Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #841 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå har jeg bestemt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. oktober 2008 #842 Del Skrevet 31. oktober 2008 Flink du er kanskje du får ny motivasjon etter trening go`Mazzimin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. oktober 2008 #843 Del Skrevet 31. oktober 2008 Flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. oktober 2008 #844 Del Skrevet 31. oktober 2008 heia Mazzi heia Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #845 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg er tilbake! Takk for heiinga folkens! Deilig å få trent litt, og ikke minst få tankene over på noe annet enn skoleting! Nå er jeg kjempemotivert for... ... ....... ............. .................... å se litt på tv! Forresten så kommer det noe hvitt og kaldt og vått ned fra himmelen..! :snø: Endret 31. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. oktober 2008 #846 Del Skrevet 31. oktober 2008 Her er det sol her sender over litt til deg *blåsesoltilMazzi* hvordan går det i mazziverden idag da? oppfører undersåtterene dine seg bra!! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #847 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mazziverden er fin, men kald. Nå er han godeste på vei hjem, så forhåpentligvis kan han varme meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. oktober 2008 #848 Del Skrevet 31. oktober 2008 du får si at du trenger litt varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. oktober 2008 #849 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det var sol her også, men den er gått ned for dagen Jeg savner snøen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. oktober 2008 #850 Del Skrevet 31. oktober 2008 det kommer nok snø dina bare vent, i januar så laver det nok ned!! kanskje!! hvis det mååå komme noe fra himmelen den 15 nov så kan det godt lave ned med snø det er mye mer romantisk enn regn!! :rødme: men kjenner jeg fredrikstad været riktig så blir det nok i såfall regn men satse på snø istedet!! da blir ikke kjolen sååå møkkete!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. oktober 2008 #851 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nei jeg mååå ha snø før jul jeg Det er ikke jul uten snø I fjor hadde vi ikke noe snø i jula og jeg fikk ikke julestemninig i det hele tatt Nå har jeg en liten pus på fanget som syns det er forferdelig spennende med alle bokstavene som kommer opp mens jeg skriver Har bare sååå lyst å fange dem, men tørr ikke helt :rødme: Fine pusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 #852 Del Skrevet 31. oktober 2008 In the spirit of halloween.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #853 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fancy Halloweenkostyme! Kan ikke huske sist det var snø i jula hjemme jeg! Og det er i grunnen like greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2008 Forfatter #854 Del Skrevet 2. november 2008 Nå har jeg improvisert en sjokoladekake som står i ovnen. Han godeste var så sjesken at jeg ikke hadde noe valg! Ble litt av ditt og litt av datt i den, så det blir spennende å se åssen den blir! Nå skal jeg lage glasur, men vi har ikke melis... Lurer på hva slags glasur jeg skal finne på uten det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #855 Del Skrevet 3. november 2008 hvordan ble kaka igår??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2008 Forfatter #856 Del Skrevet 3. november 2008 Den ble faktisk kjempegod, og glasuren ble nesten det beste med den! Men veldig mektig, så nå har vi kake for en stund..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #857 Del Skrevet 3. november 2008 :hoppe: så bra, greit med kake i tilfelle man får gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2008 Forfatter #858 Del Skrevet 3. november 2008 Liten sjangs for det siden vi ikke kjenner noen her, men det er jo lov å håpe! Ellers får han godeste spise seg stor og sterk, mens jeg prøver å holde meg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. november 2008 #859 Del Skrevet 3. november 2008 hørtes vedig godt ut med kake farlig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2008 Forfatter #860 Del Skrevet 3. november 2008 Nemlig..! Men jeg unner meg litt likevel, siden jeg trener! Vinninga går kanskje opp i spinninga ( jeg går jo på spinning..), men det er jo lenge til bryllupet enda.. Strammer jo litt opp ved å trene om ikke annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå