DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #701 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei det er goooood kombo Hva med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #702 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tror jeg holder meg til vann i dag jeg! Men til helga skal jeg og han godeste kose oss med rødvin... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #703 Del Skrevet 8. oktober 2008 vil å kose meg med vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #704 Del Skrevet 8. oktober 2008 Værsegod Miso Slikk på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #705 Del Skrevet 8. oktober 2008 det kan se litt rart ut men tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #706 Del Skrevet 8. oktober 2008 Koselig med en liten onsdagsfest! Jeg fester med smoothie i dag, og det er nesten det beste jeg vet! Banan, frosne jordbær og jordbærbiola... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #707 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vil ha pepsi max jeg.... Den står til kjøling just nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #708 Del Skrevet 8. oktober 2008 smoothie hørtes deiiiilig ut får kose med meg juice jeg da, ikke heelt det samme men det smakte gitt kan feste på en onsdag også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #709 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan lager man smoothie?? :klø: Kan man lage det med stavmikser? neimen jeg har jo blender Jeg er litt surrete jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #710 Del Skrevet 8. oktober 2008 søtnosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #711 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men skal man bare ha bær og frukt i?? Eller jus? eller is?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #712 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Til passe mye til meg og han godeste bruker jeg en moden banan, ca 300 gram halvfrosne bær og passe mye biola, kommer an på hvor tykk/flytende man liker smoothien. Hiver det i blenderen, og vips så har man nydelig smoothie! Varierer mellom jordbær, bringebær og skogsbærblanding, og forskjellige typer biola. Den beste smoothien jeg har drukket tror jeg forresten må være en som var lagd på appelsinjuice, litt sitronjuice og halvfrossen ananas. Syrlig og nam nam! Bare fantasien som setter begrensninger! Også så sunt!! Endret 8. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #713 Del Skrevet 8. oktober 2008 Høres ikke så dumt ut nei Men jeg har ikke noe sånt... Fungerer det med broccoliblanding, melk og frosne poteter tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #714 Del Skrevet 8. oktober 2008 Grøss..! Du kan jo lage potet/broccolisuppe da! Dele alt i småbiter, koke med litt buljong, helle av det meste av vannet, hive i blenderen og tilsette litt melk, kjøre til jevn blanding, og så evt koke opp igjen etterpå! Blir ihvertfall ca samme konsistensen som smoothie, og godt og varmt på høstkvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #715 Del Skrevet 8. oktober 2008 Uff nei Det hørtes ikke noe godt ut.. Selv om jeg har alle ingrediensene og egentlig liker å prøve nye ting... :klø: Nei det blir ikke no suppa Da spiser jeg heller litt nudler.. Men jeg vil egentlig ha sjokolade Men jeg har ikke det... Skal jeg drikke et glass oboy? :klø: Eller spise litt is med sjokoladesaus på? Valgets kval :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #716 Del Skrevet 8. oktober 2008 Klarte du å bestemme deg? Har heldigvis ikke noe sånn tullemat i hus nå jeg, så jeg har ikke annet valg enn å leve supersunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #717 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei jeg klarer ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #718 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje du egentlig ikke har så lyst på noen av delene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #719 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jo sjokolade Men det har vi ikke... Pannekaker med nugatti, vafler med nugatti, stratos, melkesjokolade, yade trippel, royal trippel-is og sjokolademilkshake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #720 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det der er dårlig gjort når jeg prøver å være flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå