Mazilla Skrevet 30. november 2008 Forfatter #1041 Del Skrevet 30. november 2008 I morra har jeg eksamen!! :dåne: Kunne trengt en pc som er blokka for kg akkurat nå, merker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. november 2008 #1042 Del Skrevet 30. november 2008 Lykke til med lesinga i dag! Og med eksamen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 30. november 2008 #1043 Del Skrevet 30. november 2008 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2008 #1044 Del Skrevet 30. november 2008 Lykke til snupsi I dag skal vi pynte ute!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. november 2008 Forfatter #1045 Del Skrevet 30. november 2008 Takk takk! Har fått lest en del i dag, men føler meg jo aldri klar.. Må nok bare sette ned foten og lukke igjen bøkene snart! Nå er det uansett snart lasagne på gang her, så da blir det ihvertfall en god pause! Dårlig med adventsstemning her i gården forresten.. Har adventsstake, men hva hjelper vel det når den står hjemme på barndomsrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2008 #1046 Del Skrevet 30. november 2008 Så kjedelig Jeg har pyntet med stake og stjerne og Ælen er ute å prøver å surre lys rundt et tre Så har jeg lagt på litt lilla duker og lilla pynt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. november 2008 Forfatter #1047 Del Skrevet 30. november 2008 Det høres kjempekoselig ut!! Eneste tegnet på at jula nærmer seg i min verden er at det er eksamenstid... Og det så til de grader, jeg begynner nemlig om 11 timer!! Tror jeg skal legge meg nå jeg, må prøve å få en god natts søvn! Står opp i 6-tida tenker jeg.. Liker å ha god tid på morgenen før eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 1. desember 2008 #1048 Del Skrevet 1. desember 2008 Håper det har gått bra med eksamen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2008 #1049 Del Skrevet 1. desember 2008 lykke til snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1050 Del Skrevet 1. desember 2008 Synes det er dårlig gjort å gi noe som aldri har vært gitt til eksamen tidligere, som bare er såvidt nevnt i boka/på forelesninger, spesielt når de har anbefalt oss å lese på noe helt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2008 #1051 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er dårlig gjort ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #1052 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå er det rimelig ampert på diskusjonsforumet til faget! Virker som det har gått utrolig dårlig for alle! Blir spennende å se hva som skjer videre! Jeg må egentlig bare hive meg rundt med eksamenslesing til det neste faget, men istedet sov jeg lenge idag. Var sliten etter i går, så jeg trengte det sikkert. Hadde store planer om å stikke på trening i formiddag, men så er det -5,5 grader ute, så da dalte motivasjonen litt.. Så nå sitter jeg her og spiser og ser på Slankekrigen og får verken lest eller trent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #1053 Del Skrevet 2. desember 2008 Alvorlig talt, Mazzi, pell deg på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. desember 2008 #1054 Del Skrevet 2. desember 2008 Håper det gikk bra på eksamen! Jeg sitter også å leser nå, det blir deilig å bli ferdig ja! Flink å trene er du også ser jeg, jammen ikke værst, jeg er skikkelig dårlig på treningsfronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. desember 2008 #1055 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) 5,5 minus I dag har vi over 14 minus her, og det er ikke det kaldeste vi har hatt i år.. Endret 2. desember 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #1056 Del Skrevet 2. desember 2008 Håper det gikk bra på eksamen! Jeg sitter også å leser nå, det blir deilig å bli ferdig ja! Flink å trene er du også ser jeg, jammen ikke værst, jeg er skikkelig dårlig på treningsfronten Takk for det, blir spennende få sensur! Har ikke lest noe i dag jeg... Må vel ta en liten økt etterpå tenker jeg! Det er forresten først dette semesteret at jeg har fått ordenlig rutine på treninga, etter noen slappe studentår tidligere! 5,5 minus I dag har vi over 14 minus her, og det er ikke det kaldeste vi har hatt i år.. Ok, så har jeg ingenting å klage over.. Vil du ha en å varme deg på? I dag har jeg kjøpt årets første julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. desember 2008 #1057 Del Skrevet 2. desember 2008 Kaldeste målte tempratur der jeg jobber i dag var -24 grader DET er kaldt det Her trengs det nok en del for å varme opp kroppen Så flink å handle julegaver det er deilig å komme i gang! Det er liksom en barriere som må brytes med å komme i gang, men når man først har begynt går det som regel greit Hvem kjøpte du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1058 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) -24? Her er det heldigvis bare -1 igjen idag! Gaven var til ei av kusinene mine. Kjøpte dette, for hun liker alt mulig sånt som man kan bruke hjernen til, a la sudoku osv! Var på tilbud til 69 kr, mot tidligere 198, så det var jo et kupp! Den andre kusina mi blir det verre å finne noe til.. Hun skal jo være forlover og allting! Endret 3. desember 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. desember 2008 #1059 Del Skrevet 3. desember 2008 Aaah Den så faktisk spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #1060 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg gleder meg til jeg får litt mer julestemning! Foreløpig begrenser den seg til det minuttet jeg bruker på å åpne adventskalenderen hver morgen, og det glimtet jeg får av julegatene når jeg beveger meg utendørs.. Men men, vanligvis er jeg ferdig med julegavene på denne tida, og det er jo litt kjedelig det og! Gleder meg til julegaveshopping snaaart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå