Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må jo nesten bare gjøre det på nytt... Husker ikke helt hva jeg gjorde sist, så jeg håper ikke frustrasjonen over å gjøre det en gang til gjør at jeg gjør det dårligere nå... :sur:

Mazzi trenger en klem... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Jeg er jammen god til å hinte! ..eller kanskje nettopp det jeg ikke er, for det var vel ikke akkurat et hint! :ler:

Tusen takk, dinings! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en sløv og rolig kveld. :) Nå bærer det straks i seng, må lade batteriene skikkelig før trening i morra tidlig etterfulgt av en forhåpentligvis effektiv lesedag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! :)

Masse :klemmer: tilbake til snille misomor!! :kose:

Nå har jeg vært på trening, spiser litt før jeg skal prøve å komme i gang med oppgaven. Satser på å bli ferdig i løpet av formiddagen, sånn at jeg kan levere og få den ut av verden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg var på aerobic for første gang, og det var jo litt interessant..! Timen gikk nemlig ut på å danse sånn som han på Ica-reklamen for den økologiske matserien! :skratte:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: :skratte:

Jeg danset sammen med ica reklamen i går jeg... Ælen bare så skikkelig rart på meg, ristet på hodet og lo godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surremazzi!! :sur: Har enda ikke kommet i gang med oppgavejobbing, har bare surra i to timer siden jeg kom hjem fra trening! :dåne: Vanskelig å bryte ut av det mønsteret og tvinge frem bøkene og konsentrasjonen! :sukk:

Lurer på om det hjelper å gjøre noe annet først, for eksempel sette på en vaskemaskin eller gå på butikken for å kjøpe chili til middagen..? Kanskje det blir lettere å komme i gang da? :vetikke:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten 1 time til har gått. Jeg har åpna bøkene og lagt de på bordet, men det er foreløpig alt. Går på butikken, og så SKAL jeg begynne når jeg er tilbake! :bond:

Mazzi: :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kledd av meg Late-Mazzi og tatt på meg Flinke-Mazzi! :jepp: Oppgaven er åpna og jeg har lagd meg en kopp kakao for å hjelpe meg gjennom. No more KG! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...