Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Takk for oppmuntringa! Har det ikke så bra i dag nei... Sikkert en kombinasjon av manglende motivasjon og kvinnelige hormoner.. :fnise:

Gleder meg til helga! Får besøk av broren min, så det blir koselig! Han kommer allerede torsdag kveld, og det er jo ikke lenge til i det hele tatt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lenge til idet hele tatt :hoppe: så koselig, det blir nok kjempekoselig helg da ja :hoppe:

vi skal til mamma og feire bursdagen til bestefaren min vi, han blir 82 på mandag men skal feire den med familien på lørdag :) det er han som skal følge meg opp i kirken :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble veldig rørt :strix:

det var også ett veldig naturlig valg siden jeg ikke har pappa som kan gjøre det!! Blir en litt rar dag sånn sett, kommer til å merke så godt at han ikke er der.. :trist: men skal tenne lys for han på vei inn i kirken, så er han på den måten med han også :) også vil det stå ett lys i lokalet som jeg vet at symboliserer han, foran lyset skal det ligge en rød rose! det var yndlingsblomsten hans :) så er han med den dagen han også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her... Når skal du hjem da? Jeg er ferdig om en halvtime... Endelig!! :sukk:

Da skal jeg hjem til forhåpentligvis ferdig middag, og så skal jeg lure han godeste til å lage kakao med is til meg... Jeg har planen klar for en ettermiddag på sofaen med full oppvartning! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ferdig før 16:00!!! :dåne: jeg som er såååå klar for å dra hjem!! :sukk: svigers kommer innom en tur etterpå, svigermor skal være med meg til salongen imorgen så jeg ikke behøver å dra alene. skal prate litt om det, legge opp en plan for morgendagen!!

ååh...det hørtes himmelsk ut :jepp: en deilig kveld med oppvartning er absolutt ikke å forakte :lur: tror jeg skal ta en sånn kveld i morgen eller en annen type oppvartning :lur:

imorgen kveld er det forføring av kjære som står på planene :fnise:

der slo humoren til igjen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan for å bli oppvartet var faktisk helt uskyldig, for han godeste tør ikke være i nærheten av meg når det er denne tida i måneden.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg også satser på en :humpe: kveld... :lur:

Men etter Grey's selvfølgelig!! :danser: I love Grey's!! :strix:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Greys kommer foran alt! Nesten så jeg er glad jeg ikke ser på det! :ler:

Men i dag skal vi få TV igjen!!! :hoppe: Det hadde jeg nesten glemt! Det skal bli så deilig!! Nå MÅ jeg jo lure han godeste til å varte meg opp! Jeg har jo ikke sett på tv siden august..! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grey's er fantastisk :dåne:

Begynner man å se på det så er det ingen vei tilbake :riste:

Men det er verdt hver eneste time :hjerte:

Så er det jo noen kjekke doktormanner der også :lur:

Jeg har tilogmed fått Ælen hekta jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt helt hekta jeg :klø: merkelig, kanskje det er noe rart med meg.. hmm..

er ferdig med denne greia i mnd imorgen, så da bør han være klar :lur:

hehe, han bør ikke ha noen planer for å si det sånn :fnise:

evigheter siden sist, så nå er det på tide med litt action :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slipper det helt? :hakeslepp:

Jeg driver og hopper over endel ganger, så er kanskje "ekkel" som han godeste kaller det 4-5 ganger i året... Men det hadde jo vært greit å slippe helt da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg begynte på den så gikk det helt over ja, men så kom det etter ca 2,5mnd bare sånn irriterende siste-dags-mens som varte i 2-3 uker... Men har ikke hatt mensen siden da :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...