Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

det er jo lov til å ha lyst på :jepp: men trikset er å ikke falle for fristelsen!! ikke lett :riste: var så sjoko sugen at jeg endevendte skapet i tilfelle det var en liiiiten smule der.. men visste jo at det ikke fantes noe som helst godt.. bare mel og ris!! ja ja, epler er jo godt det å da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forrige uke putta jeg smuler i sjokoladeskåla sånn at jeg ikke kunne spise mer av sjokoladen.. :fnise: Angra litt etterpå, men det var jo for min egen skyld, så jeg måtte holde meg unna.. Noen ganger har det sine fordeler å ha cøliaki! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... .sjenert: Jeg prøver jeg også... men når jeg nevte at jeg hadde lyst på milkshake her i stad ble Ælen gira på å prøve blenderen så her sitter jeg med sjokolademilkshake... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er snill da :) :) :kose:

jeg fikk forresten beskjed av PT at jeg kunne drikke ett stort glass sjokolademelk etter trening, for da fikk kroppen både proteiner, karbohydrater og kalsium!! det var visst bra sa hun :sjenert: så dere kan jo gjøre det sammen, drikke ett glass sjokkomelk etter treningsøkt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var namme ja :sikle: Men nå syter han over at hans glass er tomt :lol:

Det er ikke mitt enda :lur: Men jeg tror han skal få resten.. Jeg har ikke behov for så mye sånt :sjenert: Ikke når jeg trener ihvertfall.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan man heller få tak i proteinpulver med sjokolade smak... Jeg har sånn med jordbærsmak som jeg brukte å shake mye før i tiden... Det hjalp faktisk veldig godt når jeg brukte det slik som det skulle brukes.. .Det nytter liksom ikke bare å ta en etter treninga.. neida her skulle det tas to ganger om dagen+ før og etter trening de dagene man trente.. Jen kjenner ikke at jeg orker det.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg se å få røska meg løs fra kg! Må få liv i han godeste så han kan få gått på badet og sånt, så må jeg pakke treningstøyet til i morra tidlig, så er det køyetid!

God natt jenter! :sleeping:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt Mazzimor :kose: drømme søte drømmer :klemmer:

fikk forresten beskjed om at sjokolademelk gjorde samme nytta som proteindrikk!! så da gidder jeg ikke å kjøpe det, når ett glass sjokkomelk gjør samme nytta :) hun sa at det gir en metthetsfølelse også, bra siden jeg er konstant sulten for tiden :fnise:

drømme søtt snuppis :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjja såpass :) Det hørtes jo bra ut :) Proteinpulveret hjelper på fett/muskel balansen og hjelper med å bryte fettet ned fortere og bygge mukelen fortere sånn som jeg har skjønt det :Nikke:

:natti:

Natta Mazzimor :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes proteinpulver og denslags virker litt skummelt jeg! :fnise: Tenker at man når langt med et bra og variert kosthold + bra og variert trening! Så en eller annen toppidrettsutøver nettopp (Var det Olaf Tufte tro? :klø: ) som sa at ingen som ikke er toppidrettsutøvere trenger kosttilskudd, og nesten ikke de engang. Han sjøl brukte ingenting.. Er proteindrikker kosttilskudd forresten? :sjenert:

Er ikke så inni dette jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg har ikke peiling jeg :lol:

Men det funket på meg :Nikke: Jeg så resultater på musklene mye fortere enn jeg har gjort denne gangen... :)

Vet ikke om det kan kalles kosttilskudd? :klø: Når jeg tenker kosttilskudd så tenker jeg piller av noe slag... Men ikke vet jeg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg teste mine egne styrkedrikker, men det gjenstår å se om jeg får større muskler av den grunn... Blir litt øl og litt vin idag nemlig! :sjenert:

Det er da tross alt torsdag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah.. :Nikke: Fin styrkedrikk :)

Jeg har middagene i ovnen her jeg :) Hjemmelaget moussaka :sikle: med hvitløksbaguetter til :spise:

Men Ælen er ikke kommet hjem.. Lurer på hvor han er?? :klø: Han svarer ikke på mld heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: Det hørtes godt ut!! Ekte moussaka med auberginer og denslags, eller den norske varianten med poteter? ;)

Har Ælen kommet nå? Håper det! Ikke noe gøy å gå og vente og samtidig ikke få tak i folk! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjja fins det forskjellige varianter?? :klø: Så mye vet jeg liksom :fnise: Jeg lagde med poteter :Nikke:

Ælen kom akkurat da jeg hadde fått mat på min egen tallerken... Han skulle bare en snartur i dyrebutikken for å kjøpe nytt lysstoffrør til akvariet vårt, men så hadde han visst dradd til en han jobber med og sett på scooteren hans og da gikk det jo selvfølgelig en stund :roll:

Manner og motorer altså... Nå begynner scootersesongen snart så da blir jeg alene omtrent hver lørdag da... Da kjører alle gutta til svenskegrensen og kjører villmann helt til noen kjører sundt noe eller blir fri for bensin... :roll: Da skal jeg sitte inne under pleddet og drikke te jeg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nordlendinger altså! Dere er meg en egen rase! ;) Ikke noe vondt ment altså! Jeg har vært nordlending selv en gang jeg.. :sjenert:

Opprinnelig er moussaka en gresk rett lagd med auberginer, så nå vet du det! En lærer heldigvis så lenge en lever! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gresk visste jeg det var, men jeg trodde de også hadde poteter i :ler:

Ja vi nordlendinger er skikkelig dumme :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...