Gjest Ansjoni Skrevet 24. oktober 2008 #801 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hurra!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #802 Del Skrevet 24. oktober 2008 Takk takk! Han godeste fikk forresten spørsmål fra mora si i dag om jeg er gravid! :dåne: Ho hadde hørt det fra ei på jobben som hadde hørt det fra ei osv osv..! Skravlekjerringer altså! Må nesten le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2008 #803 Del Skrevet 24. oktober 2008 hun vil vel ha barnebarn da en minimazzi er vel ikke sånt man spør om, men venter vel med å bli fortalt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #804 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ho sa visst til han godeste at ho ikke trodde på det, og at ho regna med/håpte at vi ville fortalt det hvis det var sant.. Men det er vel i grunnen sånt man ikke spør om ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2008 #805 Del Skrevet 24. oktober 2008 er jo en ting at man lurer, men man spør jo ikke :dåne: har du tenkt noe på hvordan du vil fortelle familien det når det kommer? rett ut eller gjøre det på en morsomt måte!! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #806 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så langt har jeg ikke rukket å tenke! Hva er eksempler på morsomme måter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2008 #807 Del Skrevet 24. oktober 2008 hmm..eksempler på morsomme måter... tja, du kan servere dem boller med lyserosa eller lyseblå glasur eller servere dem kaffe/te i kopper som det står `verdens beste farmor" osv.. eller pakke inn ultralydbildet, få det fremkalt som ett puslespill så må de pusle seg fram til det bare forslag altså, ikke at jeg har tenkt noe særlig på det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2008 #808 Del Skrevet 24. oktober 2008 bare lurte, ville du ha oppskriften på glutenfrie horn? Det er det jeg bakte, ikke vanlige med hvetemel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #809 Del Skrevet 24. oktober 2008 Miso er jo full av idèer jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2008 #810 Del Skrevet 24. oktober 2008 Glutenfrie horn! 4 dl melk eller vann (jeg rukte melk) 1 pk gjær 2 ts fiberhusk 350 gr toro kakemix 100 gr toro lys melblanding 2 ss jyttemel 2 ss sukker 1/2 ts salt 1 ts bakepulver 50 gr smør 1 egg Varm melkpå svak varme og ha i fiberhusk. La svelle litt mens du måler opp de tørre ingr. Bland det tørre i en bakebolle, ha i melk/husk og smuldre i smøret. (i fremgangsmåten stod det ikke noe om egget, så jeg hadde det opp i etter smøret) La en eltemaskin gå i noen minutter for å blande det hele sammen (jeg brukte bare håndkraft) La heve i en halvtimes tid. Strø jyttemel på bordet og hell ut deigen. Kna litt, del så i tre (jeg delte i tre men fant ut at neste gang vil jeg heller dele i to) Kjevle ut en og en del passe tynnt og del i trekanter. Begynn med den brede delen og rull inn mot midten. Legg horna på stekeplate. Etterheve ca halvtime. 230 grader, 10 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #811 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #812 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nam nam, lasagne! Den glutenfrie lasagnen vi lager nå er sååå mye bedre enn den fra knorr vi pleide å spise før! Litt vel mett nå men... Og når jeg er mett får jeg selvfølgelig lyst på sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2008 #813 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg pleier og å få det Jeg får finne meg sånn dia-sjokolade en plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. oktober 2008 #814 Del Skrevet 26. oktober 2008 bare noen ideer greit å ha noen forslag klare liksom lykke til med jakten på sjokolade det finner du kanskje på helsekosten?? :klø: bare ett forslag altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #815 Del Skrevet 26. oktober 2008 Forumet har plutselig fått et helt annet og veldig tungvint oppsett... Flere som har det sånn? :klø: Derfor jeg ikke har vært her noe særlig de siste par dagene! Vil ha gamle kg tilbake! til gojentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. oktober 2008 #816 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er ikke noen endring her hos meg, men har lest det flere steder også. Rart :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. oktober 2008 #817 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ikke noe endring hos meg heller... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #818 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #819 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mazzi hvordan har du det idag?? ingen endring hos meg heller!! :klø: hverken hjemme eller på jobb!! så rart det var da.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #820 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mazzi hvordan har du det idag?? ingen endring hos meg heller!! :klø: hverken hjemme eller på jobb!! så rart det var da.. :klø: Her kommer alle innlegga opp på ei lang liste under førsteinnlegget, også må jeg åpne hvert enkelt innlegg for å få lest.. Ganske tungvint! Har det fint i dag jeg! Har trent og vært på skolen, også har jeg kjøpt gave til han godeste som har bursdag på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå