Mazilla Skrevet 6. november 2008 Forfatter #881 Del Skrevet 6. november 2008 Øret har blitt bra igjen, det var visst bare en liten påminnelse om at det er der! Har ikke funnet ut hva som har slått han godeste, men han er kjempesnill for tida! I går kveld gikk han på butikken bare for å kjøpe mandariner til meg! Uten at jeg hadde så mye som nevnt mandariner..! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #882 Del Skrevet 6. november 2008 har han blitt tankeleser uten at du har tenkt tanken!! hva har skjedd?? kanskje han øver seg på å være snill mann når det er en minimazzi på vei Mazzimannen er verpesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #883 Del Skrevet 6. november 2008 litt for snille Mazzimannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2008 Forfatter #884 Del Skrevet 6. november 2008 Verpesyk faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #885 Del Skrevet 6. november 2008 ja han kan vel være det... han vil ha en minimizzimor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2008 Forfatter #886 Del Skrevet 6. november 2008 Tror nok ikke han er verpesyk enda gitt.. Men en gang i fremtida bør han bli det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #887 Del Skrevet 6. november 2008 Han bør være det når du er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2008 Forfatter #888 Del Skrevet 6. november 2008 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2008 Forfatter #889 Del Skrevet 6. november 2008 Nå skal jeg være flink student og ta en tur på biblioteket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. november 2008 #890 Del Skrevet 7. november 2008 flink du er men, du sitter vel ikke der enda??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 #891 Del Skrevet 7. november 2008 Flink student, ja... Det burde jeg og være. Takk for inspirasjonen.... Hævv a nais wiikend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 Forfatter #892 Del Skrevet 7. november 2008 flink du er men, du sitter vel ikke der enda??? :klø: Var der i går fra 1645 til 1845, og i dag fra 9 til 14! Har nesten blitt hjemmet mitt jo... Kanskje jeg skal flytte senga dit, sånn at jeg slipper å gå hjem for å sove..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2008 Forfatter #893 Del Skrevet 8. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2008 Forfatter #894 Del Skrevet 9. november 2008 Nå er jeg på biblioteket.. Koselig sted å tilbringe søndagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2008 #895 Del Skrevet 9. november 2008 Flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2008 Forfatter #896 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke så mye valg, er jeg redd... Eller, kan jo være hjemme og sløve hele dagen, men da blir det enda travlere til uka! Ikke så lenge til jeg skal hjem nå da! Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2008 Forfatter #897 Del Skrevet 9. november 2008 Er forresten ganske sulten.. Har ikke noe pålegg jeg kan spise hjemme, og knekkebrød uten noe på var ikke spesielt fristende frokost! Nå begynner jeg å merke at jeg ikke har spist noe idag.. Må nok snart hjem og lage en tidlig middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 Forfatter #898 Del Skrevet 10. november 2008 Nå spiser jeg frokost og gjør meg klar til en tur på sykehuset. Litt upraktisk å ha time der akkurat i dag, men lite jeg kan gjøre med det i grunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2008 #899 Del Skrevet 10. november 2008 er det kontroll på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 Forfatter #900 Del Skrevet 10. november 2008 Gruppeinformasjon faktisk! Totalt bortkasta tid, men i det minste gratis! Kl ett skal jeg noe mye gøyere, men det må jeg nesten skrive om i bryllupsdagboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå