitt resultater! Tror likevel det er godt jeg har dagen i morra til å gå gjennom ting en gang til, men det ser ikke like mørkt ut lenger! Ihvertfall større sjanse for at jeg får noe jeg kan nå! :Nikke:

Skal bli så sinnsykt godt å bli ferdig! Da kan julestemninga bare komme! :jepp:

Godt å høre at du ser lys i tunnellen, pugge-mazilla! :)

Du kommer til å gjøre det fantastisk bra!

Man kan jo ikke gjøre bedre enn sitt beste :wink:

snart kan du lene deg tilbake og bare la jula synke inn! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å komme inn her, nå fikk jeg motivasjon til å gjøre en siste innsats i dag! :jepp: Må bare spise litt frokost først, men mat i magen må man jo ha! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sprø... :kari: I dag morges klarte jeg ikke å konsentrere meg om lesing fordi jeg var så urolig pga eksamenen til han godeste. Da det var gått en stund uten at jeg hadde hørt fra han ble jeg først glad, fordi det betød at han fikk noe han kunne. Så begynte jeg å vente på melding fra han, og var ukonsentrert av den grunn. Nå venter jeg fremdeles, og nå har er jeg urolig for at eksamenen er for omfattende, så han ikke rekker å bli ferdig i tide. Bare 20 minutter igjen til han må levere nå, og jeg har enda ikke hørt noe. Blir helt nervevrak jeg. Ikke akkurat bra for min egen lesing.. Håpløs er jeg! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gikk visst ganske bra! :jepp: Har ikke fått lest så mye i dag, men håper jeg kan noe likevel.. :sjenert: Har vært på trening nå for å få tankene over på noe annet, og forhåpentligvis gjør det at jeg sovner lettere i kveld. Må vel se litt på notatene nå, men så får det jammen være nok! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre!

jeg pleier også tenke som deg kvelden før eksamen :ler:

at om det ikke sitter nå, så kan det være det samme... er jo forsåvidt sant.. om det ikke trenger inn så er det jo ingen vits å lese mer. jeg følte iallefall at det ble forvirrende!

men viktig at du får sove godt i natt!

du får lage deg litt god natt - te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...