Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er tilbake! :hoppe: Takk for heiinga folkens! :heiajente: Deilig å få trent litt, og ikke minst få tankene over på noe annet enn skoleting! :jepp:

Nå er jeg kjempemotivert for...

...

.......

.............

....................

å se litt på tv! :ler:

Forresten så kommer det noe hvitt og kaldt og vått ned fra himmelen..! :snø:

:sukk:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sol her :sol:

sender over litt til deg :sol: *blåsesoltilMazzi*

hvordan går det i mazziverden idag da? oppfører undersåtterene dine seg bra!! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazziverden er fin, men kald. Nå er han godeste på vei hjem, så forhåpentligvis kan han varme meg litt! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer nok snø dina :) bare vent, i januar så laver det nok ned!! kanskje!! hvis det mååå komme noe fra himmelen den 15 nov så kan det godt lave ned med snø :jepp: det er mye mer romantisk enn regn!! :rødme:

men kjenner jeg fredrikstad været riktig så blir det nok i såfall regn :sukk: men satse på snø istedet!! :fnise: da blir ikke kjolen sååå møkkete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg mååå ha snø før jul jeg :Nikke: Det er ikke jul uten snø :riste: I fjor hadde vi ikke noe snø i jula og jeg fikk ikke julestemninig i det hele tatt :sukk:

Nå har jeg en liten pus på fanget som syns det er forferdelig spennende med alle bokstavene som kommer opp mens jeg skriver :ler: Har bare sååå lyst å fange dem, men tørr ikke helt :fnise:

:rødme: Fine pusen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy Halloweenkostyme! :jepp:

Kan ikke huske sist det var snø i jula hjemme jeg! Og det er i grunnen like greit! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg improvisert en sjokoladekake som står i ovnen. Han godeste var så sjesken at jeg ikke hadde noe valg! :fnise: Ble litt av ditt og litt av datt i den, så det blir spennende å se åssen den blir! :jepp:

Nå skal jeg lage glasur, men vi har ikke melis... Lurer på hva slags glasur jeg skal finne på uten det! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble faktisk kjempegod, og glasuren ble nesten det beste med den! :jepp: Men veldig mektig, så nå har vi kake for en stund..! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten sjangs for det siden vi ikke kjenner noen her, men det er jo lov å håpe! :ler: Ellers får han godeste spise seg stor og sterk, mens jeg prøver å holde meg unna! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig..! Men jeg unner meg litt likevel, siden jeg trener! Vinninga går kanskje opp i spinninga ( :hoho: jeg går jo på spinning..), men det er jo lenge til bryllupet enda.. Strammer jo litt opp ved å trene om ikke annet! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...