Mokkon83 Skrevet 4. desember 2008 #1061 Del Skrevet 4. desember 2008 heldig du er som har adventskalender!! laget selv eller ferdig? vi har ikke fått ordnet oss kalender enda.. vi pleier å ha 2-3 hver av flaxloddkalenderen... hehe skal løpe og kjøpe en til oss hver i morgen! (det som pleier å skje er at sambo ikke klarer å holde seg, så han skraper alle lukene... og da må han ha enda en.. og enda en... ) julestemning ja... ta deg en tur på matbutikken har ikke fått stelt i stand så mye julestemning hjemme.. to juleduker, 2 julestaker og en julestjerne vi fyker avgårde til varmere strøk i jula, og er ikke hjemme før i januar. og da er jo jula over... når har du siste eksamen før jul? herlig å kunne ta juleferie snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1062 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har fått pakkekalender tilsendt av mamma! Ikke store greiene hver dag, men jeg synes det er kjempekoselig likevel! I dag fikk jeg et julepynthjerte. Veldig koselig å få julepynt egentlig, for det er sånt jeg ikke kjøper så mye av til meg selv foreløpig! Ser for meg at han godeste også hadde skrapt hele Flaxkalenderen på en gang, så spørs hvor spennende det hadde blitt! Har siste eksamen den 17., og så er det ferie! Og det minner meg på at jeg må få satt på litt kaffe og sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. desember 2008 #1063 Del Skrevet 5. desember 2008 Du er heldig som har fått julekalender av din mor! Jeg har laget selv til oss..også har jeg en skrapekalender på jobb, sånn at den varer helt til jul (for hjemme har jeg en som også liker å skrape alt med en gang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. desember 2008 #1064 Del Skrevet 5. desember 2008 Du må forresten ha lykke til med lesingen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. desember 2008 #1065 Del Skrevet 5. desember 2008 Koselig å få kalender fra mammaen!!! Jeg fikk det av mamma i fjor Hun hadde pakket alle pakkene fin inn, satt på hjerter med 1-24 og sendt fra nord norge! mamma er så søt I år har jeg ikke fått noe, men det gjør ikke så mye! neste år skal jeg lage kalender selv greit å være ferdig med skolen så tidlig!! da jeg gikk på skole var vi ikke ferdig før etter 20 desember... Kos deg med lesing!! *off to work* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1066 Del Skrevet 5. desember 2008 Tidlig ferdig?? :klø: Jeg har pleid å være ferdig nesten en måned tidligere enn i år jeg! Skjønner nå at jeg var bortskjemt da! Det er visst ikke normalt å ha to måneders juleferie! Status lesing kl 10.10: Vært flink og effektiv og lest en god del allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. desember 2008 #1067 Del Skrevet 5. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1068 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg merker at jeg blir veldig lite effektiv med lesinga når han godeste er hjemme.. Har fått gjort litt i dag, men ikke så mye som jeg burde. Men vi har i det minste kost oss med trening og god middag, så dagen har ikke vært helt bortkasta.. Det er såå koselig å trene sammen med han godeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1069 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg kjeder meg. Har faktisk ikke vært utenfor døra i dag, når jeg tenker meg om. Har bare lest og lest.. Nå er hodet fullt og jeg er rastløs. Han godeste har sagt at han skal lage kakao til meg. :rødme: Håper det hjelper litt! Det gjør det sikkert, for kakao hjelper mot alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. desember 2008 #1070 Del Skrevet 9. desember 2008 huffameg... eksamenslesing er aldri noe gøy! men absolutt nødvendig! viktig å få tatt noen pauser og klarne hodet litt! en tur rundt huset eller noe.. hehe vet bare at da jeg leste til eksamen så ble det panikk lesing der jeg buret meg inne, men da gikk noe inn og det meste ut... når har du eksamen, og i hva? koselig at dere trener sammen min sambo har lovet at vi skal ut og shoppe treningstøy etter jul og begynne og trene sammen! da er det jo bare 6 mnd igjen til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #1071 Del Skrevet 10. desember 2008 Eksamen er i økonomi, til onsdag. Ei uke igjen... Har forsåvidt lest jevnt og trutt og fulgt forelesninger, men det er så vanskelig, så jeg føler ikke at jeg kan noenting.. Men hva gjør vel det, for om 3 timer skal jeg bli prinsesse igjen! Det er ihvertfall sånn jeg føler meg når jeg får på meg Kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. desember 2008 #1072 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg tar troen på at du kan myye mer enn det du føler at du kan Har du kjøpt brudekjolen Mazilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #1073 Del Skrevet 10. desember 2008 Takk Idnar, får håpe det stemmer! Har ikke kjøpt enda. Blir nok til at jeg bestiller i begynnelsen av januar tenker jeg. Tenker jeg stikker innom et par brudesalonger hjemme i jula, og hvis jeg ikke finner noen som slår Kjolen, så blir det den! Uff, sitter her og krysser fingrene for han godeste.. Han har praktisk eksamen for øyeblikket, og han var kjempenervøs i dag morges.. Har ikke sett han sånn på det jeg kan huske! Håper det går bra med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. desember 2008 #1074 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper det går bra med han i dag, da!! Det gjør det sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. desember 2008 #1075 Del Skrevet 10. desember 2008 kjoleprøving!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #1076 Del Skrevet 10. desember 2008 Den nye Ica-reklamen er så artig! Også så fin sang da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember 2008 #1077 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenge siden jeg har besøkt deg og boka di nå. Wachera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #1078 Del Skrevet 10. desember 2008 Skjer lite spennende her for tida. Leser til eksamen, forskyver tanken på at jula nærmer seg, og tenker littegranne på bryllup.. Og sånn går no dagan! Koselig at du er innom iblant, MariannE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1079 Del Skrevet 11. desember 2008 Uff, jeg kommer til å legge på meg masse i jula.. Både mamma, mormor og tanter baker glutenfrie småkaker i massevis, selv om jeg har sagt at de ikke trenger det. Nå føler jeg at jeg må spise av de, siden de har lagd de bare for min skyld. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i småkaker, klarer meg lenge med litt julekonfekt! Og det er jo stort sett alltid glutenfritt... Ja ja, får intensivere på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. desember 2008 #1080 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har god unnskyldning medat jeg ikke kan spise sukker jeg Du kan få låne diabetesen min i romjula om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå