Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hei!!

Det hørtes kjempegodt ut med sjokoladekake, ja.. Hvordan lagde du glasur når du ikke hadde melis?? Nysgjerrig, jeg??? Nei, vil bare vite.. :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde litt sjokolade som jeg smelta med en liten smørklatt for å få det til å bli en glatt blanding. Blanda det med litt lettpiska fløte.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei knuppelupp! :kose:

Har det fint jeg! Har vært på trening og forelesning, nå er jeg hjemme med han godeste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Står bra til her! Har vært på kafé med han godeste, han har blitt helt rå på bryllupsplanlegginga, så han tok med seg bryllupspermen vår og allting! :fnise: Nå lager han middag mens jeg slapper av på sofaen! Fine snille gutten! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..nå er middagen fortært, og mens vi rydda av bordet sa han godeste plutselig "nå kan jeg dessverre ikke hjelpe deg mer, for jeg skal støvsuge!" :dåne: Og det fra gutten som vanligvis ikke ser poenget med noe som helst husarbeid! :fnise:

Hvem har :slår: han i hodet?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner ut hvem som har slått han i hodet, så kan du sende meg navn og nummer og be han komme og slå min kjære i hode også!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok gi beskjed ja! :fnise:

Nå sitter jeg på skolen med en oppgave som skal inn i slutten av neste uke.. Går i ett, det er alltid noe som må gjøres! Og nå er det snart eksamenstid også.. :sukk:

Motivasjon, kom til meg! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her og... Har i grunnen ikke tid til å hvile, siden det snart er eksamen, men nå stikker jeg hjem fra skolen ihvertfall. Har litt murrende øreverk som ligger og lurer, og det er ikke noe gøy! Har ikke tid til det nå! :jolie:

Må vel jobbe litt med skoleting hjemme også, men det får jeg ta litt på sikt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jeg si!! hva du enn har fòret din kjære med, som faktisk gjør at han gjør husabrid uten at du sier det til han, fortsett å fòr han med det :fnise:

Kanskje han tenker at hvis han tar seg litt mer av husarbeidet, så orker Mazzi mer action :lur: Hvis det er noen som har slått han i hodet, si det til meg også!! trengs det med han i heimen her!!

Håper det går bedre med øret ditt vennen, sender deg en skikkelig go`:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...