Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg holder meg til vann i dag jeg! :fnise: Men til helga skal jeg og han godeste kose oss med rødvin... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skaal: Koselig med en liten onsdagsfest! :fnise: Jeg fester med smoothie i dag, og det er nesten det beste jeg vet! :jepp:

Banan, frosne jordbær og jordbærbiola... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: smoothie hørtes deiiiilig ut :sikle: får kose med meg juice jeg da, ikke heelt det samme men det smakte gitt :jepp:

:skaal: kan feste på en onsdag også!!! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lager man smoothie?? :klø: Kan man lage det med stavmikser? :vetikke:

neimen jeg har jo blender :hoppe:

Jeg er litt surrete jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til passe mye til meg og han godeste bruker jeg en moden banan, ca 300 gram halvfrosne bær og passe mye biola, kommer an på hvor tykk/flytende man liker smoothien. Hiver det i blenderen, og vips så har man nydelig smoothie! Varierer mellom jordbær, bringebær og skogsbærblanding, og forskjellige typer biola. :sikle:

Den beste smoothien jeg har drukket tror jeg forresten må være en som var lagd på appelsinjuice, litt sitronjuice og halvfrossen ananas. Syrlig og nam nam! :sikle:

Bare fantasien som setter begrensninger! Også så sunt!! :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke så dumt ut nei :hoppe:

Men jeg har ikke noe sånt... Fungerer det med broccoliblanding, melk og frosne poteter tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøss..! :fnise:

Du kan jo lage potet/broccolisuppe da! ;) Dele alt i småbiter, koke med litt buljong, helle av det meste av vannet, hive i blenderen og tilsette litt melk, kjøre til jevn blanding, og så evt koke opp igjen etterpå! :jepp: Blir ihvertfall ca samme konsistensen som smoothie, og godt og varmt på høstkvelden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei :haar: Det hørtes ikke noe godt ut.. :spy: Selv om jeg har alle ingrediensene og egentlig liker å prøve nye ting... :klø:

Nei det blir ikke no suppa :riste:

Da spiser jeg heller litt nudler.. :lol: Men jeg vil egentlig ha sjokolade :sukk: Men jeg har ikke det... Skal jeg drikke et glass oboy? :klø: Eller spise litt is med sjokoladesaus på? :vetikke:

Valgets kval :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte du å bestemme deg? Har heldigvis ikke noe sånn tullemat i hus nå jeg, så jeg har ikke annet valg enn å leve supersunt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo sjokolade :cry3: Men det har vi ikke... :sukk:

Pannekaker med nugatti, vafler med nugatti, stratos, melkesjokolade, yade trippel, royal trippel-is og sjokolademilkshake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...