Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk! :) Har fått lest en del i dag, men føler meg jo aldri klar.. Må nok bare sette ned foten og lukke igjen bøkene snart! :Nikke: Nå er det uansett snart lasagne på gang her, så da blir det ihvertfall en god pause!

Dårlig med adventsstemning her i gården forresten.. :sukk: Har adventsstake, men hva hjelper vel det når den står hjemme på barndomsrommet! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :sukk:

Jeg har pyntet med stake og stjerne og Ælen er ute å prøver å surre lys rundt et tre :fnise: Så har jeg lagt på litt lilla duker og lilla pynt her og der :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres kjempekoselig ut!! Eneste tegnet på at jula nærmer seg i min verden er at det er eksamenstid... Og det så til de grader, jeg begynner nemlig om 11 timer!! :redd:

Tror jeg skal legge meg nå jeg, må prøve å få en god natts søvn! Står opp i 6-tida tenker jeg.. Liker å ha god tid på morgenen før eksamen! :fnise:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Synes det er dårlig gjort å gi noe som aldri har vært gitt til eksamen tidligere, som bare er såvidt nevnt i boka/på forelesninger, spesielt når de har anbefalt oss å lese på noe helt annet! :sinnatagg:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rimelig ampert på diskusjonsforumet til faget! Virker som det har gått utrolig dårlig for alle! Blir spennende å se hva som skjer videre! :jepp:

Jeg må egentlig bare hive meg rundt med eksamenslesing til det neste faget, men istedet sov jeg lenge idag. Var sliten etter i går, så jeg trengte det sikkert. Hadde store planer om å stikke på trening i formiddag, men så er det -5,5 grader ute, så da dalte motivasjonen litt.. :fryser: Så nå sitter jeg her og spiser og ser på Slankekrigen og får verken lest eller trent.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det gikk bra på eksamen! :) Jeg sitter også å leser nå, det blir deilig å bli ferdig ja! Flink å trene er du også ser jeg, jammen ikke værst, jeg er skikkelig dårlig på treningsfronten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,5 minus :filer:

I dag har vi over 14 minus her, og det er ikke det kaldeste vi har hatt i år.. :fryser:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra på eksamen! :) Jeg sitter også å leser nå, det blir deilig å bli ferdig ja! Flink å trene er du også ser jeg, jammen ikke værst, jeg er skikkelig dårlig på treningsfronten :fnise:

Takk for det, blir spennende få sensur! ;) Har ikke lest noe i dag jeg... Må vel ta en liten økt etterpå tenker jeg! Det er forresten først dette semesteret at jeg har fått ordenlig rutine på treninga, etter noen slappe studentår tidligere! :fnise:

5,5 minus :filer:

I dag har vi over 14 minus her, og det er ikke det kaldeste vi har hatt i år.. :fryser:

:sjenert: Ok, så har jeg ingenting å klage over.. Vil du ha en :kaffekopp: å varme deg på? :klem:

I dag har jeg kjøpt årets første julegave! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaldeste målte tempratur der jeg jobber i dag var -24 grader :fryser: DET er kaldt det :spy:

Her trengs det nok en del :kaffekopp: for å varme opp kroppen ;)

Så flink å handle julegaver :hoppe: det er deilig å komme i gang! Det er liksom en barriere som må brytes med å komme i gang, men når man først har begynt går det som regel greit :Nikke:

Hvem kjøpte du til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-24? :sjokkert: Her er det heldigvis bare -1 igjen idag!

Gaven var til ei av kusinene mine. Kjøpte dette, for hun liker alt mulig sånt som man kan bruke hjernen til, a la sudoku osv! Var på tilbud til 69 kr, mot tidligere 198, så det var jo et kupp! :fnise: Den andre kusina mi blir det verre å finne noe til.. Hun skal jo være forlover og allting! :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til jeg får litt mer julestemning! :sjenert: Foreløpig begrenser den seg til det minuttet jeg bruker på å åpne adventskalenderen hver morgen, og det glimtet jeg får av julegatene når jeg beveger meg utendørs.. :sukk:

Men men, vanligvis er jeg ferdig med julegavene på denne tida, og det er jo litt kjedelig det og! Gleder meg til julegaveshopping snaaart! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...