DDuck Skrevet 30. september 2008 #661 Del Skrevet 30. september 2008 Ja jeg var i bassenget i stad så den er ren nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2008 #662 Del Skrevet 1. oktober 2008 vasket du bassenget?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #663 Del Skrevet 1. oktober 2008 Miso da, du må ikke ta ting ut av sammenheng... Dina måtte vaske leggen sin stakkars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 #664 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja jeg hadde nemlig bæsja på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2008 #665 Del Skrevet 1. oktober 2008 bra du fikk vasket det da!!!! :klø: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #666 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå lo jeg så høyt her at han godeste lurte på hva som skjedde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #667 Del Skrevet 2. oktober 2008 I dag må jeg dra på skolen tidligere enn nødvendig, pga busstreik... Etter at jeg egentlig er ferdig må jeg vente minst halvannen time før jeg kommer meg hjem, også det pga busstreik... Jeg har forståelse for folk som streiker, men det hadde kanskje vært litt lettere å forstå hvis de hadde sagt klart ifra om hva de faktisk streiker for! Jeg skjønner ikke heller helt åssen det skal hjelpe å streike i fire timer..! :klø: I kveld kommer broren min, og blir til mandag! Det blir koselig! Han er vel i grunnen allerede på vei, i og med at han har tolv timers reisevei..! Ikke verst at han er villig til å reise 12 timer for å komme seg til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. oktober 2008 #668 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kos deg med bror-besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #669 Del Skrevet 2. oktober 2008 var det meg du lo av :klø: så kooooooooselig med brorbesøk men det er klart at han reiser ett stykke før å besøke søs :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #670 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så kosleig da Hva skal dere finne på i helgen da?? Helg i morgen jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2008 #671 Del Skrevet 2. oktober 2008 ja helg er imorgen!! hva skal du finne på sammen med Mazzibror da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #672 Del Skrevet 2. oktober 2008 Oi, han hadde visst ikke mindre enn 14 timers reise foran seg! Vet ikke helt hva vi skal finne på egentlig! :klø: Bowle kanskje... Men kan liksom ikke bowle fra fredag til mandag heller! Er endel ting som er utelukka: -Drikking, for han er (godt) under 18 -Ut og spise/lage god mat hjemme, for han går på en kur for øyeblikket, så han spiser ikke. -Ting som koster veldig mye penger -Se på tv, for vi har enda ikke fått tv tilbake... Kan jo gå på kafe og sånt, men det er kanskje ikke så gøy for en gutt i den alderen, spesielt når han bare kan drikke vann! :klø: Men vi skal nok få det koselig likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #673 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gutter er jo intressert i kule klær da Dere kan jo gå på shopping eller bare vindusshopping Fiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #674 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror ikke han bryr seg så mye om klær foreløpig... :klø: Dessuten er det litt dumt å kjøpe klær nå når han er på slankern! Fiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #675 Del Skrevet 2. oktober 2008 ja jeg vet jo ikke hva gutten intresserer seg for er han på slankekur der han ikke spiser noen ting?? Det kan da umulig være sunt... Hva med å ta dere en tur å trene siden han er på slankern da? Eller finne på noe fysisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #676 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vet egentlig ikke heller hva han interesserer seg for! Kuren han går på er godkjent av helsedirektoratet, og han får tett oppfølging av lege/treningsveileder/kostveileder osv, så det skal være trygt! Får kanskje finne på noe fysisk ja! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #677 Del Skrevet 2. oktober 2008 Men uten mat?? Huff det høres jo helt fælt ut jo.. sultfølelsen er johelt grusom og den får man jo ikke vekk med bare vann... Er han veldig stor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #678 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ganske stor ja... Tror de som går på kurset har tre "måltider" om dagen med noe pulvergreier. Bare det og vann i seks uker, så gradvis innføring av annen mat. Hele opplegget varer til sammen 13 måneder, med tett oppfølging. Skal visst være bra, selv om det høres helt grusomt ut! Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #679 Del Skrevet 2. oktober 2008 Huff ja det hørtes ikke noe særlig ut Men det er jo kjempe bra at han får hjelp og tar det alvorlig da Hva med å gå en god tur i høstværet? Det er deilig og ikke minst fysisk... Jeg regner med at hvis han er ganske stor så er det begrenset hva han klarer å gjennomføre uten å bli altfor sliten.. Det er jo kjempefint å gå etter turstier nå på høsten hvis dere har noe i nærheten Dere kan jo gå på kino også Det er mye å finne på i barteby uten at det omhandler mat eller alkohol vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #680 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det foresten den broren din som ble konfirmert? :klø: Han ser jo ikke så stor ut... Jeg vet om maaaaaange som skulle vært på hans diett istedet for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå