Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uansett, nå er den levert! Nå bærer det avsted til biblioteket. Snakkes senere, jenter! :klem:

Håper det gikk bra med oppgaven! Jeg har også akkurat levert oppgave.. I ex.phil... *grynt*.. Lurer på hvordan det gikk! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, glad jeg er ferdig med UiB sin exphil..! :dåne: Men altså, krava de stiller til akkurat det faget er ikke spesielt høye, så det går sikkert fint for deg Miam!! :Nikke:

Ser litt smått på Titanic på tv3, har ikke sett den siden den gikk på kino. Merker at jeg fremdeles kan få litt tårer i øynene av den filmen! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov litt dårlig i natt, så jeg droppa treninga i dag morges. Tror jeg er litt bedre i dag! :jepp: Må ihvertfall innbille meg det, for jeg har ikke tid til å bli syk! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en lang dag... Forelesning - lesesal - gruppeøving - hjem - middag - sofaen - trening - sofaen... Puh.. Synes jeg er flink jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fryser: Nå pøs-snør og blåser det ute.. :snø: En smule upraktisk at jeg skal på julebord/middag etterpå, 20 minutters gåtur herfra.. :sukk: Må nok velge praktiske fremfor fine sko! :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kalte det julebord først, men senere har det visst blitt til "gratis middag med dessert", så jeg har ikke så høye forhåpninger om noe annet enn litt mat.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjja akkurat :ler:

Når skal du dra da? :) Hva er det igjennom? Studiegruppe eller jobb? :køl: Har du fått deg noe jobb i bartebyen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen jobb nei, jeg er fulltidsstudent.. :hoho: Særlig... Eller, kombinert med kg og tv blir det jo omtrent en fulltidsjobb da!

Middagen er med cøliakiungdommer. Takker ikke nei til en gratis middag når man er student! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...