Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, han som var konfirmant.. Han trenger det! Sikkert noen som trenger det mer, men det er jo deres sak på en måte! ;)

Gikk litt rundt i byen i formiddag og kikka, nå skal vi spille Ligretto. Spilte masse i går kveld, og det er kjempegøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Ligretto Mazzi?? :sjenert:

så koselig det høres ut å være sammen med bror:) jeg skal treffe mine brødre imorgen, reiser opp til mamma!! gleder meg til å se dem, lenge siden sist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kortspill med spesialkort, og hele poenget er fart. En må legge ut korta sine så fort som mulig, og det blir fort kaotisk... Ganske frusterende når man ikke klarer det, men akk så morro når det går min vei! :fnise:

Du kan lese om det her for eksempel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegøy! Ikke så gøy med to spillere, men veldig morro med tre! Tror ikke jeg hadde hatt nerver til å spille med flere enn tre..! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligrettokort! :jepp:

Nå har vi sett film. Shoot em up. Tidenes dårligste film! :ler: Sånn går det når gutta får velge! Merker jeg begynner å bli underernært på jente-klisse-filmer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bowla. To serier. I den andre overgikk jeg meg selv, og fikk rett under 100 poeng! :hakeslepp: Omtrent tre ganger så mye som sist jeg bowla... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg i senga med pcen og koser meg med litt alenetid på kg.. :)

Guttene ser på Snakes on a plane, og den nekter jeg å se.. :fnise:

Koselig med helg, men i morra er det på an igjen! En ny og travel uke ligger foran meg. Skal bli sååå deilig å komme i gang med trening igjen etter ei "friuke"! :jepp:

Håper alle har hatt en finfin helg!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk bare bra! Koselig med besøk i boka! :klem:

Er godt i gang med ei ny uke. I dag morges var jeg på spinning igjen. Deilig å komme igang igjen etter ei uke med "fri" fra trening! :hoppe:

Nå er jeg på skolen, og det er kjeeeeedelig.... :sukk: Spesielt siden han godeste har fri idag og bare er hjemme og surrer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en bortskjemt kjæreste jeg har! Nå sitter han her og koser seg med hjemmelagd kakao og nypoppa popcorn.. :)

Liker å skjemme han litt bort i blant.. :rødme: Også får jeg testa viljestyrken min samtidig! Og jeg klarer å stå i mot fristelsene! :klappe:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg først på biblioteket noen timer for å lese/gjøre litt oppgaver, så skal jeg på skolen.. Kommer nok innom her igjen i ettermiddag! :jepp:

Ha en fin dag, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legger igjen en :sjokolade: på en onsdag.

Og siden den da bare er på skjermen må du slikke på skjermen og det gir null kalorier!

:idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, litt ekkelt å slikke på skjermen siden jeg er på en fellespc på skolen, men pytt sann... :fnise:

Takk for øl og sjokolade! En sær kombinasjon i grunnen! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...